مبل شنی پرنس طرح جین

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پرنس طرح جین محصولی جدید از شرکت  sandy-sofa که در منازل و محل کار مورد استفاده قرار می گیرد مبل شنی پرنس طرح جین علاوه بر استفاده های روزمره برای خوابیدن و مطالعه و ... نیز کاربرد دارد از طرفی تمامی مبل های شنی موردی عالی برای گذران اوقات فراغت کودکان می باشد زیرا با داشتن سطحی نرم و مقاوم تمام ریسک های قریب الوقوع را کاهش می دهد .برای خرید این محصول می توانید از طریق همین سایت و یا مراجعه به کارشناسان و تماس با ما سفارش خود را ثبت نمایید برای اطلاعات بیشتر درباره ی این محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه فرمایید .

مبل شنی پرنس طرح جین، یکی از محصولات برجسته در زمینه مبلمان داخلی است که با طراحی زیبا و کیفیت بالا، جزو پرطرفدارترین محصولات این صنعت به شمار می‌رود. این محصول با استفاده از جنس‌های متنوعی پارچه، با طراحی متفاوت و مدرن، به شکلی شگفت‌انگیز و منحصر به فرد تولید می‌شود.طراحی مبل شنی پرنس طرح جین، با ترکیبی از خطوط منحنی و زاویه‌دار با فضای آزاد و چشم نواز، آرامش و شادابی خاصی به اتاق مبلهای شما بخشیده و با همان ابعاد مناسب و متناسب با فضای داخلی، تعامل موثری با سایر اجزای اتاق داشته و تحولی مثبت در زیبایی و فضای کلی اتاق شما به ارمغان می‌آورد. با بهره‌گیری از بهترین جنس پارچه در ساخت این مبلمان شیک، دوام و مقاومت آن به شدت افزایش یافته و به‌طور چشم‌گیری کیفیت خوبی به تصمیم گیری شما کمک می‌کند. همچنین با توجه به دقت و دانش فنی متخصصان سازنده، این محصول با دوخت و تنظیمات مناسب پارچه، به شکلی شیک و هماهنگ با ظاهر مبلمان طراحی شده است. یکی از ویژگی‌های مثبت این مبل شنی، نوع پارچه استفاده شده در آن است که از جنس نخ‌ های پشمی بسیار نرم و مرغوب تهیه شده است. این پارچه باعث بالا رفتن راحتی و ارامش در استفاده از مبلمان می‌شود و برای مصرف‌کننده بسیار مناسب می باشد . 

 همچنین، این پارچه دارای رنگ‌های جذاب و متنوعی است که به شما امکان می‌دهد، مبل شنی پرنس طرح جین را با توجه به سلیقه و مزاج خود، انتخاب کنید و با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید.به علاوه، این مبل شنی دارای طراحی کاملاً انعطاف‌پذیر است و می‌توانید آن را در هر جای اتاق، با توجه به فضای مورد نظر و نیاز، قرار دهید و از آن به عنوان محل استراحت، تماشای تلویزیون، یا مطالعه کتاب استفاده کنید.از جمله مزیت‌های دیگر مبل شنی پرنس طرح جین، می‌توان به میزان راحتی و کیفیت در بسته‌بندی آن اشاره کرد. این محصول با استفاده از مواد با کیفیت بالا و با رعایت استانداردهای بین‌المللی، بسته‌بندی شده است و به شما تضمین می‌کند که در حین حمل و نقل، محصول آسیب نمی‌بیند و به شکل کاملاً سالم و با کیفیتی که باید، در محل تحویل شما قرار می‌گیرد. بنابراین، مبل شنی پرنس طرح جین، یکی از بهترین گزینه‌ها برای آن دسته از مصرف‌کنندگانی است که به دنبال تهیه مبلمانی با کیفیت بالا و طراحی مدرن هستند. با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و کیفیت بالای این محصول، می‌توانید با خیال راحت آن را تهیه کرده و از راحتی و زیبایی آن بهره‌مند شوید.


