هپی چیر بنفش یک نفره مدل آرامش

کد 32221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,923,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بنفش تک نفره آرامش با قیمت ارزان در تولیدی هپی چیر و تنها مرکز پخش و توزیع مبلمان هپی چیر و مبل شنی در ایران

هپی چیر بنفش محصولی با دوام با ظاهری شکیل و جذاب می باشد که توسط برند محبوب بست وی طراحی و تولید شده است . رویه این محصول از پارچه نرم و منعطف تهیه شده که در عین راحتی دارای مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی می باشد . همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین هپی چیر و بدن ، مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت می شود . مواد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده تشکیل شده است که در برابر ضربه و فشار های وارده مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است . همچنین به جهت دارا بودن انعطافی بالا ، به راحتی با بدن شما شکل گرفته و آن را در وضعیت مناسبی قرار می دهد و مانع از درد و خستگی در حین استراحت می شود . این هپی چیر دارای یک تکیه گاه بوده که کاملا مطابق با استاندارد های موجود طراحی شده و پشت شما را نیز در موقعیت مطلوبی قرار خواهد داد . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شست و شو قرار دهید . همچنین می توانید محتویات داخلی آن را تعویض نموده و یا حجم آن را تغییر دهید . وزن این هپی چیر در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول قادر به تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم بوده که نشان از کیفیت بالای آن دارد . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب ، به همراه ضمانت نامه 2 ساله از طریق فروشگاه مبل شنی به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری نمایید .


  • طول : 100 سانتی متر 
  • عرض : 100 سانتی متر 
  • ارتفاع : 100 سانتی متر 
  • وزن محصول : 5 کیلوگرم
  •  تحمل وزن : 180 کیلوگرم دارای ضمانت 2 ساله قابلیت تعویض پوسته قابل شست و شو

هپی چیر بنفش یک نفره مدل آرامش

مبل های شنی و هپی پیر ها از سری محصولاتی بوده که برای استفاده در زمان استراحت ، مطالعه ، تماشای تلویزیون و... مورد استفاده قرار گرفته و شما می توانید برای استفاده در محل کار خود و یا منازل در محیط هایی نظیر اتاق خواب و سالن های پذیرایی همچنین در ویلا و باغ مورد استفاده قرار دهید. این گروه از محصولات معمولا با در نظر گرفتن تنوع بالایی که داشته می تواند پاسخگوی نیاز تمامی سلیقه ها باشد. البته در نظر داشته باشید که هپی چیر ها معمولا ساختاری ساده و یک نواخت داشته اما بخش اصلی و تفاوت آن ها در زمینه رنگ ظاهری این محصول است. هپی چیر بنفش یک نفره مدل آرامش یک نمونه از این محصول بوده که در تولیدی مبل شنی آرامش طراحی و تولید شده و کیفیت بالایی دارد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. شما نیز اگر قصد خرید هپی چیر را دارید می توانید تا انتهای این بخش ما را همراهی کنید.


طراحی ساده و طبی هپی چیر

همانطور که بیان شده معمولا هپی چیر ها طراحی ظاهری هایی یکنواخت و ساده داشته به طوری که اغلب این نمونه محصولات کاملا مشابه با یکدیگر هستند. در همین راستا بیان می کنیم که بدنه اصلی هپی چیر بنفش یک نفره مدل آرامش از یک ساختار گرد با بدنه اصلی استوانه ای ساخته شده که بخش نشیمنگاه آن به طور کامل به بخش تکیه گاه آن متصل است. این هپی چیر را شما به صورت کاملا آماده دریافت کرده به طوری که نیاز به راه اندازی جهت استفاده از آن وجود ندارد. برای استفاده از این محصول لازم بوده آن را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط مسطح و مورد نظر خود قرار دهید. با نشستن بر روی بدنه اصلی این محصول فرم بدنه آن متناسب با ساختار بدن شما تغییر شکل داشته و سپس بخش نشیمنگاه و تکیه گاه آن تشکیل می شود. در بخش کف این محصول نیز یک عدد زیپ تعبیه شده تا با استفاده از آن بتوانید رویه اصلی محصول را برای شستشو از آستر و مواد تشکیل دهنده داخلی جدا کرده و یا مواد داخلی محصول را از این طریق مجدد شارژ و یا تعویض نمایید. رنگ بدنه این محصول بنفش انتخاب شده اما امکانی ایجاد شده تا بتوانید رنگ بدنه محصول را متناسب با سلیقه خود به راحتی انتخاب کنید.


طول عمر بالای هپی چیر

برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیاز به استفاده از باکیفیت ترین نوع جنس بدنه وجود داشته تا بتوانید از این طریق از هپی چیر خود برای سال های طولانی استفاده کرده و لذت ببرید. به همین دلیل بوده که در پروسه طراحی و تولید هپی چیر بنفش یک نفره مدل آرامش برای بخش بدنه اصلی آن از باکیفیت ترین نوع پارچه چرم مصنوعی استفاده شده که کاملا ضدآب و باداوم بوده و همچنین ساختاری ضدتعریق دارد. این نوع جنس بدنه موجب شده تا شما بتوانید به راحتی رویه اصلی این محصول را مورد شستشو قرار داده و یا با مواد شوینده داخلی مورد شستشو قرار دهید. بخش مواد داخلی این محصول نیز از نوع فیبر مصنوعی و یا همان یونولیت خرد شده انتخاب شده زیرا این مواد نرم و منعطف بوده و وزنی کم با دوامی بالا دارد. شما می توانید در صورت نیاز این بخش را مجدد شارژ کرده تا استفاده راحتی از آن داشته باشید.


ابعاد و تحمل وزن هپی چیر

همانطور که بیان شده بدنه اصلی هپی چیر بنفش یک نفره مدل آرامش از ساختاری گرد با دیواره هایی استوانه ای تشکیل شده به همین دلیل بوده که بیان می کینم قطر بدنه این محصول 90 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 110 سانتی متر در نظر گرفته شده است. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا رده سنی بزرگسال به راحتی بتوانند از آن استفاده کرده و لذت ببرند. وزن بدنه این محصول نیز تنها 5 کیلوگرم بوده تا شما بتوانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. البته این وزن بدنه قادر بوده به سادگی تا میزان 150 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کند.


خرید هپی چیر

برای خرید هپی چیر بنفش یک نفره مدل آرامش می توانید به تولیدی مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...