مبل شنی مستطیلی طرح بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مستطیلی طرح بزرگسال محصول دیگر از شرکت مبل شنی  می باشد که یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات سایت می باشد این مبل شنی توام با کیفیت مثال زدنی دارای قیمتی کاملا به صرفه می باشد که همین ویژگی باعث شده است که این محصول به یکی از محبوب ترین محصولات ما باشد . برای خرید این محصول از سایت کافی است از طریق همین صفحه و یا با برقراری ارتباط و تماس با قسمت فروش فروشگاه محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر دربارهی این محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه کنید.

مبل شنی مستطیلی با طرح بزرگسال یکی از محصولات پرفروش در دنیای مبلمان  است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و جذاب است که باعث می‌ شود به راحتی با دکوراسیون هر فضایی سازگار شود و از زیبایی و شیکی فضا افزوده شود. این مبل شنی با استفاده از بالاترین کیفیت مواد اولیه ساخته شده است که باعث می‌ شود بسیار سبک و در عین حال مقاوم و پایدار باشد. بدنه مبل شنی با استفاده از پارچه ای با کیفیت بالا ساخته شده است که باعث می‌ شود مبل شنی بتواند وزن بالا را تحمل کند و همچنین بسیار پایدار باشد. پارچه‌ای که برای پوشش مبل شنی مورد استفاده قرار گرفته است نیز از جنس مرغوب و با کیفیت بالا است که باعث می‌شود مبل شنی طرح بزرگسال بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. این پارچه قابل شستشو است و با توجه به کیفیت بالای آن، می‌توانید به طور مداوم از آن استفاده کنید. مبل شنی مستطیلی با طرح بزرگسال دارای اندازه‌ی مناسبی است که به راحتی در فضای شما جای می‌گیرد و باعث می‌شود فضای شما بسیار شیک و زیبا به نظر برسد. همچنین با توجه به طراحی آن، این محصول به راحتی در هر محیطی قابل استفاده است و باعث می‌شود فضای شما بسیار دوست داشتنی و دلپذیر باشد. با توجه به مزایای بسیاری که مبل شنی مستطیلی با طرح بزرگسال دارد .

تاکید می‌ کنیم که علاوه بر زیبایی و شیکی که این محصول به فضای شما اضافه می‌ کند، مبل شنی مستطیلی با طرح بزرگسال دارای امکانات ویژه‌ ای نیز می‌ باشد. برای مثال، شما می‌ توانید با استفاده از این محصول، از یک نشیمن آرام و دلپذیر برای خود لذت ببرید. همچنین با جاگذاری این مبل شنی در فضای خود، می‌ توانید به راحتی از فضای راحتی خود استفاده کنید و از فیلم دیدن، خواندن کتاب، گوش دادن به موسیقی و... لذت ببرید. مبل شنی مستطیلی با طرح بزرگسال به دلیل طراحی خاصی که دارد، بسیار آسان به تمیز کردن است. شما با استفاده از یک پارچه مرطوب، به راحتی می‌ توانید این مبل شنی را تمیز کنید و از شستن پارچه‌ های سنگین و پرزدار خودداری کنید. به دلیل طراحی بسیار شیک و زیبای آن، مبل شنی مستطیلی با طرح بزرگسال را می‌توان به راحتی در هر فضایی قرار داد. این محصول به طور کلی به دلیل قابلیت سازگاری با دکوراسیون‌های مختلف، برای استفاده در خانه‌های مختلف، مطب‌ها، ادارات، رستوران‌ ها و... مناسب است. در نهایت، می‌ توان گفت که مبل شنی مستطیلی با طرح بزرگسال یکی از بهترین و مناسب‌ ترین گزینه‌ ها برای دکوراسیون فضای شماست. با توجه به قابلیت‌های ویژه‌ای که این محصول دارد، به راحتی می‌توانید از فضای راحتی خود استفاده کنید و از یک فضای شیک و زیبا لذت ببرید .

مبل های شنی امروزی معمولا دارای شمایل جدید و نو می باشند که باعث شده است که طرفداران بیشتری در میان خریداران و میان صنعت مبلمان پیدا کند . در دسته ی مبل های شنی می توانید محصولات زیاد و متنوعی را پیدا کنید که شما را از همه لحاظ پوشش دهد اما حال میخواهیم مبل شنی مستطیلی طرح بزرگسال که محصولی متفاوت نسب به دیگر مبل های شنی را به شما معرفی کنیم که به شکل و شمایل مدرن امروزی در آمده است تا مناسب برای خانه های مدرن و محل کار شما باشد و الا رغم داشتن شکلی مستطیل می تواند در بسیار ار موارد کاربردی و به درد بخور باشد که در ادامه به آن می پردازیم .

