هپی چیر چرمی سه نفره

کد 63036

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,991,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی سه نفره یک نمونه استثنایی برای استفاده در سالن های پذیرایی و یا محل کار بوده که ساختاری متفاوت و زیبا و قیمتی مقرون به صرفه دارد. ارگونومی ساخت بدنه محصول بیضی شکل بوده که ارتفاع تکیه گاه سرخود ان بسیار کم است. طول محصول برای استفاده همزمان سه نفر استاندارد بوده اما شما می توانید در صورت تمایل برای استفاده به عنوان تخت خواب تک نفره نیز این محصول را انتخاب کنید. در داخل بسته بندی محصول 4 عدد کوسن نیز وجود داشته تا نیاز شما برای استراحتی راحت را برطرف سازد. این محصول جنس بدنه ای از نوع چرم مصنوعی داشته که در برابر فشار و ضربه مقاوم بوده و ساختری بادوام و ضدتعریق دارد. این نوع پارچه ضداب نیز بوده پس روکش بدنه محصول قابل شستشو است. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی انتخاب شده که وزن کمی به محصول بخشیده اما می تواند وزنی بالغ بر 380 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. رنگ بدنه محصول ساده بوده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود شخصا یک رنگ برای بدنه انتخاب نمایید. برای خرید محصول می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه کرده و یا از طریق سایت فروشگاهی این مرکز اقدام به ثبت سفارش انلاین کنید.

  • طول: 170 سانتی متر
  • عرض: 100سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 10 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 380 کیلوگرم

هپی چیر چرمی سه نفره

از سری جادار ترین و بزرگ ترین مبل هپی چیر می توان به این هپی چیرچرمی سه نفره اشاره کرد که دارای ترکیب خاصی از محصولات نرم و منعطف می باشد و قادر است که شرایط دلخواه افراد را مهیا سازد. این محصول بی نظیر و شیک دارای ظرفیت سه نفره است که می توان بر روی آن سه نفر را به طور همزمان قرار داد تا از شرایط موجود لذت ببرند و بتوانند موقعیت دلخواهی داشته باشند. این هپی چیر را می توان در محل های مختلف قرار داد و از داشتن آن لذت برد. شرایط که از داشتن این هپی چیر می توان استفاده کرد این است که افراد می توانند با خیالی آسوده بر روی مبل هپی چیر بنشینند و لذت داشتن یک خواب راحت را داشته باشند البته باید گفت که زمانی که قصد خوابیدن بر روی محصول را دارند باید به صورت تک نفره از آن استفاده نمایند. کارایی این هپی چیر بسیار زیادی است و آن هم به خاطر بدنه بزرگ و جاداری است که شامل حال این نمونه از وسایل طبی شده است. از این رو کسانی که به دنبال برترین گزینه برای استراحت و آرامش هستند می توانند این محصول بی نظیر را با خیالی آسوده انتخاب نمایند و نسبت به خرید آن اقدام کنند. محصول مورد نظر از طول عمر بالایی برخوردار است که در نتیجه قادر به استفاده توسط تمامی افراد خانواده می باشد. مزیت ها و کاربرد های زیاد این محصول به شرح زیر می باشد.


مزیت داشتن محصول

با توجه به بدنه بزرگ و جادار محصول است که مزیت کارایی بالا برای آن در نظر گرفته شده است و افراد می توانند با خرید آن بهترین موقعیت و شرایط را تجربه نمایند. این محصول بی نظیر با بهترین خصوصیات ساخته شده است و در واقع دوخت و ساخت دقیق و حرفه ای دارد. بنابراین کسانی که همواره به دنبال بهترین محصول می باشند که در نهایت آرامش از آن استفاده کنند و حتی در زمان استفاده در کنار دوستان و عزیزان خود باشند می توانند از هپی چیر بزرگ سه نفره استقبال کنند که فضایی بزرگ و جادار را بر روی خود ایجاد کرده است تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول بی نظیر رویه ای صاف و بدون بر آمدگی دارد تا بدن افراد شرایط خوبی را تجربه کند. همچنین به خاطر این که افراد بتوانند در حالت درازکش بر روی آن قرار بگیرند بدنه سازگاری های لازم را دارد و می تواند شرایط خوبی را مهیا سازد. این محصول برای استفاده افراد زیادی طراحی و تولید شده است و رویه ای سازگار دارد. از این رو می توان آن را در مقابل تی وی نیز قرار داد تا افراد به همراه یکدیگر از تماشای فیلمی جذاب بهره مند شوند.


رویه ضد لک

بدنه محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که در واقع در دسته بندی محصولات غیر قابل نفوذ است. این رویه می تواند در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت داشته باشد تا در نتیجه کسانی که قصد تمیز کردن آن را دارند به راحتی با اسپری کردن بر روی آن این کار را انجام دهند. بدنه ضد لک است و در نتیجه به راحتی لک و کثیفی از روی آن برطرف می شود. این لک ها را می توان با کشیدن دستمال مرطوب بر روی آن نیز برطرف کرد و عاری از این گونه عوامل نمود. با این وجود است که محصول مورد نظر با نام ضد لک در اختیار افراد می باشد و برای خرید آن ها اماده است همچنین رضایت و خشنودی را نیز برای آن ها مهیا کرده است.


مقاومت در برابر پارگی

این مبل هپی چیر به خاطر ضخامت بدنه خود دارای مقاومت بالایی است که در واقع می تواند در برابر پارگی نیز دوام و مقاومت خاصی داشته باشد. این رویه قادر است در برابر انواع بازی ها و یا انواع استفاده از محصول شرایط خود را حفظ کند و از بروز خرابی و پارگی در امان باشد. در نتیجه با طول عمر بالا در اختیار استفاده کردن افراد قرار می گیرد.


خرید

هپی چیر چرمی سه نفره قیمتی مناسب دارد و با کارایی بالا در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...