هپی چیر مخمل طبی

کد 20054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل طبی به راحتی می تواند افراد را در موقعیت استاندارد قرار دهد و برای آن ها شرایط خوبی را ایجاد سازد. این محصول بی نظیر و طبی دارای بدنه ای با کیفیت می باشد که با این وجود می توان در طی سال های زیاد از داشتن آن لذت برد و بیش ترین میزان کارایی را از آن به دست آورد. هپی چیر نشیمنی طبی و نرم است که در بسیاری از موارد افراد را بر روی خود جای می دهد و می تواند بهترین گزینه به جای مبل های راحتی گران قیمت باشد. خصوصیات منحصر به فرد این محصول باعث شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از ان بپردازند و از داشتن آن نیز لذت ببرند. وجود رویه نرم و منعطف از مزیت معروف این محصول است که با این وجود افراد به سمت خرید آن جذب می شوند و آن را جزو پر فروش ترین وسایل راحتی و طبی قرار می دهند. با توجه به این که افراد تمایل به راحتی و آسایش را در هر مکانی دارند می توان هپی چیر را خریداری کرد و در هر موقعیتی از آن استفاده نمود. هپی چیر مخمل طبی نسبت به محصولات مشابه قیمت ارزانی دارد و کیفیت بالایی نیز نصیب آن شده است در نتیجه می توان آن را با مراجعه به تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کرد.

طول 100سانتی متر
عرض100 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنهمخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر مخمل طبی

هپی چیر مخمل طبی از سری وسایل راحتی برای تمامی گروه های سنی می باشد که دارای مزیت راحتی و طبی بودن است و افراد را به سمت داشتن یک استراحت آسوده در طی روز می کشاند. این محصول بی نظیر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که توانسته بدن را در شرایط استاندارد قرار دهد تا افراد دچار مشکل نشده و بتوانند از داشتن آن لذت ببرند. این نشیمن به خاطر داشتن خصوصیات منحصر به فرد جزو محبوب ترین وسایل راحتی بوده است که افراد تمایل به داشتن آن دارند و سعی دارند که آن را برای خود و یا سایر عزیزان خود خریداری کنند. خصوصیات این محصول باعث شده است که آن جزو پر استفاده ترین وسایل راحتی به حساب بیاید. چرا که بدنه تمامی ویژگی هایی را که مورد توجه متقاضیان است دارد و می تواند برای به کار گیری در موقعیت های مختلف مد نظر باشد. از این رو قادر خواهند بود که بدون نیاز به وسایل راحتی دیگر برای خود و یا دیگر افراد خانواده راحتی را ایجاد سازند و به مطلوبیت برسند. کسانی که قصد خرید این وسیله طبی را دارند می توانند آن را با خصوصیات منحصر به فرد زیر خریداری کنند.


جادار و راحتی

ساختار هپی چیر بسیار ساده می باشد و تنها از یک بدنه نرم و منعطف تشکیل شده است. به طوری که تصور می شود این محصول هیچ کارایی ندارد. اما می توان گفت که این وسیله ساده و راحت دارای دو بخش اصلی است که تشکیل دهنده آن می باشد و تنها بخش های به وجود آورده آن هستند. محصول مورد نظر رویه ای با جنس مخمل دارد که می تواند ساختار بدنه را تشکیل دهد. این رویه با داشتن دوخت های مختلف و جذاب سادگی محصول را ایجاد کرده اند و بخش هایی مانند نشیمن و تکیه گاه را به وجود آورده اند. با در نظر گرفتن داشتن این بخش ها افراد می توانند بر روی آن به راحتی قرار گیرند و به مطلوبیت دلخواه برسند. علاوه بر رویه محتویاتی نیز داخل بدنه وجود دارد که می تواند به میزان مورد نیاز در داخل آن باشد و بدنه را منعطف سازد. این محتویات شن های یونولیتی هستند که قابلیت های مختلفی دارند و داخل بدنه را احاطه کرده اند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده بر روی محصول قرار گرفت و از بدنه ساده آن نیز لذت برد. 


خصوصیات محتویات محصول

همان طور که گفته شد در داخل بدنه شن های یونولیتی وجود دارد که به میزان زیادی در کنار هم استحکام محصول را ایجاد کرده است. با وجود مزیت های مختلف که شامل حال این محصول شده است می توان از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورد. این هپی چیر مقداری فضای خالی در داخل خود دارد که فاقد محتویات داخلی می باشد. از این رو می تواند قابلیت شکل پذیری داشته باشد و بتواند به راحتی افراد رسیدگی کند. شن ها موادی هستند که در اثر ارتباط با رطوبت و آب از بین می روند و در واقع به هم می چسبند. این به هم چسبیدگی سبب می شود که خاصیت منعطف بودن محصول از بین برود. از این رو نباید محصول را در ارتباط با این گونه عوامل قرار داد تا در نهایت وسیله ای بدون آسیب با طول عمر بالا را دارا بود.


لطافت و نرمی

مخمل به کار رفته در رویه این هپی چیر به گونه ای است که تنها لطافت و نرمی را برای استفاده کنندگان به دنبال دارد و در واقع در صورت استفاده مکرر از این محصول مشکلی برای آن ایجاد نخواهد شد. در صورتی که محصولات بی کیفیت از رویه های تشکیل شده اند که با استفاده مکرر قابلیت نرمی خود را از دست می دهد و پرز های مخمل رویه از بین خواهد رفت. به همین خاطر است که علاقه مندان نسبت به داشتن این محصول رغبت بیش تری دارند و تمایل به خرید آن پیدا کرده اند.


خرید

هپی چیر مخمل طبی محصولی بدون نقص و حرفه ای است که از فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...