هپی چیر یک نفره لی

کد 22121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,964,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک محصول استثنایی با ساختاری منحصر به فرد بوده که توسط نمایندگی رسمی مبل شنی طراحی و تولید شده است. این محصول از قیمت مقرون به صرفه و طول عمری بسیار بالا برخوردار بوده به همین دلیل توانسته در میان عموم به محبوبیت بالایی دست یابد. بدنه این محصول از پارچه مقاوم لی تولید می شود. این جنس بدنه ضدتعریق بوده و نرمی و دوام بالایی دارد. از سوی دیگر کاملا قابل شستشو بوده که در اثر استفاده دچار از دست دادن رنگ نخواهد شد. مواد داخلی محصول را از یونولیت خرد شده استفاده می کنند. زیرا این مواد نرمی بالایی داشته و وزن کم و قابل تحمل وزن فوق العاده زیادی دارد. در بخش زیرین محصول یک زیپ تعبیه شده تا افراد بتوانند از طریق ان مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنند. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که موجب حمل اسان ان می شود. البته این وزن کم قادر بوده وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را تحمل کنید. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده و یک نشیمنگاه بزرگ برای استراحت در اختیار شما قرار می دهد. با مراجعه به نمایندگی مبل شنی می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • قطر: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • جنس بدنه: پارچه لی
  • قابلیت تعویض مواد داخلی

مبل هپی چیر یک نفره لی

مبل هپی چیریک نفره لی جزو خاص ترین وسایل راحتی است که امروزه با محبوبیت بالا و طول عمر بالا در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است و جزو پر فروش ترین گزینه ها می باشد. مبل هپی چیر دارای قابلیت های منحصر به فردی است که تمامی علاقه مندان را تحت تاثیر قرار می دهد و سعی دارد که با میزان راحتی بسیار زیادی در اختیار استفاده کنندگان قرار گیرد. مبل هپی چیر با بدنه ای از جنس لی می باشد که قادر به ایجاد مقاومت بالا است. همچنین دوخت های محکمی که تکه های پارچه را به هم متصل کرده است تا در نهایت این مبل هپی چیر حاصل شود در مقاومت بالایی می باشند و دچار سست شدن و از بین رفتن نخواهند شد. از این رو کسانی که به دنبال یک وسیله طبی و راحتی می باشند که در نهایت ایمنی و راحتی قرار دارد و می تواند مقاومت و طول عمر بالا داشته باشد می توانند این مبل هپی چیر را خریداری کنند و از آن در طی سال های زیاد بهره مند شوند. کسانی که دارای تمایل به خرید این محصول هستند نیز قادر هستند به روش های گوناگون محصول را داشته باشند و از آن لذت کافی را ببرند. محصول مورد نظر دارای قابلیت های دیگری نیز می باشد تا جهت رفع نیاز های افراد مورد استفاده قرار گیرد.


ساده و شیک

یکی از شیک ترین رویه ها و بدنه ها که برای مبل های هپی چیر استفاده می شود رویه جین است که هم از نظر کیفیت در درجه بالایی قرار دارد و هم می تواند شیک ترین محصول را ایجاد سازد. این رویه با دوام است و به دور از پوسیدگی قرار دارد. علاوه بر این موارد در عین سادگی طراحی شده است و در واقع تنها با ساختار گرد در اختیار افراد می باشد. ساختار گرد قادر است که راحتی را به میان بیاورد و آرامشی که افراد در زمان استراحت به آن نیاز دارند را مهیا سازد. در نتیجه می توان گفت که سادگی مشکلی را برای سطح راحتی مبل هپی چیر ایجاد نکرده است و خریداران قادر به داشتن موقعیت دلخواه خود هستند. این محصول گرد است و در واقع نشیمن مد نظر آن محل ثابتی نیست. چرا که گرد بودن و زاویه نداشتن می تواند سطح محصول را منحصر به فرد کند و افراد را برای قرار گیری بر روی خود به هر شکلی مناسب می کند. این محصول ساده و شیک دارای بخشی خالی در داخل بدنه خود می باشد که به راحتی سبب ایجاد انعطاف بر روی مبل هپی چیر شده است. در نتیجه با این وجود در زمان نشستن فرورفتگی ایجاد می شود و در نهایت بدنه محصول برای نشستن افراد اماده می گردد.


شستشوی مداوم مبل هپی چیر

کسانی که تمایل به داشتن مبل هپی چیر می باشند و سعی دارند تا این محصول بی نظیر و زیبا را خریداری کنند باید بدانند که امکان شستشو و تمیز بودن محصول در هر برهه زمانی وجود دارد و افراد می توانند به راحتی این وسیله را مورد استفاده قرار دهند. مبل هپی چیر ممکن است در معرض کثیفی و لک قرار گیرد که در این صورت باید به سرعت برای برطرف کردن لک و کثیفی اقدام نمود. از این رو بدنه را می توان تخلیه کرد و به صورت خالی از محتویات داخلی در داخل ماشین لباسشویی شستشو داد. این رویه در ارتباط با مواد شویینده مختلف واکنش نمی دهد و دچار رنگ پریدگی نمی شود. در نتیجه رنگی ثابت دارد و جزو برترین گزینه ها محسوب می شود.


داشتن استحکام بالا

این مبل هپی چیر دارای استحکام زیادی است که می تواند به راحتی افراد کمک کند. محصول مورد نظر دوام بالایی دارد و به راحتی می تواند افراد سنگین وزن را نیز بر روی خود قرار دهد. به همین خاطر می توان از آن به عنوان محکم ترین محصول طبی که استحکام بالایی نیز دارد یاد کرد و برای خرید به افراد زیادی پیشنهاد نمود.


خرید مبل هپی چیر

خرید مبل هپی چیر یک نفره لی از طریق نمایندگی مبل شنی آرامش صورت می گیرد که محصولات متنوعی دارد و با ضمانت نامه آن را ارائه می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...