هپی چیر آبی اینتکس

کد 32204

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,326,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر آبی اینتکس یکی از زیباترین انواع هپی چیر بوده که برای استفاده بزرگسالان در سال جدید میلادی طراحی و ورانه بازار شده است. طراحی بدنه این محصول برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. برای تولید بدنه این محصول از پارچه مخمل استفاده که ساختاری بادوام و زیبا دارد. این پارچه ضدتعریق بوده به همین دلیل در صورت استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نمی کند. البته می توانید در صورت بروز هرگونه الودگی بدنه محصول را به راحتی مورد شستشو قرار دهید. زیرا تماس روکش بدنه با اب و مواد شوینده تاثیری بر طول عمر محصول ندارد. مواد داخلی محصول را یونولیتی خرد شده تشکیل داده که دارای ویژگی وزن بسیار کم و توان تحمل وزن بالا می باشد. در بخش کناری محصول یک زیپ استاندارد تعبیه شده تا از طریق ان بتوانید در صورت نیاز مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. رنگ بدنه محصول ابی بوده و شما می توانید با سلیقه خود یک رنگ دیگر را برای بده سفارش دهید. برای خرید این محصول با قیمتی مقرون به صرفه می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

هپی چیر آبی اینتکس

هپی چیر آبی اینتکس دارای بدنه ای جذاب و زیبا است که بر این اساس می توان محصول را بری محیط های مختلف در نظر گرفت. این محصول زیبا و خاص از سری بدنه های منعطف است که رویه ای با جنس مخمل دارد و ایجاد لطافت بسیار زیادی نیز کرده است. محصول مورد نظر را با سلیقه می توان انتخاب کرد و مورد استفاده قرار داد. به خاطر وجود زیبایی های ظاهری افراد می توانند این نمونه از مبل شنی را برای هر فردی مورد استفاده قراردهند و برای گروه سنی مختلف در دسترس قرار دهند تا در نهایت آرامش و راحتی بتوان این وسیله کاربردی را مورد استفاده قرار داد. کسانی که به دنبال یک محصول برای جایگزین کردن به جای وسایل راحتی و طبی دیگر می باشند نیز قادر هستند این مبل هپی چیر را انتخاب کنند و با داشتن مزیت ها و کارایی های زیاد از وجود آن لذت ببرند. محصولی که تحت عنوان مبل هپی چیر از آن یاد می شود دارای رویه ای نرم است که علاوه بر بزرگسالان کودکان نیز از داشتن آن لذت خواهند برد و دارای وزن کم می باشد. وزن کم بدنه سبب ایجاد راحتی در جا به جایی شده است که هر کس بنا به نیاز خود قصد نقل و انتقال محصول را خواهد داشت. از این رو می توان با توجه به شرایط گزینه ای دلخواه را انتخاب کرد و از داشتن آن لذت برد. مهم ترین خصوصیاتی که در خصوص این هپی چیر وجود دارد در زیر خلاصه شده است که با هم به بررسی آن می پردازیم.


قابلیت های بدنه

مبل هپی چیر به عنوان برترین نمونه محصولات طبی و راحتی شناخته شده است و در دسترس تمامی علاقه مندان می باشد. ظاهر این محصول از چند جهت منحصر به فرد می باشد و کارایی و قابلیت های مطلوبی را به نمایش گذاشته است. با وجود این که محصول مورد نظر منعطف و نرم است و می تواند به راحتی به حالت شکل پذیر در بیاید. به دلیل وجود موادی که از جنس یونولیت می باشند و به ابعاد شن مانند در آمده اند محصول دارای قابلیت انعطاف شده است تا در نهایت راحتی و آرامش را برای مخاطب به همراه داشته باشد. این مبل شنی به خصوص را می توان با خیالی آسوده مورد استفاده مخاطبانی چون افراد مسن قرار داد و آن ها را در موقعیت مطلوب و منحصر به فردی قرار داد. با این شرایط است که تمامی کسانی که به دنبال بهترین و خاص ترین محصول منعطف و نرم هستند و تمایل به استفاده از آن در طی شبانه روز می باشند می توانند از داشتن این مبل شنی بهره کافی را ببرند و از داشتن آن لذت ببرند. محصول مورد نظر با وجود این که دارای رویه دلخواه می باشد دارای طرفداران بسیار زیادی است و بسیار خاص محسوب می شود.


دوخت رویه

بر روی این مبل هپی چیر که با ساختار گرد ساخته شده است دوخت های زیادی قابل مشاهده می باشد که می تواند رویه را برای نشستن افراد مناسب کند. این رویه دوخت های محکمی دارد و می تواند به راحتی شرایط خوبی را ایجاد سازد. کسانی که به دنبال نشیمنی استاندارد می باشند می توانند این هپی چیر را مورد استفاده قرار دهند تا در نهایت آرامش و راحتی را نیز به دست آورند. دوخت رویه محکم است و سست نمی شود در این صورت کسانی که دارای وزن زیاد نیز می باشند می توانند از داشتن این محصول لذت ببرند و استفاده طولانی مدت داشته باشند. از این رو طراحی محصول آن را تبدیل به محصولی منحصر به فرد با طول عمر بالا کرده است.


لطافت زیاد

رویه از جنس مخمل است که دارای پرز های نرم و بلند می باشد. این پرز ها سبب می شود تا لطافت بسیار زیادی در محصول حس شود تا در نهایت در زمان مصرف استفاده کنندگان در موقعیت دلخواه خود قرار گیرند و مطلوب ترین شرایط را داشته باشند. این محصول برای کودکان نیز کاربرد دارد از این رو با این قابلیت مورد استفاده مخاطبان قرار خواهد گرفت.


خرید

هپی چیر آبی اینتکس محصولی با کارایی زیاد است که در تولیدی مبل شنی آرامش آماده خرید می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...