هپی چیر چرم زیرپایی دار اینتکس

کد 32207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,340,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم زیرپایی دار اینتکس نمونه زیبا از کمپانی اینتکس وده که در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یافته است. برای تولید بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی استفاده که ضدتعریق بوده و نرمی و دوام بالایی دارد. لازم به ذکر بوده این نوع جنس بدنه قابل شستشو نیز بوده و در اثر تماس با اب و مواد سوینده دچار اسیب نخواهد شد. مواد داخلی محصول را از یونولیت خرد شده انتخاب می کنند. زیرا این مواد وزن کمی داشته و انعطاف پذیری بالایی دارند. در بخش زیر محصول یک زیپ تعبیه شده تا با استفاده از ان بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. وزن بدنه محصول تنها 7 کیلوگرم بوده به همین دلیل به سادگی حمل شده که با استفاده از دستیگره ای که در بالای محصول بوده این جا به جایی با سهولت بیشتری همراه خواهد بود. بر روی بدنه محصول یک جیب نیز وجود داشته تا اشیا قیمتی خود را در این قسمت قرار دهید. این محصول مجهز به یک زیرپایی استاندارد برای راحتی شما نیز بوده که قابل استفاده به عنوان میز نیز می باشد. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • مواد داخلی: یونولیت

هپی چیر چرم زیرپایی دار اینتکس

هپی چیر چرم زیرپایی دار اینتکس یک ست کامل از مبل و میز است که به عنوان زیر پایی در نظر رفته شده است و می تواند یکی از خاص ترین شرایطی را که افراد به آن تمایل دارند برایشان ایجاد سازد. این موقعیت مطلوب و منحصر به فرد می تواند شرایط لازم برای استراحت های روزانه را مهیا سازد و برای افراد بهترین محل را ایجاد می سازد. این محصول در واقع محصولی بدون نقص است که علاوه بر ایجاد راحتی و آسایش سبب افزایش میزان رضایت استفاده کنندگان نیز شده است. به همین خاطر است که می توان با طول عمر بالا محصول مورد نظر را خریداری کرد و از آن لذت برد. این هپی چیر به شکل یک مجموعه راحتی عمل می کند و در محیط برای ایجاد تجهیزات لازم جهت استراحت افراد در نظر گرفته می شود و بهترین گزینه برای به آرامش رسیدن در تایم طولانی می باشد. این هپی چیر منحصر به فرد دارای بدنه ای مقاوم است که مشابه با محصولات راحتی حرفه ای کارایی دارد و میتواند طول عمر خود را به راحتی برقرار سازد به همین دلیل است پر فروش و محبوب است و می تواند رضایت استفاده کنندگان را به دنبال داشته باشد. محصول مورد نظر را می توان در محل های مختلف قرار داد و از این ترکیب حرفه ای نهایت استفاده را به عمل آورد. با توجه به موارد گفته شده مزیت هایی ایجاد شده است و کاربرد هایی از این محصول موجود است که با هم به بررسی آن می پردازیم.


ترکیب حرفه ای هپی چیر

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید در نهایت جرفه ای بودن طراحی و تولید شده است و می تواند به راحتی سبب استفاده افراد شود. این محصول نیز مانند برخی از مبل های هپی چیر که بی نظیر و کاربردی هستند و دارای اجزای حرفه ای می باشند می تواند با کارایی بالا در اختیار استفاده کنندگان باشد و رضایت را برای آن ها به وجود آورد. ترکیب چرم مصنوعی و ایجاد بدنه محکم سبب شده است که به راحتی آن را در محیط های سر پوشیده و یا محیط های باز قرار داد و از داشتن آن لذت برد. این محصول می تواند آسایش و راحتی را ایجاد سازد و همچنین افراد را مشتاق به داشتن وسایل طبی کند. با این وجود است که با خرید این محصول می توانید نیاز های خود و یا اعضای خانواده خود را مبنی بر این که در طول روز نیاز به استراحت و آرامش دارند پاسخ می دهد و قادر است که یک وسیله پر کاربرد در اختیار افراد باشد. بیش ترین ترکیب حرفه ای این محصول به خاطر وجود جنس بدنه است که قابلیت های چشمگیری را به وجود آورده است و افراد را در بهترین موقعیت ممکن قرار می دهد. 


برای استراحت های روزانه

این محصول جادار و راحت است و نشیمنی بزرگ دارد که بدن را در حالت آرامش بخشی قرار می دهد. به همین خاطر است که می تواند نیاز به استراحت در طول روز را در افراد پاسخ بدهد و برای آن ها کاربرد زیادی داشته باشد. با وجود زیر پایی است که افراد می توانند بدن خود را بر روی مبل هپی چیر قرار دهند و پاها را در حالت صاف بر روی آن قرار دهند. به این صورت می توان به راحتی شکل و ظاهر خاصی را به دست آورد و از آن لذت کافی را برد. این محصول و زیر پایی که همراه آن می باشد برای خوابیدن افراد نیز مناسب است و شرایط بدن آن ها را در موقعیت دلخواه قرار می دهد. با این وجود است که استراحت های روزانه با داشتن این محصول پاسخ داده می شود.


کیسه کنار محصول

بر روی بدنه هپی چیر کیسه ای بزرگ و جادار دوخته شده است که ساختار آن را بی نظیر تر و حرفه ای تر می کند. این کیسه سبب شده است که افراد وسایل مورد نیاز خود را در زمان استراحت در داخل آن قرار دهند و به این ترتیب در صورت نیاز به وسایل شخصی خود دیگر نیازی به برخواستن از روی مبل هپی چیر نباشد.


خرید

اگر قصد خرید هپی چیر چرم زیرپایی دار اینتکس را دارید می توانید ازسایت مبل شنی آرامش محصول را سفارش دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...