مبل شنی طرح مثلثی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طرح مثلثی محصولی از شرکت  sandy-sofa  برای بزرگسالان و کودکان با جنسی بسیار با کیفیت و راحت برای استراحت و گذران اوقات فراغت. محصولات شرکت  sandy-sofa  همگی دارای دو سال ضمانت کالا می باشند و با قابلیت انتخاب رنگ و جنس محصول دست مشتریان عزیز را در خرید و دیزان خانه ی خود باز میگذارند .در ادامه مقاله در بخش نقد و بررسی بیشتر با این محصول آشنا شوید.

مبل شنی طرح مثلثی یکی از محصولات پرطرفدار در صنعت مبلمان است. این محصول با طراحی خاص و جذاب خود، به دلیل استفاده از الگوی هندسی مثلث، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است . این مبل شنی به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، در هر نوع دکوراسیون داخلی مناسب است.هنگامی که به مبلمانی مثل مبل شنی طرح مثلثی فکر می‌کنیم، باید به مزایای آن نیز توجه کنیم. یکی از مزایای این نوع مبلمان، قابلیت تنظیم آن است. همجنین شما، می‌توانید آن را به شکلی ترکیب کنید که بهترین استفاده را از فضای داخلی خود بکنید. همچنین، برای افزایش ظرافت و زیبایی این محصول، می‌توانید از پارچه های مختلفی استفاده کنید.در مورد جنس این محصول، معمولا از پارچه برای ساخت آن استفاده می‌شود. این مواد، به دلیل خصوصیات قابل قبولی که دارند، سبب شده تا این محصول، همچنان محبوبیت خود را حفظ کند.

با توجه به اینکه این محصول جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان دارد، برخی از تولید کنندگان تلاش می‌کنند تا طرح‌های جدیدی را برای آن ارائه دهندطرح های جدید مبل شنی طرح مثلثی، معمولاً به دلیل کاهش هزینه های تولید و افزایش بازار فروش، از مواد ارزان تری مانند محتویات یونولیت استفاده می کنند. با این حال، به علت استقبال کاربران از این محصول، برخی برندهای معتبر همچنان از مواد با کیفیت بالاتری استفاده می کنند تا محصولاتی با کیفیت بالاتر را ارائه دهند.یکی از مزایای دیگر مبل شنی طرح مثلثی، قابلیت جمع و جوری آن است. به دلیل قابلیت تفکیک قطعات مختلف، این مبلمان برای اتاق های کوچک و محدود فضا مناسب است. همچنین، با توجه به طرح منحصر به فرد آن، به سادگی می توان آن را به عنوان یک عنصر دکوراسیونی خاص در فضا قرار داد.با توجه به دلایل فوق، مبل شنی طرح مثلثی به عنوان یک محصول پر فروش و محبوب، در بازار مبلمان امروزی به شمار می رود. از طرفی، طرح های جدید و بهینه شده از این محصول، مانند مبل شنی ترکیبی که دارای طرح مثلثی و دایره ای است، همچنان به دلیل جذابیت و ظرافت خود، در بازار محصولات مبلمان رقابتی حضور دارند.به طور کلی، مبل شنی طرح مثلثی یکی از محصولاتی است که به دلیل ظاهری جذاب و قابلیت تنظیم بالا، همچنان پس از سال ها در بازار مبلمان قابل توجه است و به عنوان یکی از گزینه های بسیار خوب برای هر فضای داخلی شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

مبل شنی طرح مثلثی یکی از بهترین و با کیفیت ترین مبل های شنی شرکت  sandy-sofa  می باشد زیرا با داشتن ویژگی هایی بسیار منحصر به فرد باعث شده است تا نسبت به دیگر مبل های شنی خاص تر باشد . در ادامه با این ویژگی ها بیشتر آشنا خواهیم شد.

