هپی چیر گرد طبی

کد 22001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر گرد طبی یکی دیگر از بهترین محصولاتی است که برای تمامی سنین کاربرد دارد و برای هر فردی نیز می تواند شرایط ویژه ای را مهیا سازد. این مبل شنی بدنه ای گرد دارد و از طراحی ساده ای برخوردار است. تنها شرایطی که در این محصول ایجاد شده است و سبب تشکیل محصولی بی نظیر گردیده است دوخت های محکم رویه محصول است که سبب تشکیل گردی آن می شود و تکه ها پارچه بدنه را به هم متصل می کند. دوخت ها با ضخامت و دوام بالا می باشند و به صورت محکم در محل ایجاد شده اند. همچنین این دوخت ها در محل از ایجاد هر گونه منفذ جلوگیری می کند و می تواند سبب دوام محصول در برابر فشار وزن افراد مصرف کننده شود. داشتن این مبل شنی به افراد این امکان را می دهد تا در طول روز بهترین موقعیت را داشته باشند و راحت ترین شرایط را تجربه کنند. همچنین داشتن خصوصیاتی که سبب می شود تا بدنه در طول عمر بالا سالم و بدون آسیب باقی بماند نیز باعث ایجاد محبوبیت بیش تر نسبت به محصولات مشابه شده است. از این رو راحت ترین محصول به حساب می آید و می تواند بیش ترین استفاده را برای افراد داشته باشد. از این رو در سال های اخیر پر فروش ترین مبل شنی بوده است که دارای مزیت هایی از نظر مخاطبان می باشد. در صورت تمایل به خرید هپی چیر گرد طبی همین حالا با شماره تماس واحد فروش مبل شنی آرامش تماس حاصل نمایید و محصول را برای خود و یا اعضای خانواده خود سفارش دهید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهجیر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر گرد طبی


هپی چیرها محصولاتی هستند که از جنس های متفاوتی تهیه شده اند. نکته مشترک در تولید این محصولات دارا بودن طراحی و ظاهری فانتزی می باشد. این محصولات از طراحی بسیار راحت و جالبی برخوردار هستند. انواع هپی چیر در سایت فروشگاهی مبل شنی آرامش موجود می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خریداری نمایید. برای گرفتن مشاوره خرید از کارشناسان این مرکز می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. هپی چیر گرد طبی یکی از محصولات فوق العاده می باشد که در کارخانه مبل شنی آرامش تولید شده است. در ادامه به معرفی مشخصات کامل این محصول می پردازیم. 


دارا بودن ظاهری ساده و شیک

این مبل شنی از فرمی کیسه ای برخوردار می باشد. قسمت پایینی این محصول به صورت گرد می باشد. هپی چیرها دارای پایه نیستند و به صورت کامل در تماس با زمین می باشند. این محصولات به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرند. در قسمت میانی این هپی چیر فرو رفتگی موجود می باشد. این فرورفتگی در واقع نشیمنگاه هپی چیر محسوب می شود. ارتفاع زمین تا قسمت نشیمنگاه به صورت استاندارد محاسبه شده است و در هنگام نشستن پا به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد. هم چنین با وجود استاندارد بودن این ارتفاع، در هنگام نشستن و برخاستن بر روی مبل شنی به کمر و زانوها فشاری وارد نشده و شخص اذیت نمی شود. در قسمت پشتی نشیمنگاه مبل شنی از ارتفاع بیش تری برخوردار است. بدنه مبل شنی به صورت یک تکه در قسمت پشت نشیمنگاه یک تکیه گاه مناسب با ارتفاع بلند به وجود آورده است. این تکیه گاه به صورتی طراحی شده است که کمر را کاملا دربر می گیرد. به همین دلیل گودی کمر را پر کرده و به راحتی می توان بر روی آن به استراحت پرداخت. با دارا بودن ارتفاع زیاد، این محصول تا قسمت شانه ها و گردن را دربر می گیرد و در هنگام استراحت هیچ فشاری به گردن و کمر وارد نمی شود. 


قابلیت استفاده در تمامی فضاها 

هپی چیر گرد دارای طراحی ساختمان ساده ای می باشد. هم چنین با دارا بودن رویه ای به رنگ قهوه ای روشن قابل استفاده در هر محیطی است. این محصول با طراحی ساده و رنگ ملایمی که دارد به خوبی با هر فضایی هماهنگ می شود. به همین دلیل در هر محیطی می توان آن را قرار داده و از استراحت بر روی آن لذت برد. این هپی چیر را می توانید در دفتر کار خود قرار دهید و در ساعت های استراحت و در میان روز بر روی آن نشسته و تمامی خستگی روز را از تن خود به در کنید. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در مقابل تلوزیون می باشد. می توانید این هپی چیر را در برابر تلوزیون قرار داده و بر روی آن به تماشای تلوزیون بپردازید. برای انجام بازی های کامپیوتری نیز وسیله ای مناسب به شمار می رود. با نشستن بر روی آن و بازی کردن طولانی مدت هیچ فشاری به گردن و کمر وارد نمی شود و به راحتی می توانید ساعت های طولانی وقت خود را بر روی این هپی چیر بگذرانید. از دیگر کاربردهای این وسیله قرار دادن آن در اتاق و برای مطالعه است. تمامی گروه های سنی می توانند از این محصول استفاده کنند. 


هپی چیر با کیفیت 

این هپی چیر از رویه ای مقاوم در برابر پارگی و ساییدگی بهره مند می باشد. رویه این محصول قابلیت شستشو داشته و در صورت کثیف شدن می توان آن را از قسمت آستر جدا کرده و مورد شست و شو قرار داد. مواد داخلی این محصول از فیبر می باشد. دارا بودن حجم بسیار بالا و انعطاف عالی و هم چنین وزن بسیار پایین از ویژگی های بارز آن به شمار می رود. این مبل شنی تحمل وزن بالایی داشته و در صورت افت کیفت مواد داخلی و رویه آن قابل تعویض می باشند. 


روش خرید

هپی چیر گرد طبی از محصولات عالی و با کیفیت کارخانه مبل شنی آرامش به شمار می رود. این محصول را با قیمتی ارزان می توانید از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش تهیه بفرماید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...