هپی چیر مخملی آبی سفید

کد 23115

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,872,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخملی آبی سفید یکی دیگر از تولیدات زیبا نمایندگی مبل شنی بوده که برای رده سنی بزرگسال به بازار عرضه می شود. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه بیضی شکل برخوردار بوده که تکیه گاهی نسبتا کوتاه دارد. طراحی بدنه محصول به گونه ای بوده تا بتوانید از ان در فضاهای مختلف از جمله سالن پذیرایی و اتاق خواب و محل کار و ... با خیالی اسوده استفاده نمایید. بدنه این محصول دو رنگ بوده که امکانی ایجاد شده تا در صورت تمایل بتوانید این ترکیب رنگ را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. وزن بدنه محصول تنها 5 کیلوگرم بوده پس می توانید به راحتی ان را حمل نمایید. این وزن کم قادر بوده تا میزان 150 کیلوگرم وزن را تحمل کرده که از جمله نقاط مثبت محصول به شمار می رود. جنس بدنه محصول را از پارچه مخمل انتخاب کرده اند. زیرا ضدتعریق بوده و طول عمری بالا دارد. لازم به ذکر بوده این نوع جنس بدنه امکان شستشو با اب و مواد شوینده داشته که از نقاط قوت ان به شمار می رود. مواد یونولیتی که داخل محصول را تشکیل داده در صورت تمایل قابل تعویض و یا شارژ مجدد است. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده کنید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • قابلیت انتخاب رنگ بدن

هپی چیر مخملی آبی سفید

هپی چیر مخملی آبی سفید یکی از جدیدترین محصولات تولید شده توسط کارخانه بزرگ مبل شنی آرامش است که با طراحی ویژه و زیبا و رنگ آمیزی منحصر به فرد در دسترس شما قرار دارد. این محصول از ظاهری اسپرت و جذاب برخوردار است و دارای رنگ زیبای آبی و نقره ای می باشد. ساختمان این هپی چیر فوق العاده راحت بوده و قابلیت تعویض و تعمیر قسمت های مختلف را دارد. عموما انواع هپی چیر از سه قسمت رویه و آستر و مواد داخلی تشکیل شده اند. در مورد این محصول نیز این امر صادق بوده و در تولید آن از باکیفیت ترین مواد موجود در بازار استفاده شده است. در ادامه به معرفی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت.


کیفیت آستر هپی چیر

برای لایه داخلی هپی چیر یا همان آستر محصول از بهترین نوع پارچه استفاده شده است. این پارچه دارای دوام و استحکام بالایی بوده که تا سال ها قابل استفاده است. پارچه مورد استفاده در لایه داخلی هپی چیر به خوبی مواد داخلی را در خود حفظ کرده و از نشت مواد داخلی به بیرون جلوگیری می کند. هم چنین با وارد شدن فشار و ضربه به بدنه هپی چیر، لایه داخلی دچار آسیب نشده و در برابر پارگی مقاوم است. بر روی این لایه داخلی یک زیپ نیز قرار دارد که توسط آن می توانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید.


کیفیت رویه هپی چیر

برای پوشش رویه این محصول از بهترین نوع پارچه مخملی استفاده شده است. مخمل مورد استفاده در این هپی چیر مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. البته رویه این محصول دو رنگ است و زمینه ای به رنگ طوسی روشن دارد که بر روی آن دایره هایی بزرگ به رنگ آبی دوخته شده است. رنگ خاص این محصول زیبایی فوق العاده ای به محیط می دهد و برای استفاده در محیط های گوناگون مناسب است. با وارد شدن فشار زیاد به هپی چیر، رویه حالت خود را حفظ کرده و دچار تغییر شکل و به اصطلاح شل شدگی، نخواهد شد. هم چنین این رویه با برخورد اجسام و اشیا دچار پارگی و آسیب نمی شود. این رویه مخملی قابلیت شستشو دارد و در صورت نیاز می توانید آن را به راحتی از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید. به علاوه می توانید برای شستشوی رویه از ماشین لباسشویی و انواع مواد شوینده نیز استفاده نمایید. کیفیت بالای این رویه امکان استفاده در فضاهای باز را به شما خواهد داد. قرار گرفتن این هپی چیر در برابر نور آفتاب و مواد شوینده موجب تغییر رنگ رویه نخواهد شد. در صورت بروز آسیب به بدنه می توانید رویه را جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر کنید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه جدیدی را از طریق سایت مبل شنی آرامش تهیه کرده و با رویه قبلی تعویض نمایید.


کیفیت مواد داخلی هپی چیر

برای پر کردن داخل این هپی چیر از بهترین نوع مواد یونولیتی استفاده شده است. این مواد یونولیتی دارای وزن بسیار کم و حجم بالایی هستند به طوری که وزن بدنه این هپی چیر در مجموع برابر با 6 کیلوگرم بوده و به راحتی می توانید آن را از روی زمین بلند کرده و جابه جا نمایید. به این ترتیب حمل و انتقال این محصول فوق العاده ساده است. این مواد داخلی استحکام بالایی داشته و با وارد شدن فشار زیاد در اثر نشستن افرادی با وزن سنگین، دچار آسیب نمی شود. با وارد شدن فشار زیاد از حجم و انعطاف مواد داخلی کاسته نشده و کیفیت این مواد کم نخواهد شد. به همین علت این هپی چیر تحمل وزن بالایی داشته و قادر است وزنی برابر با 150 کیلوگرم را تحمل کند. این مواد داخلی به صورت شن های ریزی هستند که به راحتی بر روی یکدیگر حرکت کرده و جابه جا می شوند. به این ترتیب با نشستن افراد بر روی این هپی چیر، مواد داخلی جابه جا شده و به فرمی همانند بدن فرد درمی آید. مواد داخلی به خوبی انحنای ستون فقرات را پوشش می دهد و فضایی ایده آل و متناسب با فرم بدن برای نشستن فراهم می کند. به همین دلیل این هپی چیر مناسب ترین وسیله برای نشستن های طولانی مدت بوده و برای انجام تمامی فعالیت های نشسته مناسب است.


روش خرید

برای تهیه هپی چیر مخملی آبی سفید با ارزان ترین قیمت با مراجعه به نمایندگی فروش مستقیم مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کرده تا در فرصتی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...