مبل شنی کودک راحتی

کد 11018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی کودک راحتی محصول جدید فروشگاه مبل شنی می باشد که به تازگی توسط این شرکت تهره و توزیع شده است . رویه این محصول از پارچه چرمی بوده و به طور کامل ضد تعریق می باشد . این پارچه به صورت دولایه بوده و استحکام و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد و می توانید به راحتی در شرایط مختلف استفاده نمایید . از این محصول می توانید برای استفاده های روزمره و یا تماشای تلویزیون و یا حتی برای خواب های کوتاه مدت استفاده نمود . این محصول دارای زیپی در قسمت زیرین آن است که از طریق آن می توانید محصول خود را شارژ نموده و از آن استفاده نمایید . همچنین پارچه استفاده شده بر روی این محصول به طور کامل ضد آب بوده و می توانید آن را به کمک شوینده های مختلف تمیز نموده و از ان استفاده نمود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در فروشگاه مبل شنی آرامش تماس برقرار کرده و سوالات خود را مطرح نمایید .


  • طول : 70 سانتی متر 
  • عرض :‌ 70 سانتی متر 
  • ارتفاع :‌ 60سانتی متر 
  • وزن : 5 کیلوگرم

مبل شنی کودک راحتی

مبل شنی کودک راحتی از سری محصولات جدید و خاص دسته بندی مبل شنی می باشد که به راحتی کودکان رسیدگی می کند و می تواند به درستی محیطی ایمن و استاندارد را ایجاد سازد. محصول مورد نظر جزو به روز ترین طرح ها می باشد که سادگی زیادی نیز شامل حال آن شده است تا کودکان به راحتی این محصول را مد نظر داشته باشند و از داشتن آن لذت ببرند. محصولی که تحت عنوان مبل شنی از آن یاد می شود دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که به این صورت می توان با طول عمر بالا از آن استفاده کرد و نهایت بهره برداری را از آن به عمل آورد. این مبل شنی رویه ای با ضخامت بالا دارد و دارای دوام بالا در برابر انواع بازی های کودکان می باشد. بنابراین در برابر هر حرکتی سازگار است و می تواند به راحتی گزینه ای دلخواه به حساب بیاید. محصول مورد نظر از رنگبندی متنوعی نیز برخوردار می باشد که به این صورت می توان از آن جهت استفاده در اتاق خواب کودکان بهره مند شد و با توجه به دکوراسیون اتاق خود این محصول را نیز انتخاب کرد. جهت داشتن راحتی و آسایش بسیار زیاد مبل شنی به کار می آید و در بیش تر موارد برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو افراد می توانند آن را جزو پر استفاده ترین اکسسوری در منزل به حساب بیاورند و از آن نهایت بهره برداری را به عمل آورند. 


بدنه منعطف

مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که می تواند مطابق با آن چه که کودکان می پسندند باشد. به طوری که از یک بدنه بسیار منعطف تشکیل شده است و می تواند در زمان قرار گیری کودکان بر روی خود ایجاد فرورفتگی نماید. این محصول بی نظیر با دوخت های بسیار محکم ساخته شده است که به این صورت قادر به داشتن طول عمر و دوام بالا می باشد. از این رو می توان با خیالی آسوده محصول را جزو محصولات پر استفاده توسط کودکان در نظر گرفت و برای استفاده مداوم در دسترس آن ها قرار داد. با وجود این که محصول در داخل خود دارای مقداری فضای خالی می باشد که با این وجود می توان از رویه ای منعطف با بدنه ای با قابلیت شکل پذیری بالا برخوردار شد یک فرورفتگی نیز بر روی آن وجود دارد که می تواند نشیمن دقیق و مشخص این مبل شنی باشد. با داشتن چنین بخشی در محصول افراد می توانند به درستی در محل معین قرار گیرند و از داشتن استاندارد های لازم در بدن خود نهایت بهره برداری را به عمل آورند. در نتیجه این محصول کاربردی می تواند به درستی رضایت کودکان و نوجوانان را در زمان استفاده ایجاد سازد و بهترین محصول برای به کار گیری مداوم باشد.


جنس رویه

رویه این مبل شنی از جنس چرم مصنوعی است که می تواند برای کودکان جذاب به حساب بیاید. محصولاتی که از رویه چرم مصنوعی برخوردار هستند از رنگبندی شاد تر و زیباتری برخوردار هستند و می تواند رنگ را به وضوح نمایش دهد. این مبل شنی قادر به قرار گیری در محیط های مختلف می باشد که با این وجود قادر است که نیاز استفاده کنندگان به داشتن یک محصول کاربردی و منحصر به فرد را پاسخ دهد و همچنین از یک وسیله بی نظیر و خاص برخوردار می باشد. مبل شنی را می توان مطابق با سلیقه کودکان خریداری کرد و سفارش از طریق مختلف صورت می گیرد که در این میان مراجعه به محل هایی که دارای محصولات اورجینال می باشند سفارش می شود.


ابعاد مناسب کودکان

ابعاد این محصول نیز بخاطر ایجاد مطابقت با ساختار بدن کودکان در اندازه کوچک ساخته شده است و از ابعاد 70 در 70 پیروی می کنند. بنابراین کسانی که در خصوص موارد استفاده از مبل شنی اطلاعاتی ندارند می توانند با مشاهده اطلاعات مربوط به اندازه و ابعاد این مبل شنی بدانند که محصول مربوط به کودکان و نوجوانان است و برای این افراد ساخته شده است.


خرید

مبل شنی کودک راحتی از طریق مراجعه به فروشگاه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...