هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس

کد 12052

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,997,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس با قیمت ارزان و کیفیت عالی در وب سایت مبل شنی آرامش اولین فروشگاه تخصصی فروش مبل شنی و هپی چیر در ایران

هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس از جمله محبوب ترین هپی چیر ها بوده که توسط این کمپانی معتر در سال جدید به بازار عرضه شده است. این محصول از بدنه با جنس چرم تولید شده که در تست های انجام شده از خود استحکام و کیفیت بالایی نشان داده است. این جنس با توجه به مرغوبیت بالای خود در برابر تغییرات دما و فرسایش مقاوم بوده و خاصیت ضد تعریقی دارد. مواد داخلی این هپی چیر از جنس یونولیت انتخاب می شود. زیرا این مواد دارای نرمی بالایی هستند و هم چنین وزن بسیار کمی دارند. با توجه به وزن بدنه محصول شما شاهد سهولت حمل و نقل ان خواهید بود. لازم به ذکر است که این وزن کم توان تحمل بیار بالایی در حدود 150 کیلوگرم را به راحتی دارد. البته در صورت اسیب می توانید به راحتی این مواد را تعویض کنید. جهت اسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم از کیفیت کالا در هنگام دریافت محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز ارائه می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.


  • طول: 120 سانتی متر
  •  عرض: 120 سانتی متر 
  • ارتفاع : 100 سانتی متر
  •  وزن بدنه: 6 کیلوگرم تحمل وزن: 150 کیلوگرم جنس بدنه: چرم

هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس

هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس از محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش است که دارای طراحی اسپرت و جذابی می باشد. این هپی چیر با طراحی اسپرت و روکش چرمی به رنگ قهوه ای، قابلیت استفاده در فضاهای مختلف را به شما داده و توسط این محصول شیک و راحتی، قادر خواهید بود ساعت های طولانی وقت خود را به صورت نشسته سپری کنید. برای خرید محصول مناسب لازم است تا اطلاعاتی کافی در خصوص آن داشته باشید به همین جهت و در راستای آشنایی بیش تر شما با این محصول، در ادامه به نقد و بررسی هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس می پردازیم.


طراحی ظاهری هپی چیر

این محصول به صورت گرد ساخته شده است و دارای ظاهری شیک و ساده می باشد. طراحی بدنه این هپی چیر به صورت راحتی انجام شده است و ساختمانی طبی و ایمن دارد. بدنه این هپی چیر در زمان استفاده به خوبی تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نخواهد شد. این هپی چیر دارای نشینگاهی به صورت فرو رفته در قسمت میانی است که با نشستن بر روی آن، کف پاهای شما به راحتی بر روی زمین قرار می گیرد و از آویزان شدن پاهای شما جلوگیری خواهد شد. به این ترتیب به قسمت زانو و ران پاها فشاری وارد نشده و اذیت نمی شوید. نشستن و برخاستن مکرر بر روی این هپی چیر نیز بسیار ساده است. زیرا این نشیمنگاه ارتفاعی متعادل دارد و در صورت نشستن و برخاستن مکرر، به زانوها و کمر شما فشاری وارد نمی شود. با نشستن بر روی این محصول، بدنه هپی چیر به حالتی خاص بدن شما را دربر می گیرد و پشتی مناسب و دسته هایی ایده آل در کناره ها تشکیل خواهد شد. در هنگام نشستن و استفاده از موبایل و لپ تاپ با قرار دادن آرنج خود بر کناره های هپی چیر، دست های شما آویزان نشده و کمترین فشار به کتف و گردن وارد می شود. ارتفاع مناسب پشتی محصول نیز به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید به راحتی به آن تکیه بدهید. این پشتی تمامی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و خواهید توانست بدون خستگی بر روی آن نشسته و به انجام امور خود بپردازید. 


انعطاف بالای هپی چیر

این محصول از مناسب ترین مواد داخلی برخوردار است که دارای ویژگی هایی مناسب برای هپی چیر هستند. یکی از مهم ترین مشخصه های این مواد داخلی، برخورداری از انعطاف بالا است که به واسطه داشتن ظاهری مناسب اتفاق می افتد. این مواد داخلی دارای ظاهری به صورت گلوله های ریز و سبکی هستند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن هر فردی بر روی هپی چیر، مواد داخلی جابه جا شده و به حالتی ایده آل و مناسب برای استفاده تبدیل خواهد شد که کاملا متناسب با فرم بدن بوده و فضایی کاملا راحت برای استراحت ایجاد می کند. با استفاده از این هپی چیر نرم و راحت می توانید تمامی فعالیت های روزانه خود را که به نشستن طولانی مدت احتیاج دارند، بدون خستگی به انجام برسانید. برای افرادی مانند سالمندان که بیش تر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند، فراهم کردن فضایی که بتوان به راحتی بر روی آن نشست بدون اینکه به استخوان ها فشاری وارد شود، از الزامات این نوع زندگی می باشد. شما با استفاده از یک هپی چیر راحت و طبی می توانید ساعت های زیادی را به صورت نشسته سپری کنید. 


ابعاد هپی چیر

برای خرید متناسب با فضایی که در اختیار دارید لازم است تا در خصوص ابعاد محصول نیز اطلاعاتی داشته باشید. این هپی چیر دارای طول و عرض 120 سانتی متری بوده و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر دارد. در صورت تمایل به خرید هپی چیر لازم است تا فضایی برای قرار دادن این هپی چیر در نظر بگیرید. این محصول را می توانید در انواع فضاهای رسمی مانند دفتر کار و سالن پذیرایی مورد استفاده قرار دهید. 


روش خرید

هپی چیر چرمی بزرگ اینتکس محصولی خاص و بی نظیر است که در سایت مبل شنی آرامش موجود می باشد. برای تهیه این محصول با وارد شدن به سایت مبل شنی آرامش، سفارش خود را ثبت کرده و این محصول را با ارزان ترین قیمت و کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...