مبل های شنی عموما دارای دو لایه ی رویی و زیری می باشد که اینمبل شنی زیبا و راحت نیز از این ویژگی برخوردار می باشد که همین قابلیت برای خانم های خانه دار بسیار امتیاز بزرگی می باشد : لایه ی اول این مبل های یا لایه ی رویی این مبل ها وظیفه ی نگهداری از مبل از خطرات مانند اشیاء تیز مانند چاقو ، شیشه و ... را دارد علاوه بر ان با پوست ما در تماس می باشد و همین ایجاب می کند که جنس رویه ی بسیار مقاوم و راحت باشد و همین خبر از با کیفیت بودن جنس رویه می دهد و لایه ی زیرین این مبل نگهداری مواد و محتویات داخل این مبل ها را به عهده دارند که می توان آن را به ارحتی از مبل جدا کرده و لایه ی بیرونی این مبل را بشورید.

علاوه بر این می توانید در صورت داشتن مقدار زیادی پتو ، بالش ، اسباب بازی های نرم و .... از آنها به عنوان محتویات داخل مبل شنی استفاده کردی و کمدی کاربردی برای آنها داشته باشید .این نیز یکی دیگر از بیشمار ویژگی های این نوع مبل می باشد و می توان استفاده های دیگر از آن نمود . مبل شنی طرح مثلثی را میتوان در هنگام خوابیدن ، در هنگام تماشای تلویزیون ، بازی های ویدیویی ، کار با لپ تاب یا گوشی و..... استفاده کرد این به این معنا می باشد که شما با سفارش یک مبل محصولی همه کاره در اختیارتان دارید.

مبل های شنی معمولا دارای اکستنشن هایی مانند زیرپایی ، حیب بغل مبل و .... دارند که می توانید در هنگام سفارش آنها را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا به شما در انتخابی بهتر کمک کنند .این اکستنشن ها دارای جنس و کیفیت یکسان با مبل شنی شما می باشند پس نیازی به نگرانی درباره ی آنها نمی باشد.

جنس و رنگ این محصول 

مبل شنی طرح مثلثی دارای جنسی با کیفیت از کتان می باشد که بسیار مقاوم و مناسب برای تماس با پوست می باشد که در گذر زمان هم کیفیت خود را نشان می دهد جدایه از خود جنس پارچه می تواند گفت جنس رویه ی این پارچه از بهترین و خوش قیمت ترین های بازار می باشد که باعث می شود ارزش خرید این محصول دو چندان بشود .البته که تمامی محصول شرکت  sandy-sofa دارای قابلیت سفارشی سازی می باشند و می تواند جنس و رنگ مورد نظر خود را سفارش داده و از آن لذت ببرید.

دوخت  این محصول 

دوخت این محصول بسیار مدرن و با کیفیت انجام شده است و از همین رو میتوان گفت دوخت این محصول یکی دیگر از ویژگی های مبل شنی طرح مثلثی می باشد که با قرار گرفتن در فشار و .... هیچ واکنشی از خود نشان نداده و به اندازه ی همان روز اول سرحال و سالم می ماند .

محتویات 

محتویات داخل محصولات شنی همه از ترکیب یک یا چند ماده متفاوت می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد که البته عنصری  تعیین کننده در خرید این محصولات می باشد. بر خلاف آنچه از اسم و عنوان محصول پیداست محصول با شن پر نمیشود زیرا در صورت استفاده محصول بسیار سنگین شده و نسبت به رطوبت بسیار واکنش پذیر می باشد. برای همین در پر کردن این محصولات از موادی مانند یونولیت ، الیاف و ابر استفاده می شود که از لحاظ قیمت و واکنش پذیر بودن بسیار بر شن ارجحیت دارند . البته نسبت به کیفیت هر کدام قیمت ها نیز متفاوت می باشد که در مقاله ای با نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به بررسی مواد استفاده شده در مبل شنی می پردازیم 

خرید این محصول 

برای خرید مبل شنی طرح مثلثی کافی است از طریق همین سایت یا با برقراری با کارشناسان ما سفارش خود را به ثبت رسانید .

طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
کتان 
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...