مبل شنی یک نفره چرمی

کد 32206

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره چرمی یکی دیگر از محصولات بادوام ار نمایندگی مبل شنی بوده که ظاهری منحصر به فرد و طول عمر بالایی دارد. بدنه محصول از ارگونومی ساخت گرد برخوردار بوده که با افزایش ارتفاع شاهد کاهش قطر ان هستیم. تکیه گاه محصول به طور کامل به نشیمنگاه متصل بوده در اثر نشستن به فرم بدن مصرف کننده در خواهد امد. بدنه این محصول دارای رنگ سبز است. اما امکانی ایجاد شده تا در صورت تمایل بتوانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود سفارش دهید. برای تولید بدنه محصول از چرم استفاده شده که دوام بالایی دارد. با توجه به ضداب بودن این جنش بدنه در صورت بروز الودگی می توانید به راحتی با یک دستمال نم دار بدنه را تمیز کنید. مواد داخلی محصول را یونولیت خرد شده تشکیل داده و تحمل وزن بالایی دارد. این محصول از وزن بدنه کمی برخوردار بوده که موجب میشود افراد به راحتی ان را حمل کنند. لازم به ذکر بوده مواد داخلی محصول قابل تعویض و یا شارژ مجدد می باشد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه آرامش مراجعه نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم
  • مواد داخلی: یونولیت

مبل شنی یک نفره چرمی

مبل شنی یک نفره چرمی از سری محصولات جدید تولیدی مبل شنی آرامش است که با بهترین و بالا ترین کیفیت برای علاقه مندان ساخته شده است. به دلیل ساده بودن ساختمان این محصول میزان طرفداران آن رو به افزایش می باشد و سادگی آن را در هر محیطی مورد استفاده قرار می دهند. بدنه با داشتن سادگی کارایی دلخواه را دارد و می تواند به راحتی سبب جلب مخاطب شود. از این رو می توان با خیالی آسوده نسبت به قرار دادن آن در محیط داخل خانه و یا خارج خانه پرداخت و از آن استفاده کرد. این مبل شنی دارای بدنه ای بزرگ با ظرفیت یک نفره است اما این یک نفر می تواند به بهترین شکل بر روی مبل شنی قرار گیرد و راحتی را برای خود ایجاد سازد. با این وجود است که علاقه مندان قادر هستند در طول عمر بالا این مبل شنی را مورد استفاده قرار دهند و به راحتی کامل دست پیدا کنند. این محصول می تواند محلی برای به آرامش رسیدن درزمان مطالعه روزانه باشد و به این صورت بدن را در حالت مناسبی از آرامش قرار داد. این محصول بی نظیر جهت تنها به خاطر بالارفتم میزان راحتی افراد در نظر گرفته شده است و یک سری مزیت ها و یک سری معایب را به دنبال دارد. از این رو می توان با توجه به اطلاعات به دست آمده از آن مناسب ترین گزینه را انتخاب کرد و از آن لذت برد.


مزیت مبل شنی 

این محصول از طراحی ویژه ای تشکیل شده است که در نهایت سازگاری با محیط می باشد. از این رو می توان آن را جزو مفید ترین و مناسب ترین محصولاتی دانست که به جهت راحتی استفاده کنندگان ساخته شده است. مبل شنی رویه ای از جنس چرم مصنوعی دارد که در نهایت می تواند محصولی غیر قابل نفوذ را تشکیل دهد. مزیت به وجود آمده در این مبل شنی با چنین شرحی است که بیش ترین میزان آرامش و راحتی را ایجاد کرده است. این مبل شنی می تواند به جهت کسب راحتی و آسایش در محیط های خارج از منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد. چرا که با توجه به غیر قابل نفوذ بودن شرایط برای استفاده در محیط های مرطوب وجود دارد تا در نهایت بتوان آن را در طولانی مدت مورد استفاده قرار داد. بدنه غیر قابل نفوذ برای تمیز کردن و اسپری کردن نیز مناسب می باشد. به همین خاطر است که می توان به راحتی در محیطی مانند حیاط و باغ نیز قرار داد و به استراحت در هوای آزاد پرداخت. بدنه غیر قابل نفوذ محصول را از بروز خرابی و آسیب در امان نگه می دارد و می تواند به راحتی در طول عمر بالا مورد استفاده قرار گیرد.


معایب مبل شنی 

این مبل شنی بدنه ای حساس دارد که در اثر برخورد با اشیاء نوک تیز به سرعت واکنش خواهد داد. این مبل شنی می تواند دچار پارگی شود و در نتیجه با ادامه روند پارگی خرابی کلی بدنه حاصل می شود. از این رو باید نسبت به نزدیک کردن و برخورد اشیاء نوک تیز با این مبل شنی خودداری کرد و مانع از این کار شد. در نتیجه یک محصول سالم با طول عمر بالا را به دست آورد. امکان تعویض پوسته بدنه وجود دارد. به همین خاطر می توان در صورت خرابی بدنه آن را با بدنه نو و جدید تعویض کرد و به این صورت محصولی با طول عمر بالا را مجدد به دست آورد.


رویه منعطف

این مبل شنی تنها به جهت منعطف بودن و نرم بودن است که مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است و آن را برای استفاده در طولانی مدت می خواهند. این مبل شنی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه می باشد که می توان با در نظر گرفتن این موارد از داشتن یک محصول با قابلیت شکل پذیری بالا لذت برد و استفاده های زیادی از آن را کرد. رویه بدنه به خاطر وجود میزانی فضای خالی توانسته به صورت شکل پذیر در بیاید و در این صورت می توان با قرار گیری بر روی آن لذت داشتن راحتی زیاد را تجربه کرد.


خرید

مبل شنی یک نفره چرمی دارای قیمت مناسب می باشد که تنها می توان آن را از کارخانه مبل شنی آرامش تهیه نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...