هپی چیر مستطیلی نرم

کد 20051

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مستطیلی نرم در دسته بندی محصولات پر استفاده قرار دارد و می تواند رضایت افراد را به خود جلب کند. این محصول دارای بدنه ای به شکل مستطیلی شکل است که می تواند بهترین و خاص ترین وسیله ای باشد که می توان بر روی آن قرار گرفت و به مطلوبیت زیادی دست پیدا کرد. این مبل شنی را می توان با داشتن خصوصیات منحصر به فرد خریداری کرد و مورد استفاده مداوم قرار داد. ظاهر این محصول با سایر محصولات راحتی تفاوت دارد و در عین سادگی می تواند مزیت های منحصر به فردی داشته باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده به سراغ استفاده از آن رفت و مدت زمان طولانی از آن استفاده کرد. هپی چیر مد نظر از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و رویه آن از بهترین و بالاترین مقاومت در برابر عوامل مختلف تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و به لذت زیادی در زمان مصرف از محصول رسید. این وسیله کاربردی با وجود خصوصیات مثبت مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است و برای خرید آماده می باشد. شما می توانید هپی چیر مستطیلی نرم را از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهپارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیر مستطیلی نرم

هپی چیر مستطیلی نرم گزینه ای مناسب برای کسانی است که نیاز به آرامش دارند و این آرامش را در تایم زیادی در شبانه روز می خواهند. به همین خاطر است که می توان از آن به صورت مداوم استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. مبل هپی چیر دارای سازگاری زیاد با بدن می باشد و قادر است که در هر شرایطی برای به کار گیری مداوم افراد در نظر گرفته شود. این محصول می تواند بدنه ای بزرگ و جادار داشته باشد که ظرفیت یک نفره دارد و می تواند برای قرار گیری یک فرد سازگاری داشته باشد. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده از آن پرداخت و دچار هیچ مشکلی در زمان مصرف نشد. مبل هپی چیر دارای تنوع رنگی در بدنه می باشد. به طوری که هر فرد بنا به سلیقه خود می تواند نمونه ای از مبل هپی چیر را انتخاب و خریداری کند. با این وجود است که با هر دکوری سازگاری دارد و می تواند در نظر گرفته شود. افراد و علاقه مندان می توانند این محصول را با کسب اطلاعات زیر خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند.


فرم بدنه

محصول مورد نظر از بدنه ای مستطیلی شکل تشکیل شده است که می تواند افراد را در حالت نشسته و درازکش قرار دهد. به دلیل وجود بدنه ای که کشیده است و دارای حالت خاصی می باشد می تواند بدن را در موقعیت استاندارد قرار دهد تا در این صورت با آرامش کامل به استراحت بپردازند. مبل هپی چیر را می توان به خاطر داشتن بخشی که برآمدگی دارد بدون داشتن بالش استفاده کرد. این قسمت برآمده در واقع مانند یک بالش سرخود می باشد که به بدنه متصل است و قادر است به صورت یک بالش سرخود عمل کند. افراد می توانند بدون به همراه داشتن وسایل اضافه به استراحت و استفاده از این مبل هپی چیر پرداخت و ساعات زیادی را به این صورت با آن سپری کرد. بدنه این هپی چیر را می توان جزو بی نقص ترین و منحصر به فرد ترین وسایل در نظر گرفت که دارای نرمی و لطافت است و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و به لذت کافی دست پیدا کرد. این محصول بهترین گزینه برای کسانی است که در طول روز نیاز به آرامش دارند و سعی دارند که به این صورت به لذت کامل دست پیدا کنند. آرامش و راحتی نیاز هر فردی می باشد که با داشتن محصولات راحتی و طبی به آن می توان رسید.


محلی برای شارژ بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید دارای بدنه ای بسیار ساده می باشد که می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. این محصول دارای بخشی در قسمت پایینی بدنه می باشد که می تواند برای شارژ کردن بدنه مناسب باشد. شارژ بدنه در واقع به معنای این است که می توان آن را از مواد داخلی پر تر کرد و یا میزان آن را کاهش داد. همچنین می توان این محتویات داخلی را به طور کامل با مواد تازه تری جایگزین کرد. شن های یونولیتی که در داخل بدنه هپی چیر وجود دارد را از طریق این بخش از محصول به داخل بدنه وارد و یا از آن خارج کنید و به یک بدنه متناسب با علاقه و تمایل افراد برسید.


بازی با این محصول

مبل هپی چیر را می توان باخیالی آسوده برای بازی و سرگرمی نیز مورد استفاده قرار داد. از آن جایی که بدنه با دوام و مقاومت بالا ساخته شده است می تواند مورد استفاده مختلف افراد قرار گیرد. به طور مثال کودکان می توانند در زمان بازی این بدنه منعطف را مورد استفاده قرار دهند و از آن لذت ببرند. چرا که بدنه برای این بازی و سرگرمی سازگاری دارد و دچار مشکل نخواهد شد همچنین افراد می توانند با خیالی آسوده بر روی آن بنشینند و از داشتن مقاومت بالای آن برخوردار باشند.


خرید

چنانچه تمایل به داشتن هپی چیر مستطیلی نرم دارید می توانید محصول را از طریق سایت تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...