هپی چیر کودک با طرح توپ

کد 21037

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,756,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر کودک با طرح توپ محصولی فانتزی و با طراحی بدنه منحصر به فرد برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که تواسنته در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی دست یابد. ارگونومی ساخت بدنه محصول گرد بوده که نشیمنگاه ان دقیقا در بخش مرکزی واقع شده و تکیه گاه محصول در اثر استفاده و با مرور زمان به فرم استاندارد بدن کودک در خواهد امد. طراحی بدنه محصول برگرفته از نمای توپ فوتبال بوده که ترکیبی از رنگ های سفید و قرمز است. امکانی ایجاد شده تا شما بتوانید این ترکیب رنگ را با توجه به علاقه فرزند خود انتخاب کنید. جنس بدنه محصول از چرم مصنوعی انتخاب شده که نرمی و مقاومت بالایی داشته وکاملا ضدتعریق است. در صورت بروز هرگونه الودگی می توانید روکش بدنه را شستشو دهید. زیرا ضداب بوده و در صورت تماس با اب و مواد شوینده دچار اسیب نمی شود. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده زیرا بسیار انعطاف پذیر بوده و وزن بسیار کمی دارد. البته این وزن کم قادر بوده تا 120 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • قطر: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • تحمل وزن: 120 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • دارای ضمانت نامه 2 ساله

هپی چیر کودک با طرح توپ

هپی چیر کودک با طرح توپ یکی دیگر از وسایل طبی و راحتی می باشد که برای کودکان طراحی و تولید شده است و راحتی را برای آن ها برقرار ساخته است. این محصول دارای طرح توپ می باشد و به این صورت ساخته شده است. در نتیجه می تواند به راحتی برای علاقه مندانی مورد استفاده قرار گیرد که دارای تمایل به توپ هستند و فضای اتاق ان ها با وسایل اسپرت دکور شده است. هپی چیر ها وسایل طبی هستند که تنها برای راحتی استفاده کنندگان در نظر گرفته شده اند. با این وجود برای مدت زمان طولانی و و در  طی سال های زیاد قابلیت استفاده دارد و می تواند به جهت راحتی کودکان ایجاد کارایی کند. هپی چیر با طرح توپ پر فروش و منحصر به فرد می باشد و می تواند با کارایی بالا برای افراد مورد استفاده قرار بگیرد و راحتی را برای آن ها ایجاد سازد. به همین خاطر است که محبوبیت زیادی دارد و برای تمامی کودکان مورد پسند قرار می گیرد. این هپی چیر دلخواه دارای رنگبندی نیز می باشد که این رنگبندی سبب شده است تا افراد با خیالی آسوده رنگی را که محبوب فرزند خود می باشد را خریداری کنند. به همین خاطر جزو محصولات با درجه محبوبیت بسیار بالا قرار می گیرد. محصول مورد نظر به راحتی خریداری می شود و با قیمت ارزان نیز در اختیار افراد می باشد. 


محصولی برای بازی کودکان

تمایل کودکان به توپ بسیار زیادی است و در واقع محصول جزو محصولات محبوب کودکان می باشد. توپ ها دارای انواع گوناگون هستند که با رنگ های مختلف به فروش می رسد. این هپی چیر نیز برای این که بیش تر مورد علاقه کودکان قرار گیرد دارای طرح توپ فوتبال است و می تواند به این صورت جذابیت بیش تری را برای علاقه مندان ایجاد سازد. با در نظر گرفتن ترکیبات این هپی چیر و داشتن دوخت های محکم و تضمینی افراد می توانند این نمونه از محصولات را برای فرزندان خود خریداری کنند و به راحتی آن ها رسیدگی نمایند. مبل هپی چیر می تواند با داشتن دوام و طول عمر بالا برای مدت زمان طولانی کاربرد های ویژه ای برای استفاده کنندگان داشته باشد و در نتیجه قابلیت های خود را به نمایش بگذارد. مبل هپی چیر را می توان با رویه ضخیم و شیک خریداری کرد و برای کودکانی که به دنبال نشیمن راحت برای انجام انواع بازی ها می باشند مورد استفاده قرار داد. این محصول کاربردی و شیک برای قرار گیری کودکان در زمان انجام گیم نیز کاربرد دارد و نشیمنی استاندارد و راحتی را برای آن ها ایجاد می سازد. 


بزرگ و راحت

این هپی چیر بدنه ای بزرگ دارد که در راحتی کامل برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بی نظیر قادر است که نشیمن بزرگ و راحتی را ایجاد سازد تا کودکان به آسانی بر روی ان قرار بگیرند و به کار های خود برسند. انواع کار ها از جمله خوردن خوراکی و غذا و یا انجام گیم و بازی های نشستنی می تواند با وجود این هپی چیر به راحتی صورت گیرد و سبب ایجاد موقعیت مطلوب برای علاقه مندان شود. با این وجود است که خریداران زیادی به سمت خرید این محصول جذب شده اند و تمایل دارند که با طول عمر بالا محصول را خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. 


مقاومت در برابر برخورد

کودکان در زمان بازی همواره دارای جنب و جوش بسیار زیادی می باشند و می توانند به بدنه برخورد کنند و به آن ضربه بزنند. مقاومت این هپی چیر در برابر چنین برخوردار هایی بالا است و قادر است که در طی سال های زیاد که از استفاده از محصول می گذرد با بالاترین کیفیت مورد استفاده کودکان قرار گیرد. این مقاومت سبب شده است تا افراد راحت ترین حالت خود را بر روی ان داشته باشند و در زمان بازی نیز نگرانی از بابت خرابی حس نشود.


خرید

هپی چیر کودک با طرح توپ با کیفیت بالا درکارخانه مبل شنی آرامش برای خرید آماده می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...