هپی چیر تک نفره زیرپایه دار

کد 33076

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,306,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر تک نفره زیرپایه دار  یکی از محصولات با طراحی بدنه استاندارد و طبی بوده و برای استراحت های افارد بزرگتر از 15 سال طراحی و به بازار عرضه شده است. ارگونومی ساخت بدنه محصول ستطیل شکل بوده که دارای یک تیکه گاه نرمال در بخش پشت بوده که تمامی سطح کمر شخص مصرف کننده را پوشش می دهد. این محصول مجهز به یک زیزپایی استاندارد نیز بوده تا بتوانید رد زمان استراحت ارامش بالایی را تجربه کنید. برای تولید بدنه محصول از چرم مصنوعی استفاده شده که ضدتعریق و ضداب بوده و در برابر فشار و ضربه کاملا مقاوم است. مواد داخلی محصول را از فوم مخصوص تشکیل می دهند. این مواد وزن کم و قابلیت تحمل وزن بالایی داشته و طول عمر زیادی دارند. در بخش انتهای محصول یک زیپ تعبیه شده تا افراد بتوانند در صورت نیاز مواد داخلی را تعویض کنند. رنگ بدنه محصول بنفش است. اما شما می توانید در صورت تمایل نسبت به سفارش رنگ بدنه مدنظر خود اقدام کنید. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80  سانتی متر
  • ارتفاع: 110 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: فوم مخصوص
  • وزن بدنه: 7 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم

مبل هپی چیر تک نفره زیرپایه دار

مبل هپی چیر تک نفره زیرپایه دار حرفه ای ترین محصول در بین سری محصولات طبی ارائه شده از کارخانه مبل شنی آرامش است که برای مصارف بسیار زیادی قابلیت استفاده دارد. این هپی چیر ابعاد بزرگی نیز دارد که تنها راحتی را برای افراد ایجاد می کند. تک نفره بودن این محصول و وجود زیرپایه در کنار بدنه شرایط را برای استفاده کنندگان مطلوب تر می سازد و می تواند یکی از بهترین لحظات را برای علاقه مندان داشته باشد. محصول مورد نظر شامل رویه ای ضد آب است که غیر قابل نفوذ می باشد بنابراین برای تمیز کردن نیز شرایطی بهتر نسبت به محصولات دیگر دارد. مبل هپی چیر رنگی جذاب دارد که به خاطر داشتن بدنه از جنس چرم مصنوعی درخشندگی ظاهری دارد و تشکیل یک محصول جذاب را می دهد. با توجه به این خصوصیات است که افراد آن را برای محیط های مختلف خریداری می کنند و آن را در دکور منزل به کار می برند. افرادی که در طول روز نیاز به آرامش و استراحت دارند و سعی دارند که این شرایط را در تایم طولانی داشته باشند می توانند به راحتی از مبل شنی مد نظر استفاده کنند و بدن را به حالت استاندارد در بیاورند. قرار گیری این محصول به چنین حالتی کمک می کند که افراد دچار مشکلات عضلانی و استخوانی نشوند و در تایم زیاد ستون فقرات آن ها دچار مشکل نشود. مزیت های این محصول در زیر خلاصه شده است که در صورت تمایل آن ها را مطالعه نمایید.


دوخت محکم و مقاوم

یکی از خصوصیاتی که افراد بر این اساس محصول را خریداری می کنند دوخت محکمی است که بدنه با آن به حالت اصلی خود در آمده است و کمک می کند تا نیاز استفاده کنندگان به راحتی و آسایش به بهترین شکل تامین شود. این محصول بی نظیر دارای دوخت های محکم است تا فشار وارد بر بدنه را تحمل کند. این فشار ناشی از وزن افراد است که بر روی آن قرار می گیرند. از این رو محصول برای استفاده افراد سنگین وزن نیز سازگاری دارد و قادر به داشتن طول عمر بالا بدون آسیب می باشد. دوخت محکم سبب شده است که هیچ گونه درز و شکافی بر روی بدنه ایجاد نشود و از این رو رطوبت به داخل آن نفوذ نکند. در نتیجه علاقه مندان می توانند به راحتی و با طول عمر بالا محصول را مورد استفاده آسان قرار دهند. دوخت محکم در زیرپای نیز ایجاد شده است و به این صورت در زمان قرار گیری پاها دچار مشکل نمی شود. همچنین می توان این بخش از محصول را به صورت جداگانه برای نشیمن شخصی دیگر در نظر گرفت و موقعیت خوبی را ایجاد نمود. استراحت افراد به وسیله داشتن این محصول به بهترین شکل رقم می خورد.


تکیه گاه محکم

خصوصیت این محصول منعطف بودن آن است که سبب ایجاد راحتی بسیار زیادی شده است اما در بخش تکیه گاه نوعی استحکام وجود دارد که باعث می شود به راحتی کمر و ستون فقرات در محل قرار بگیرند و شرایط خوبی را داشته باشند. تکیه گاه محکم و استوار می تواند موقعیت مطلوب را برای افراد مهیا سازد و سعی دارد تا بدن آن ها در شرایط استاندارد به استراحت خود بپردازد. از این رو کسانی که دارای مشکلات در ناحیه ستون فقرات می باشند می توانند تکیه گاهی ایمن را به وسیله این هپی چیر داشته باشند و از آن نهایت لذت را ببرند. استحکام سبب می شود تا بر اثر تکیه دادن بر آن محصول تعادل خود را از دست ندهد و بر سر جای خود به بهترین شکل باقی بماند.


رویه ضد تعریق

بدنه محصول از سری محصولاتی است که غیر قابل نفوذ است بنابراین به راحتی می توان آن را تمیز کرد و یا به اسپری کردن بر روی آن جهت تمیز کردن پرداخت. این محصول بی نظیر دارای قابلیت های مختلف نیز می باشد که از جمله آن می توان به ضد تعریق بودن اشاره کرد. ضد تعریق بودن سبب می شود تا بتوان از محصول در طولانی مدت استفاده کرد و دچار مشکل نشد.


خرید 

مبل هپی چیر تک نفره زیرپایه دار با قیمت مناسب در فروشگاه مبل شنی آرامش آماده خریداری می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...