مبل شنی پرنس طرح جین محصولی دیگر از شرکت اینتکس که بسیار کاربردی و محبوب می باشد که دلایل و منطق خود را در این بخش دارد با داشتن امکانات فراوانی که در ادامه به آن می پردازیم ارزش خرید این محصول باری شما و مشتریان عزیز  نمایان می شود . این محصول را می توان کی از بهترین و با کیفیت ترین در حوضه ی مبلمان صدا زد زیرا با داشتن یک تکیه گاه بدون داشتن کلاف و اذیت شدن ستون فقرات می تواند شما را تا ساعت ها بر روی خود میخکوب کند که این قابلیت برای افراد شاغلی که ساعت ها به نشستن در یک مکان ثابت و قرار دادن کمر خود در حالتی ناراحت میگذرانند بسیار مورد استفاده واقع می شود. علاوه بر آن از این محصول می توان به عنوان یک شئ تزئینی استفاده کرد و نسبت به دیزاین خانه ی خود محصول را سفارش داد .این محصول با داشتن دوخت و حالت بدنه ی بسیار زیبا و مدرن می تواند مکمل خانه های از همین جنس (مدرن) باشد و این ویژگی بسیار در خرید این محصول لازم به ذکر می باشد.


مبل شنی پرنس طرح جین یکی از معدود محصولات تکیه دار شرکت مبل شنی آرامش  می باشد و از همین رو می توان به آن یکی از خاص ترین مبل شنی ها لقب داد . مبل شنی پرنس طرح جین برای قرار دادن کمر شما در بهترین حالت ممکن تولید شده است که در بسیاری از مراجع پزشکی از آن به عنوان مبل طبی نیز یاد می کند زیرا با داشتن بدنه ی بسیار منعطف می تواند حالت اولیه کمر شما را به خود بگیرد و یک تکیه گاه بسیار عالی برای شما به ارمغان بیاورد.

یکی دیگر از ویژگی های این محصول که بسیاری از خریداران از آن اطلاعی ندارند و می تواند کمکی بسیار بزرگی برای افراد یک خانواده باشد این است که شما می توانید بدون نیاز به محتویات اصلی این محصول که در ادامه به آن می پردازیم از اشیاء نرم برای پر کردن این محصول استفاده کنید برای مثال اگر صاحب فرزندی باشید می توانید عروسک ها آنها را در داخل مبل شنی قرار دهید و مکانی بسیار عالی برای نگهداری از وسائل جایگیر نیز می باشد عملا شما با خرید یک مبل شنی صاحب کمدی برای نگهداری از اشیاء بی استفاده نیز می شوید و این ویژگی بسیار لایق توجه می باشد.

 جنس این محصول 

مبل شنی پرنس طرح جین همانطور که در عنوان این محصول ذکر شده است دارای جنسی از پارچه ی جین می باشد . معمولا مبل های شنی نیاز به جنسی بسیار راحت می باشند و علاوه بر آن باید در برابر اشیاء تیز مقاوم باشد از این رو شرکت  sandy-sofa  خود را ملزم به تهیه ی بهترین محصولات بازار برای تولید مبل های شنی می کند .جنس پارچه ی جین نیز می تواند تمام نیاز های یک محصول با کیفیت را برای شما برآورده کند .البته لازم به ذکر می باشد که ما دست شما را در انتخاب جنس و رنگ تمامی محصولات باز گذاشته ایم تا شما بتوانید به راحتی مبل خود را با محیط منزل و یا محیط کار خود تطبیق دهید.

محتویات 

محتویات داخل محصولات شنی همه از ترکیب یک یا چند ماده متفاوت می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد که البته عنصری  تعیین کننده در خرید این محصولات می باشد. بر خلاف آنچه از اسم و عنوان محصول پیداست محصول با شن پر نمیشود زیرا در صورت استفاده محصول بسیار سنگین شده و نسبت به رطوبت بسیار واکنش پذیر می باشد. برای همین در پر کردن این محصولات از موادی مانند یونولیت ، الیاف و ابر استفاده می شود که از لحاظ قیمت و واکنش پذیر بودن بسیار بر شن ارجحیت دارند . البته نسبت به کیفیت هر کدام قیمت ها نیز متفاوت می باشد که در مقاله ای با نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به بررسی مواد استفاده شده در مبل شنی می پردازیم 

خرید 

برای خرید این محصول کافی است از طریق سفارش در سایت و یا ارتباط با ما اقدام به سفارش محصول دلخواه کنید .

طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
مازراتی 
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...