هپی چیر تکنفره بزرگ

کد 13048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,925,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تکنفره بزرگ محصولی زیبا با رنگبندی بسیار شاد و ساختاری طبی بوده که برای تمامی رده های سنی توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی طراحی و به بازار عرضه شده است. بدنه این محصول ترکیبی از رنگ های زرد و مشکی بوده که تضادی چشم نواز را به نمایش می گذارد. تولید کننده امکانی ایجاد کرده تا شما بتوانید در صورت تمایل رنگ بدنه را شخصا انتخاب کنید. بدنه این محصول را از پارچه چرم مصنوعی با دوام بالا تولید می کنند که ضداب و ضدتعریق می باشد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده هستند. این مواد وزن کمی داشته که موجب حمل و نقل اسان محصول می شود. البته این وزن کم قادر بوده تا 140 کیلوگرم را به راحتی تحمل کنید. شما می توانید در صورت تمایل به راحتی مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. این محصول ساختاری ضداب داشته پس در صورت الودگی قابل شستشو با اب و مواد شوینده می باشد. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که میزان ارتفاع ان از سطح زمین تا نشیمنگاه ان 70 سانتی متر است. با مراجعه به فروشگاه ارامش می توانید این محصول را به راحتی خریداری کنید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • امکان انتخاب رنگ بدنه
  • قابلیت تحمل وزن بالا

هپی چیر تکنفره بزرگ

هپی چیرهای تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، دارای بالاترین تنوع بوده و برای همه سلیقه ها تولید شده اند. از محبوب ترین نمونه های هپی چیر، هپی چیرهای راحتی هستند که برای استفاده در هر فضایی مناسب می باشند. این هپی چیرها به دلیل داشتن فضایی راحت و طبی و ابعاد مناسب، برای استفاده تمامی افراد و گروه های سنی مناسب هستند و هر فردی قادر به استفاده از آن ها خواهد بود. یکی از نمونه های هپی چیر راحتی، هپی چیر تکنفره بزرگ است که با دارا بودن ظاهری اسپرت و کیفیت بالا توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. در ادامه به نقد و بررسی هپی چیر تکنفره بزرگ می پردازیم.


بدنه ای راحت و طبی

این محصول ساختمانی گرد و به صورت کیسه مانند دارد. نشستن بر روی آن بسیار راحت و لذت بخش بوده زیرا دارای نشیمنگاهی جادار و بزرگ می باشد که با ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار گرفته است. هر فردی به راحتی می تواند از نشیمنگاه راحت این هپی چیر استفاده کند بدون اینکه به کمر او فشار وارد شود. شما به راحتی قادر هستید با استفاده از این هپی چیر ساعت های طولانی وقت خود را به صورت نشسته بگذرانید بدون اینکه از نشستن خسته شده و یا در قسمت های مختلف بدن دچار احساس درد شوید. پشتی این هپی چیر ارتفاعی بلند دارد و تمامی بخش های ستون فقرات را پوشش خواهد داد. به همین دلیل در هنگام نشستن سر و گردن شما را پوشش می دهد و در زمان خوابیدن و استراحت قابل استفاده است. ظاهر این هپی چیر از دو رنگ مشکی و زرد تشکیل شده است و تکه هایی به رنگ مشکی و زرد به هم متصل شده و رویه را به وجود آورده اند. با این وجود بدنه این هپی چیر کاملا اسپرت بوده و برای جوانان و نوجونان جذابیت بالایی دارد. 


موارد استفاده 

این محصول دارای ساختمانی فوق العاده راحت و طبی است که امکان نشستن طولانی مدت را برای شما فراهم می کند. شما می توانید به راحتی از این بین بگ در هنگام انجام فعالیت های روزمره که نیاز به نشستن طولانی دارند استفاده کنید تا خستگی خود را به حداقل برسانید. از این محصول می توان در هنگام فعالیت هایی مانند کار با لپ تاپ و موبایل استفاده نمایید. از این هپی چیر می توانید در زمان بازی های کامپیوتری استفاده کنید و فشار وارد شده به بدن خود را به حداقل برسانید. با استفاده از این بین بگ قادر هستید ساعت های زیادی را به مطالعه بپردازید و یا تلوزیون تماشا کنید. از موارد استفاده گسترده این محصول, استفاده از آن در مسافرت و گردش ها است. شما می توانید این هپی چیر را در خودرو جای دهید و در مسافرت و گردش به همراه خود ببرید. هپی چیر کیفیت بالایی دارد که به شما امکان استفاده در فضاهای باز را خواهد داد. با قرار دادن این بین بگ در محیط های باز می توانید در زیر نور آفتاب از نشستن بر روی نشیمنگاهی راحت و لذت بخش برخوردار شوید و در طول شب دور از سرمای زمین روی این محصول به خواب بروید. این بین بگ مناسب ترین گزینه برای نشستن محسوب می شود. خصوصا برای افرادی مانند سالمندان که اغلب اوقات روز را به صورت نشسته سپری می کنند و نیازمند داشتن نشیمنگاهی راحت و طبی هستند تا به کمر و زانوهای آن ها فشاری وارد نشود. 


ابعاد و پارامترها

این هپی چیر دارای طول و عرض 100 سانتی متری و ارتفاع 100 سانتی متر است که ابعادی کاملا استاندارد بوده و به همین دلیل برای استفاده از آن نیازی به فضای زیادی نخواهید داشت. وزن بدنه این هپی چیر در مجموع برابر با 6 کیلوگرم است و به همین دلیل شما به راحتی می توانید این محصول را از سطح زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. به دلیل استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب در تولید، این هپی چیر قادر است وزنی برابربا 150 کیلوگرم را تحمل کند بدون اینکه از حجم آن کاسته شده و یا انعطاف آن کم شود. 


روش خرید

برای تهیه هپی چیر تکنفره بزرگ با ارزان ترین قیمت به سایت مبل شنی آرامش مراجعه کرده و این محصول را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...