مبل هپی چیر استاندارد

کد 20059

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل هپی چیر استاندارد از بهترین محصولاتی می باشد که افراد به داشتن آن راغب هستند و می تواند در مدت زمان طولانی از داشتن آن لذت ببرند. این محصول بی نظیر دارای بهترین مواد اولیه می باشد که در درجه اول برای داشتن سازگاری لازم در افراد در نظر گرفته می شود و دوم این که می تواند مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه داشته باشد. با این وجود قادر است که به راحتی برای استفاده علاقه مندان مد نظر گرفته شود. محصول مورد نظر از برترین نمونه محصولات راحتی است که امروزه برای علاقه مندانی که به راحتی خود اهمیت می دهند مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله کاربردی دارای ضمانت نامه نیز می باشد که با این وجود افراد می توانند اطمینان کامل نسبت به خرید این محصول را داشته باشند و با خیالی آسوده آن را داشته باشند. بنابراین در طی سال های طولانی قادر به مورد استفاده قرار دادن است و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. این محصول را می توان با داشتن چنین مزیت هایی خریداری کرد و از داشتن آن لذت برد. چرا که محصول می تواند نیاز افراد به آرامش و راحتی را پاسخ دهد و در نتیجه برای آن ها مطلوب باشد. مبل هپی چیر استاندارد از سری محصولات منحصر به فردی است که برای خرید آن باید به کارخانه مبل شنی آرامش مراجعه کرد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


مبل هپی چیر استاندارد

مبل هپی چیر استاندارد بهترین گزینه برای کسانی است که می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نمود. این مبل هپی چیر دارای سازگاری لازم برای بدن افراد حساس می باشد و می تواند برای این گروه از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قادر به مهیا کردن شرایط راحتی در زمان استراحت است و می توان نسبت به استفاده از آن در تمامی نقاط منزل اقدام کرد. مبل هپی چیر بدنه ای استاندارد و راحتی دارد که بدون نقص و حرفه ای می باشد. بنابراین به راحتی می توان از آن در اغلب موارد استفاده کرد و لذت کافی در داشتن مبل راحتی را به دست آورد. محصول مورد نظر یک تکیه گاه منحصر به فرد و راحتی دارد و می توان به آن تکیه داد و ساعات خوشی را به وسیله آن به دست آورد. به همین خاطر است که ستون فقرات و کمر استفاده کنندگان بهترین موقعیت را تجربه می کند و می توانند لذت داشته باشند. مبل هپی چیر تکیه گاه و نشیمنی راحتی دارد که نرم و منعطف بوده است و می توان نسبت به استفاده مداوم از آن اقدام نمود. محصول مورد نظر را با قابلیت های زیر خریداری کنید.


بهترین قابلیت های محصول

مبل هپی چیر جزو پر استفاده ترین و پر کاربرد ترین محصولات راحتی است که رویه ای قابل تعویض دارد و می توان در صورت نیاز رویه را با رویه ای جدید عوض کرد. علاوه بر این موارد می توان محتویات داخلی بدنه که با مواد تازه تری تعویض کرد. این قابلیت ها بخشی از مهم ترین مزیت های مبل هپی چیر می باشند که با تکیه بر آن ها می توان باخیالی آسوده محصول را مورد استفاده قرار داد و انتخاب نمود. دیگر مزیت این محصول می تواند قابلیت هایی باشد که به جهت داشتن سازگاری با بدن افراد به وقوع می پیوندد. ساختار مبل شنی به گونه ای است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن در محیط های مختلف پرداخت و شرایط برای داشتن آن مهیا می باشد. این محصول می تواند رویه ای ضد تعریق و ضد حساسیت داشته باشد که در اغلب موارد برای کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد و می توان با خیالی آسوده مدت زمان طولانی را بر روی آن گذراند. این محصول قادر به داشتن شرایط خاص است و افراد می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند.


قرار گیری استاندارد بدن

مبل هپی چیر دارای یک تکیه گاه استاندارد و منحصر به فرد می باشد و با ایجاد مقاومت های لازم قادر به مهیا کردن آرامش برای افراد است. تکیه گاه مد نظر دارای یک سری مزیت ها می باشد که با تکیه بر آن افراد قادر به داشتن رضایت از محصول بوده اند و سعی دارند که این محصول کاربردی را برای به کار گیری در زمان طولانی در نظر بگیرند. تکیه گاه استوار و محکم می باشد و با قرار گیری افراد دچار واژگونی نخواهد شد. همچنین برای استفاده افراد لازم به تکیه دادن آن به دیوار نیست و می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد. با وجود چنین بخشی در محصول افراد دیگر  مشکلات ناشی از استفاده از نشیمن نامطلوب را ندارند و قادر به داشتن آرامش کامل برای تفریحات مختلف می باشند و می توانند لذت کافی را ببرند.


مقاومت رویه

محصول مورد نظر دارای رویه ای مقاوم می باشد که با این وجود می توان به راحتی از آن استفاده کرد. مقاومت ایجاد شده در این محصول به خاطر آن است که افراد بتوانند با خیالی آسوده از آن به هر صورت که می خواهند استفاده کنند و بهترین موقعیت را به دست آورند. این محصول می تواند برای افرادی مناسب باشد که سنگین وزن بوده اند و هیچ مشکلی برای آن ها رخ نخواهد داد. از این رو بهترین گزینه برای استفاده آن ها بوده است.


خرید

مبل هپی چیر استاندارد را می توان از تولیدی مبل شنی آرامش سفارش داد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...