مبل شنی مستطیلی طرح بزرگسال را می توان به عنوان یکی از پر کاربرد ترین محصولات سایت

 https://mobl-aramesh.ir/ نام برد زیرا که می تواند در بسیاری از امور به کمک شما بشتابد و شما را از هر لحاظ از یک محصول فرعی بی نیاز کند. این محصول با داشتن سطحی تقریبا صاف می تواند به عنوان یک تخت خواب عمل کرده و برای مدتی طولانی بستری نرم برای استراحت باشد البته جدا از کلام نباشد که این محصول می تواند در مواقع  استراحت و گذران اوقات فراغت نیز استفاده می شود زیرا شما می توانید هنگام تماشای تلویزیون یا مطالعه یا گیمینگ  و حتی انجام امور کاری مانند کار با لپ تاب یک تکیه گاه مطمئن می باشد زیرا می توانید ساعت ها بدون خستگی کمر از این محصول استفاده کنید .

این نوع محصول می تواند دارای متعلقاتی نیز باشد که بسیاری از آن بی اطلاع می باشند . معمولا محصولاتی جانبی به این محصولات اضافه می شود که استفاده از این محصول را برای مشتریان عزیز بسیار لذت بخش تر می کند .این محصولات عبارتند از :(( زیر پایه ، جیب کناری محصول ، جای هدفون و ... )) که می تواند این محصول را دو چندان کاربردی تر از قبل نماید. البته لازم به ذکر است که تمام این متعلقات دارای جنسی از همین محصول می باشد که این تضمین دهنده ی کیفیت این محصول می باشد.

 جنس این محصول 

محصولاتی که در سایت تماما دارای بهترین جنس های داخل بازار پارچه می باشند که دلیلی است برای تضمین 2 ساله ی ما برای تک تک محصولاتمان البته که این کیفیت را می تواند با بهترین قیمت داشته باشید. معمولا لایه ی روییمبل های شنی باید دارای مقاومت کافی برای روبه رویی با اشیاء تیز مانند چاقو باشند و دارای راحتی کافی برای تماس با پوست باشند که این محصول انتخابی ما برای این محصول pvc  میباشد که تمام ارزش های مورد انتظار ما را بر آورده می کند. البته که تمام محصولاتمان قابلیت تعویض و تغییر جنس مبل شنی را دارند که این نیز بسته به خود مشتریان عزیز دارد.

رنگ این محصول 

مبل شنی مستطیلی طرح بزرگسال به صورت پیش فرض دارای تو رنگ بنفش ، خاکستری و آبی می باشد اما از آنجایی که رنگ هر بخشی از خانه رابطه ای مستقیم با دیزاین آن دارد و ما از آن اطلاع داریم پس دست شما مشتریان عزیز را در انتخاب جنس و رنگ تمامی محصولات باز گذاشته ایم تا شما بتوانید به بهترین نحو محصول را با خانه هماهنگ کنید. که بسیاری از مشکلات در انتخاب محصول در همین جا از بین می رود.

محتویات 

محتویات داخل محصولات شنی همه از ترکیب یک یا چند ماده متفاوت می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد که البته عنصری  تعیین کننده در خرید این محصولات می باشد. بر خلاف آنچه از اسم و عنوان محصول پیداست محصول با شن پر نمیشود زیرا در صورت استفاده محصول بسیار سنگین شده و نسبت به رطوبت بسیار واکنش پذیر می باشد. برای همین در پر کردن این محصولات از موادی مانند یونولیت ، الیاف و ابر استفاده می شود که از لحاظ قیمت و واکنش پذیر بودن بسیار بر شن ارجحیت دارند . البته نسبت به کیفیت هر کدام قیمت ها نیز متفاوت می باشد که در مقاله ای با نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به بررسی مواد استفاده شده در مبل شنی می پردازیم 

خرید 

برای خرید این محصول کافی است از طریق سفارش در سایت و یا ارتباط با ما اقدام به سفارش محصول دلخواه کنید .

طول
140 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
60 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
30 سانتی متر
جنس بدنه
pvc
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...