هپی چیر مخملی یک نفره

کد 32208

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,011,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخملی یک نفره یکی دیگر از نمونه های پرطرفدار از نمایندگی مبل شنی بوده که ساختاری استاندارد و مقاوم دارد. این محصول دارای وزن بدنه ای در مقیاس 5 کیلوگرم بوده که موجب می شود مصرف کنندگان به راحتی ان را حمل کنند. از جمله نقاظ قوت محصول می توان به تحمل وزن بالای ان که بالغ بر 140 کیلوگرم بوده اشاره کرد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای گرد بوده که به صورت اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پارچه مخمل تولید می کند. این ساختار قابل شستشو و ضدتعریق بوده پس برای استراحت های طولانی مدت توصیه می شود. مواد داخلی محصول را یونولیت خرد شده تشکیل می دهد. این مواد وزن کمی داشته و کاملا انعطاف پذیر است. در انتهای محصول یک زیپ تعبیه شده تا بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. این محصول بدنه ای قرمز رنگ داشته اما شما می توانید با توجه به سلیقه خود یک رنگ دیگر برای بدنه سفارش دهید. برای خرید محصول با قیمت و کیفیتی ایده ال توصیه می کنیم به نمایندگی مبل شنی در ایران و یا فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • مواد داخلی: یونولیت خردشده
  • دارای ضمانت نامه معتبر 2ساله

هپی چیر مخملی یک نفره

جذابیت و کیفیت یک محصول مهم ترین عامل در فروش بالای آن است و محصولی که دارای این دو ویژگی باشد، به فروش بالایی دست پیدا خواهد کرد. یکی از محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش، هپی چیر مخملی یک نفره است که با تأمین این ویژگی ها، توانسته مورد محبوبیت بالایی قرار بگیرد و از استقبال بالایی برخوردار باشد. در ادامه این مطلب به نقد و بررسی هپی چیر مخملی یک نفره خواهیم پرداخت. 


طراحی طبی و ویژه

ساختمان این محصول به صورت طبی و راحتی طراحی شده است و از بدنه ای کاملا راحت برخوردار می باشد. بدنه این بین بگ ظاهری به صورت گرد داشته و دارای نشیمنگاهی بزرگ و جادار است. نشیمنگاه این بین بگ فاقد دسته بوده و به همین علت تمامی عرض مورد استفاده در هپی چیر، مربوط به نشیمنگاه آن است. به این ترتیب تمامی افراد فارغ از جثه بدنی می توانند از این بین بگ استفاده کرده و در زمان خرید نیازی نیست به جثه افراد توجه شود. ارتفاع این نشیمنگاه نیز کاملا متناسب با بدن می باشد و هر فردی به راحتی می تواند به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزد بدون اینکه به کمر و زانوهایش فشاری وارد شود. پشتی این هپی چیر نیز تکیه گاهی مناسب و ایمن برای نشستن فراهم می کند که تمامی بخش های ستون فقرات و کمر را پوشش داده و انحنای ستون فقرات را دربر می گیرد. این پشتی ضخامت مناسبی دارد و عرض شانه ها و کتف را در وضعیت مناسبی قرار خواهد داد. رنگ بدنه این هپی چیر نیز زیبایی بی نظیری داشته و به رنگ قرمز تند طراحی شده است. بدنه این هپی چیر برای استفاده در تمامی فضاها مناسب بوده و می توان آن را در هر محیطی قرار داده و استفاده نمود.


ابعاد کاربردی و استاندارد

برای تهیه محصولی متناسب با نیاز های خود لازم است تا اطلاعاتی در خصوص ابعاد هپی چیر داشته باشید تا متناسب با فضایی که در اختیار دارید، محصول مناسب را تهیه کنید. طول و عرض این هپی چیر برابر با 120 سانتی متر می باشد و دارای ارتفاعی معادل 100 سانتی متر است. این هپی چیر برای استفاده در فضاهای کوچک نیز مناسب بوده و نیاز به محیط بزرگی جهت استفاده و قرار دادن این بین بگ نخواهید داشت. ارتفاع ذکر شده در مورد این محصول نیز مربوط به فاصله سطح زمین تا قسمت نشیمنگاه و بخش دیگری از آن به قسمت پشتی مربوط است. این هپی چیر را می توانید در محیط های بیرون از منزل نیز مورد استفاده قرار دهید. کیفیت بالای این هپی چیر به شما امکان استفاده در فضاهای باز را خواهد داد. استفاده از این هپی چیر در فضاهای باز و در مقابل نور آفتاب آسیبی به کیفیت این محصول وارد نکرده و موجب تغییر رنگ و آسیب به رویه نخواهد شد. 


مواد داخلی مناسب و با کیفیت

این محصول متشکل از مواد داخلی یونولیتی بوده که دارای وزن بسیار پایین و حجم بالایی هستند. به همین علت وزن بدنه این محصول در مجموع برابر با 6 کیلوگرم است که در مقایسه با حجم آن، وزن ناچیزی محسوب شده و به راحتی می توانید آن را از سطح زمین بلند کرده و حمل نمایید. به این ترتیب شما می توانید به راحتی این هپی چیر را از محیطی به جای دیگر انتقال دهید و به هر محیطی ببرید. این مواد داخلی دارای انعطاف فوق العاده ای هستند. ظاهر این مواد داخلی همانند گلوله های ریز و بسیار سبکی می باشند که به خوبی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا خواهند شد. به این ترتیب با نشستن افرادی بر روی این هپی چیر، مواد داخلی به خوبی جابه جا شده و به فرم بدن فرد درمی آیند. با این وجود هپی چیر به خوبی تمامی انحنای بدن را پر می کند و حالتی مناسب بدن فرد را به خود می گیرد. این مواد داخلی استحکام استحکام بالایی دارند و با وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افراد با وزن سنگین، دچار افت کیفیت نمی شود و حالت خود را از دست نمی دهد. وارد شدن فشار زیاد موجب کاهش حجم و انعطاف هپی چیر نیز نخواهد شد. 


روش خرید

برای تهیه هپی چیر مخملی یک نفره با قیمتی ارزان به سایت مبل شنی آرامش وارد شده و پس از سفارش محصول، هپی چیر را با قیمتی ارزان درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...