هپی چیر تک نفره با رویه چرم

کد 20055

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,027,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره با رویه چرم از جمله محصولات راحتی برای استفاده مداوم است که می تواند راحتی و آسایش را نصیب استفاده کنندگان نماید. از آن جا که افراد به دنبال مهیا کردن راحتی برای خود و اعضای خانواده خود می باشند و برای رسیدن به آن وسایل طبی و راحتی خریداری می کنند توجه زیادی به انواع هپی چیر دارند که به این صورت نمونه ای منحصر به فرد با خصوصیات و قابلیت های زیاد را پیدا کنند. محصول مورد نظر نیز دارای قابلیت هایی می باشد که می توان با تکیه بر خصوصیات منحصر به فرد آن بیش ترین استفاده را از محصول به عمل آورد و با این وجود استفاده های زیادی را از آن به دست آورد. محصول مورد نظر قادر به مهیا کردن شرایط دلخواه است و می تواند نیاز افراد به داشتن راحتی و آسایش را به درستی پاسخ بدهد. از این رو افراد می توانند این وسیله را با داشتن رویه مقاوم و با کیفیت برای استفاده در طی سال های زیاد در نظر بگیرند و آن را برای استفاده مداوم در دسترس قرار دهند. هپی چیر تک نفره با رویه چرم به روز ترین وسیله طبی است که درسایت مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

طول80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهچرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیر تک نفره با رویه چرم

هپی چیر تک نفره با رویه چرم برای داشتن آرامش زیاد ساخته شده است و از بدنه ای بسیار ساده تشکیل شده است. این هپی چیر قادر به مهیا کردن موقعیت دلخواه می باشد و افراد می توانند با خیالی آسوده از آن در طی مدت زمان طولانی استفاده نمایند. محصول مورد نظر دارای ترکیب درستی از مواد اولیه با کیفیت می باشد و می توان با تکیه بر این خصوصیات آن را خریداری و مورد استفاده قرار داد. از این رو افراد می توانند آن را جزو وسایل پر استفاده در نظر بگیرند و در دسترس تمامی اعضای خانواده قرار دهند. این هپی چیر دلخواه دارای بهترین و خاص ترین جنس رویه و محتویات داخلی است که می تواند نیاز استفاده کنندگان را به درستی پاسخ دهد و جزو پر فروش ترین وسایل راحتی و طبی باشد که امروزه افراد بیش از پیش به آن نیاز دارند. هپی چیر ها انواع متنوعی دارند و دسته بندی وسیعی از محصولات طبی را شامل می شوند که این محصول جزو یکی از به روز ترین و شیک ترین آن ها است و می تواند قابلیت های مختلف را به دنبال داشته باشد. افراد زیادی به سمت این محصول جذب می شوند و تمایل به خرید آن را دارند اما اطلاعاتی در خصوص ویژگی های آن ندارند. از این رو برخی از خصوصیات مهم محصول در ادامه ذکر شده است که می توانید به آن مراجعه کنید.


بدنه چرم و مقاوم

محصولات زیادی شامل دسته بندی عظیم هپی چیر می شوند اما آن دسته از وسایل که دارای مقاومت و دوام زیاد هستند بیش تر مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است و می تواند پر فروش ترین وسایل را شامل شود. این هپی چیر نیز جزو چنین محصولاتی می باشد که دارای رویه ای مقاوم است که از نوع چرم مصنوعی می باشد. چرم مصنوعی بدنه های منحصر به فرد و حرفه ای هپی چیر را تشکیل می دهد که با این وجود طول عمر بالا نصیب استفاده کنندگان می شود و می توان به راحتی از داشتن آن لذت برد. بدنه چرم محصول غیر قابل نفوذ است و مشکلاتی که برای استفاده از آن در محل های مختلف وجود دارد را شامل نمی شود. این وسیله کاربردی بدنه ای حرفه ای دارد که بدون نقص های ممکن قادر است که بیش ترین میزان راحتی و آسایش را برای استفاده کنندگان فراهم سازد و برای آن ها محصولی بی نظیر را ایجاد کند. به همین خاطر است که از هپی چیر مد نظر در طی سال های زیاد می توان استفاده کرد و بهترین و بیش ترین میزان رضایت را به دست آورد.


بدون پارگی 

بدنه در صورت استفاده مداوم و با توجه به داشتن مقاومت بالا می تواند بدون آسیب و پارگی برای استفاده مداوم در نظر گرفته شود و برای به کار گیری در موقعیت های مختلف در نظر گرفته شود. این هپی چیر بدنه ای با ضخامت بالا دارد که در اثر استفاده مداوم هیچ خرابی در آن رخ نمی دهد و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن در طی مدت زمان طولانی پرداخت. این بدنه منحصر به فرد و خاص دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که در طی سال های زیاد قادر به مهیا کردن موقعیت مد نظر برای داشتن نشیمنی راحت می باشد.


رنگ بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید این بدنه دارای رنگ تیره می باشد. به این صورت که می توان آن را در بسیاری از مکان ها مورد استفاده قرار داد. رنگ تیره بدنه سبب می شود تا افراد بتوانند از آن در محل کار نیز استفاده کنند و به لذت کامل دست پیدا کنند. هپی چیر را می توان به روش های مختلف مورد استفاده قرار داد چرا که بدنه ضد لک می باشد و دارای قابلیت شستشو بوده است. در نتیجه می توان با خیالی اسوده نسبت به داشتن آن فکر کرد و به خرید آن نیز اقدام نمود.


خرید

کسانی که قصد خرید هپی چیر تک نفره با رویه چرم را دارند می توانند به فروشگاه مبل شنی آرامش مراجعه کرده و محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...