مبل شنی 6 پر یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

یک مبل بسیار عالی برای گذران اوقات استراحت شما و فراموش کردن دغدغه های روزانه ، محلی برای خواندن کتاب مورد علاقه ی شما یا تماشای تلویزیون و دیدن برنامه ی مورد علاقه ی شما ، این محصول می تواند به دیزاین خانه ی شما جان ببخشد و حتی به یک وسیله ی تزئینی برای خانه یا اداره ی شما بدل شود، مبل شنی 6 پر یک نفره محصولی مناسب برای کودکان که میتواند ساعت ها آن ها را سرگرم کند و روز آنها را بسازد. زیرا با قابلیت انعطاف بالای آنها برای کودکان شما مثال یک خمیر بازی را داشته باشد . برای اطلاع از خصوصیات محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه کنید

مبل شنی یک نفره نیز به‌عنوان یکی از محصولاتی که برای ایجاد یک فضای شیک و جذاب در منازل و محل‌های کاری مناسب است، شناخته می‌شود. این مبل دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن است و می‌تواند به‌عنوان یک انتخاب بسیار خوب برای محیط‌های کوچک مناسب باشد.این محصول از جنس پارچه با کیفیت بافته شده است که باعث می‌شود به‌ راحتی با تمامی نوع محیط و دکوراسیونی که در آن قرار می‌گیرد، سازگاری داشته باشد. با داشتن این مبل، می‌توانید به راحتی زیبایی و دکوراسیون مناسبی را در فضای خود ایجاد کنید.مبل شنی یک نفره همچنین دارای وزن سبکی است که برای جاگذاری و جابه‌جایی آن در فضای مورد نظر، بسیار راحت است. علاوه بر این، به دلیل دارا بودن جنس شنی، این مبل دارای دوام و مقاومت بالایی است و در برابر آب و رطوبت نیز مقاوم می‌باشد.با توجه به مزایای ذکر شده، می‌توانید با خرید مبل شنی یک نفره، از آن به‌عنوان یک اجزای اصلی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید و از راحتی و زیبایی آن لذت ببرید.

مبل شنی 6 پر یک نفره محصولی ساده و در عین حال بسیار زیبا و با قابلیت های بسیار زیاد ، خود را در دل مشتریان عزیز شرکت مبل شنی آرامش جا کرده است ، محصولی که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب برای استفاده است و محصولی عامه پسند را در اختیار ما میگذارد. این محصول ظرفیت استفاده یک نفره دارد و دارای جنسی بسیار با کیفیت است که در ادامه با ان آشنا خواهیم شد. این محصول در اداره ها و شرکت های بسیار از برای کیفیت و جذابیت بصری خود مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از خصوصیات این محصول قابلیت استفاده عروسک ها و یا وسایل مانند بالش و تشک و ... به عنوان محتوای داخلی آن می باشد که بسیار در استفاده از این محصول به ما کمک میکند .در ادامه با جزئیات بیشتری از این محصول آشنا می شویم .

جنس محصول 

مازراتی 

یک از با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار روز ایران ، پارچه های مبل شنی می باشد که با کیفیت خود باعث بروز هیچگونه حساسیت روی پوست شما نمیشود ، هنگام شستوشوی رنگ آن از بین نمیرود و بسیار مقاوم در برابر رطوبت و حرارت و برخورد با اشیاء تیز می باشد که می توان گفت برای یک مبل شنی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. این محصول به مانند تمامی محصولات دیگر قابلیت تعویض جنس را دارد که همین خصوصیت باعث می شود خریدار در هنگام سفارش این محصول دستی باز برای انتخاب داشته باشد. البته شما می توانید رنگ محصول سفارشی خود را تغییر داده و مناسب با دیزاین خانه ی خود آن را سفارش دهید.

محتوای داخلی محصول 

مبل های شنی عمدتا دارای دو لایه می باشند که یکی وظیفه ی نگهداری از محصول در برابر خطرات بیرونی اعم از رطوبت ، گرما ،اشیاء تیز و ...  می باشد و لایه ی دیگر نگهداری محتویات داخلی محصول را دارند گه بسیار در جا به جایی محصول کمک می کند زیرا می توان بدون این که محتویات محصول به بیرون بریزد لایه ی رویی را از محصول جدا کرده و ان را بشویید و....

محتویاتی که در لایه ی داخلی از ان استفاده می شود دارای تنوع زیادی می باشد که در مقاله ای به نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به آن پرداخته ایم 


لحظاتی مفرح 

داشتن یک مبل شنی بعد از یکبار استفاده از ان به مانند داشتن لباسشویی و یخچال برای شما الزامی می شود و باری هر لحظه ای که این محصول را نداشته اید تاسف می خورید زیرا این محصول علاوه بر داشتن طراحی بسیار زیبا و مناسب دیزاین منازل کاربرد های بسیار فراوانی اعم از استفاده از ان برای مطالعه کتاب ، تماشای تلویزیون ، بازی های ویدیویی ، استراحت و .... را دارد . البته اگر در خانه کودک دارید این مبل شنی می تواند او را تا ساعت ها با خود سرگرم کند زیرا بسیار انعطاف پذیر می باشد و کودکان ان را به چشم یک خمیر بازی بزرگ می بینند. این مبل شنی می تواند زمان بسیاری از روز شما را به خودش اختصاص دهد زیرا بعد از نشستن دیگر رغبتی به بلند شد از روی این محصول نخواهید داشت.

خرید 

برای خرید این محصول می توانید از طریق همین سایت نسبت به سفارش محصول اقدام کرده و یا با مشاوران ما محصول مورد نظر خود را در میان بگذارید.

طول
90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
100سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 40 سانتی متر
جنس بدنه
مازراتی
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...