هپی چیر نرم طبی

کد 23001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر نرم طبی با دوام ترین و با کیفیت ترین محصولی است که برای مصارف مختلف استفاده می شود و می تواند بهترین موقعیت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. داشتن مبل شنی در هر خانه ای لازم و ضروری است و می تواند نهایت آسایش و راحتی را برای استفاده کنندگان داشته باشد. از این رو خرید این محصول توصیه می شود و می تواند جزو برترین و با دوام ترین محصولات در سال های اخیر باشد. با توجه به بدنه محصول که از جنس ضد آب می باشد می توان آن را در محل های مرطوب نیز استفاده کرد. محل هایی مانند حاشیه استخر ها که محلی برای استراحت افراد است و مشغول شنا می شوند می تواند در آن قسمت قرار بگیرد و به منظور استراحت کردن افراد و داشتن آسایش بعد از شنا به کار بی آید. از این رو ضد آب طراحی شده است تا بهترین کارایی را داشته باشد. در زمانی که استخر در منطقه باز قرار دارد افراد می توانند از این هپی چیر برای گرفتن حمام آفتاب استفاده نمایند و به این صورت کارایی مفیدی از آن ایجاد سازند. با این وجود است که این محصول جزو پر فروش ترین محصولات طبی و راحتی بوده و می تواند گزینه ای منحصر به فرد برای استخر ها باشد. علاوه بر این موارد قیمت خرید محصول با کیفیت نیز ارزان می باشد و در مقایسه با کارایی که ارائه می کند بسیار به صرفه بوده است. از این رو تمامی علاقه مندان به راحتی می توانند محصول مورد نظر را با رنگ دلخواه انتخاب کرده و خریداری نمایند. هپی چیر نرم طبی در نمایندگی مبل شنی آرامش برای خرید علاقه مندان آماده می باشد.

طول 140سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 80سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیر نرم طبی 

انواع هپی چیرها محصولات جذابی هستند که در سال های اخیر مورد توجه تمامی گروه های سنی، خصوصا جوانان، واقع شده اند. این محصولات از تنوع بی نظیری در نمایندگی فروش مبل شنی آرامش بهره مند هستند و مطابق تمامی سلیقه ها تولید شده اند. این محصولات با داشتن طراحی های فانتزی و جذاب برای استفاده در هنگام استراحت فوق العاده هستند. هپی چیر نرم طبی یک محصول خاص با طراحی کامل و زیبا می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ساختمان ساده و زیبا

این هپی چیر از ساختمانی ساده برخوردار می باشد. کفی این محصول به صورت مربعی ساخته شده است ارتفاع کم کفی مبل تا قسمت نشیمنگاه باعث شده است به راحتی بتوانید بر روی آن نشسته و برخیزید. هم چنین با وجود این ارتفاع کم، در زمان نشستن کف پا کاملا بر روی زمین قرار می گیرد. این هپی چیر دارای یک تکیه گاه جالب می باشد که به صورت یک تکه در امتداد کفی واقع شده است. این تکیه گاه نیز به صورت شیبدار طراحی شده و از ارتفاعی مناسب بهره مند است. ارتفاع این تکیه گاه به گونه ای می باشد که به خوبی قسمت کمر را دربر می گیرد و به راحتی می توانید مدت طولانی بر روی آن استراحت کنید بدون اینکه بدن شما خسته شده و یا فشاری به کمر و گردن وارد شود. پشتی این هپی چیر به صورت مربعی و کاملا هماهنگ با بدنه ساخته شده است. این محصول با دارا بودن ساختمانی جالب و زاویه دار مورد علاقه بسیاری از خریداران واقع شده و توانسته به فروش بالایی برسد.


ابعادی بزرگ
این هپی چیر دارای ابعادی بزرگ می باشد که به راحتی می توان از آن در هنگام خابیدن استفاده نمود. شما می توانید از این محصول به عنوان رخت خواب خود استفاده کرده و از راحتی آن لذت ببرید. این هپی چیر دارای طول 140 سانتی متر و عرض 120 سانتی متر و ارتفاع 80 سانتی متر می باشد. ارتفاع این هپی چیر تا قسمت نشیمنگاه معادل 50 سانتی متر است. 


جنس رویه هپی چیر 

رویه این هپی چیر از بهترین نوع پارچه مرغوب و درجه یک دوخته شده است. در تهیه این محصول سعی شده تا از پارچه ای با بالاترین کیفیت استفاده شود. این نوع پارچه در برابر فشار مقاومت بالایی داشته و در در صورت نشستن افراد با وزن سنگین دچار آسیب نمی شود. هم چنین در دوخت های این رویه از بهترین و مقاومت ترین نوع نخ استفاده شده است و با وارد شدن فشار زیاد دچار آسیب نخواهد شد. رویه این محصول در برابر پارگی و ساییدگی نیز از مقاومت خوبی بهره مند می باشد. 


نحوه راه اندازی 

اصولا انواع هپی چیرها نیازی به راه اندازی خاصی ندارند و به صورت کامل در بسته بندی به شما تقدیم می شوند. برای استفاده از این محصولات کافی است فضایی را انتخاب کنید که هموار باشد. دقت نمایید در جایی که هپی چیر را قرار می دهید اشیای تیز نباشد. سپس می توانید محصول را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر قرار دهید. با نشستن بر روی این هپی چیر محصول به فرم ایده آل خواهد رسید. 


مشخصات فنی 

مواد داخلی این هپی چیر بسیار سبک بوده و از استحکام بالایی در برابر ضربه و فشار برخوردار می باشند. این مواد داخلی از انعطاف خوبی بهره مند هستند که با نشستن طولانی بر روی محصول، به هیچ وجه احساس خستگی نخواهید کرد. نکته مهم در استفاده از این هپی چیر، توجه به عدم برخورد آب و مایعات دیگر با مواد داخلی می باشد. زیرا با این کار مواد داخلی به هم چسبیده و از کیفیت هپی چیر کاسته می شود. در صورت بروز این اتفاق می توانید مواد داخلی را از نمایندگی فروش مبل شنی آرامش تهیه کرده و با مواد جدید تعویض نمایید. 


روش خرید

هپی چیر نرم طبی را می توانید با قیمتی ارزان از تنها نمایندگی فروش کارخانه مبل شنی آرامش تهیه کنید. برای این کار وارد سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...