هپی چیر چرم مصنوعی راحتی

کد 20061

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم مصنوعی راحتی جزو بهترین و خاص ترین محصولات طبی می باشد که برای بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع کارایی بسیار زیادی نیز دارد. این محصول بی نظیر بدون هیچ ایرادی می تواند برای به کار گیری در منزل مورد استفاده قرار گیرد و جزو پر استفاده ترین وسایل راحتی باشد. از نظر این که محصول منحصر به فرد و بی نقص است افراد می توانند در تایم طولانی نسبت به استفاده کردن از آن بپردازند و از داشتن آن نیز لذت ببرند. هپی چیر به خاطر داشتن بدنه ای که دارای جنس چرم مصنوعی می باشد ضخامت و دوام زیادی دارد. به خاطر این که بدنه بتواند در محیط های مختلف دارای سازگاری باشد این رویه نقش مهمی را ایفا کرده است و می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت. با وجود این موارد محصول جزو محصولات محبوب بوده است که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و رضایت را نیز در این زمینه به دست آورد. محصول مورد نظر دارای بدنه ای راحتی است که قادر به استفاده در طولانی مدت می باشد. از این رو افراد بیش تری تمایل به خرید آن دارند. هپی چیر چرم مصنوعی راحتی در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
رنگ محصولمتنوع
جنس بدنه پارچه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
حمل آسان
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -


هپی چیر چرم مصنوعی راحتی

هپی چیر چرم مصنوعی راحتی بهترین گزینه برای به کار گیری در محیط های مختلف منزل است و به خاطر داشتن طول عمر بالا و سازگاری بسیار زیاد در محیط در مسافرت نیز قادر به استفاده توسط افراد می باشد. این محصول بی نظیر و کاربردی را می توان با خیالی آسوده و با قیمت مناسب خریداری کرد و به این ترتیب از راحتی به وجود آمده با این وجود لذت زیادی برد. این بدنه طبی و راحتی قادر به رفع نیاز افراد به آرامش و راحتی می شود و می تواند در طی مدت زمان طولانی بدون تغییر باقی بماند. از این رو افراد می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند و با خیالی آسوده به آن فکر کنند. محصول مورد نظر جهت استفاده تمامی سنین کاربرد دارد و می تواند برای تمامی اعضای خانواده در نظر گرفته شود. به همین خاطر است که با داشتن دوام و طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین مبل های راحتی برای رسیدن به آرامش باشد. این گونه وسایل پر فروش تر از سایر وسایل راحتی می باشند و از مزیت های بی شماری تشکیل شده اند. در ادامه به برخی از خصوصیات منحصر به فرد این محصول می پردازیم.


قابلیت شکل پذیری 

هپی چیر مد نظر از قابلیت های بی شمار تشکیل شده است که یکی از مهم ترین آن ها قابلیت شکل پذیری بالا می باشد. این محصول به خاطر داشتن این قابلیت می تواند بیش ترین و بهترین موقعیت را برای استفاده کنندگان فراهم سازد تا در نهایت آرامش به استفاده از محصول بپردازند. محصول به خاطر داشتن منعطف بودن بسیار زیاد ایجاد فرورفتگی می کند. در واقع افراد در زمانی که بر روی مبل هپی چیر می نشینند بدنه فرورفته می شود و می تواند ایجاد فرورفتگی کند. به همین خاطر است که افراد می توانند بدن خود را در موقعیت آرامش بخش قرار داده و نشیمنی راحتی و طبی را به دست آورند. این محصول می تواند برترین گزینه برای استفاده توسط افرادی باشد که در طی روز ساعات زیادی را به حالت نشسته می گذرانند و یا آن دسته از افرادی که به استراحت در طی روز نیاز دارند و با این وجود ساعات زیادی در طی روز بر روی مبل هپی چیر می نشینند. با داشتن این محصول آرامش زیادی شامل حال افراد می شود و می توانند به راحتی بهترین موقعیت را داشته باشند.


ضخامت محصول

بدنه هپی چیر از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی از آن ها رویه محصول می باشد و دیگری محتویات داخلی آن می باشد. به همین خاطر است که می توان نسبت به دوام و سازگاری زیاد در این محصول اطمینان داشت و به این صورت در بسیاری از موارد می توان از این محصول راحتی و طبی استفاده کرد. ضخامت بدنه به گونه ای است که می توان در محیط های مرطوب از آن استفاده کرد و در محیط های این چنینی آن را قرار داد تا در نهایت برای رسیدن به آرامش در این محیط ها نیز به این صورت محصول دچار آسیب و خرابی نشود. با نفوذ آب محصولات این چنینی دچار خرابی می شوند و ظاهر خود را به طور کلی از دست می دهند. اما این محصول به خاطر داشتن بدنه غیر قابل نفوذ می تواند بیش ترین کاربرد را داشته باشد و یک محصول با قابلیت های بسیار زیاد بوده است.


ضد لک 

بدنه محصول به دلیل قابلیت شستشو و تمیز کردن رویه محصول می تواند یک وسیله ضد لک بوده باشد و به راحتی لک های ایجاد شده بر روی آن برطرف شود. این محصول می تواند بیش ترین میزان مطلوبیت را برای علاقه مندان داشته باشد و از این رو برترین گزینه برای به آرامش رسیدن باشد. افراد زیادی تمایل به داشتن آن دارند و به خاطر وجود چنین قابلیتی می توان با ان بهترین موقعیت را تجربه کرد.


خرید

هپی چیر چرم مصنوعی راحتی از سری محصولات جدید است که با بدنه ای سازگار برای تمامی سنین کاربرد دارد که در تولیدی مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...