هپی چیر اورجینال ایرانی

کد 20048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,280,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر اورجینال ایرانی با کیفیت و با دوام است که می تواند در بسیاری از موارد مورد استفاده آسان افراد قرار گیرد. این هپی چیر بدنه ای اصل و اورجینال دارد که می تواند برای مدت زمان طولانی یک وسیله کاربردی با طول عمر بالا باشد. از این رو افراد می توانند با خیالی آسوده به خرید آن اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند. هپی چیر مد نظر بدنه ای اورجینال دارد که از جنس مخمل بوده است. این مخمل از بهترین و با کیفیت ترین رویه های موجود در بازار می باشد که می توان ایجاد طول عمر بالا و دوام بالا کند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و شرایط برای داشتن یک محصول راحتی برقرار است. این هپی چیر را می توان به صورت مداوم در دسترس قرار داد و از داشتن آن لذت برد. چرا که بدنه با مقاومت بالا می باشد و برای استفاده در هر برهه زمانی کاربرد دارد به همین خاطر قادر به سازگاری در محیط می باشد و می توان نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت. هپی چیر اورجینال ایرانی با دوام ترین محصولی است که با قیمت مناسب از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


هپی چیر اورجینال ایرانی

هپی چیر اورجینال ایرانی جزو وسایل راحتی در منزل می باشد که می توان در اوقات فراغت و یا استراحت بر روی آن قرار گرفت و از داشتن آن لذت برد. این محصول منحصر به فرد را می توان به راحتی افراد رسیدگی کند و تنها به این دلیل ساخته شده است. محصول مورد نظر دارای بدنه ای با استحکام بالا است که قادر به تحمل فشار وزن افراد سنگین وزن نیز می باشد و می توان با خیالی آسوده بر روی آن قرار گرفت. هپی چیر مخمل دارای سازگاری با بدن تمامی رده های سنی است که می تواند بهترین و خاص ترین محصولی باشد که برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد در نتیجه یک وسیله کاربردی به حساب می آید که برای تمامی اعضای خانواده بهترین گزینه می باشد. هپی چیر راحتی بدنه ای منعطف دارد که در هر حالتی می توان آن را استفاده کرد. با این شرایط اسن محصول می تواند جایگزین مناسبی به جای سایر مبل های راحتی باشد که هم بدنه ای ساده تر و بهتر دارد و هم با قیمت ارزان به فروش می رسد. این محصول بی نظیر محبوبیت بیش تری نسبت به سایر محصولات دارد و به خاطر داشتن محبوبیت می تواند برای عده زیادی از افراد مورد استفاده قرار گیرد. هپی چیر اورجینال ایرانی مزیت های زیادی دارد که به برخی از آن ها اشاره کرده ایم.


سازگار با پوست

افراد زیادی تمایل به داشتن راحتی در طول روز دارند و سعی دارند که آن را با استفاده از وسایل راحتی به دست آورند. استفاده از وسایل طبی و راحتی که از بدنه های بی نقص و حرفه ای تشکیل شده است باعث می شود تا افراد بدون مشکل بتوانند ساعات خوبی را بر روی محصول داشته باشند و به استراحت بپردازند. هپی چیر نیز نوعی وسیله راحتی است که با داشتن بدنه طبی و راحتی قادر به مهیا کردن موقعیت های مطلوب برای پوست می باشد و می تواند به طور کلی بدن افراد را در شرایط استاندارد قرار دهد. پوست برخی از افراد دارای حساسیت بالا می باشد به خصوص افرادی که در رده سنی کودکان می باشند از پوست های بسیار حساس تشکیل شده اند که باید نسبت به مراقبت از آن ها پرداخت. در زمان استفاده از وسایل راحتی نیز باید به میزان کیفیت موجود در رویه محصول توجه داشت تا در نهایت بتوان به راحتی مدت زمان زیادی را از این محصول استفاده کرد. هپی چیر مد نظر بدنه ای با رویه ضد حساسیت و ضد تعریق دارد که می تواند در طول عمربالا این قابلیت را برقرار سازد و برای تمامی رده های سنی با پوست حساس به کار گرفته شود.


انتخاب رنگ بدنه

دیگر قابلیتی که در این هپی چیر که نوعی مبل شنی می باشد وجود دارد این است که در زمان خرید افراد می توانند بدنه محصول را به رنگ دلخواه انتخاب کنند. با این وجود افراد می توانند وسیله ای مطابق با سلیقه خود را داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر از کیفیت بالایی تشکیل شده است که در هر رنگی که باشد می تواند محبوب و منحصر به فرد بوده باشد. به حاطر وجود رنگبندی متنوع هر فردی قادر به انتخاب درست وسیله مورد علاقه خود می باشد و قادر به انتخاب رنگ دلخواه خواهد بود. به همین خاطر است که افراد از این وسیله کاربردی استقبال زیاد تری کرده اند و آن را خریداری می کنند.


احساس لطافت با هپی چیر

بهترین حس های خوشایندی که در زمان استفاده از هپی چیر مشخص می شود می تواند سبب رضایت افراد استفاده کننده شود. احساس لطافت که در زمان نشستن بر روی محصول مهیا می شود به خاطر وجود رویه مخمل و نرم است. به همین خاطر استفاده کنندگان موقعیت دلخواه خود را به دست می آورند و می توانند از داشتن آن لذت ببرند. کسانی که به دنبال وسیله ای لذت بخش برای استفاده تمامی اعضای خانواده می باشند می توانند از این هپی چیر استفاده کنند.


خرید

هپی چیر اورجینال ایرانی محصولی جدید می باشد که با قیمت مناسب از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...