مبل شنی یک نفره بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره بزرگسال یکی از مبل های شنی محبوب میان خریدارن می باشد زیرا هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت یک محصول بسیار ایده آل برای سفارش می باشد.لازم به ذکر است امامی محصولات شرکت  sandy-sofa  دارای 2 سال ضمانت می باشد . برای اطلاعات بیشتر از محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه کنید.

مبل شنی یک نفره بزرگسال یکی از محصولاتی است که با توجه به طراحی خاصی که دارد، جزو محبوب‌ترین محصولات داخلی می‌باشد. این محصول به صورت یک تکه و با اندازه‌ی مناسبی طراحی شده است تا امکان استفاده‌ی راحت و مناسب برای یک نفر را فراهم کند.یکی از ویژگی‌های مبل شنی این است که با استفاده از فناوری های نوین طراحی شده و از جنس مواد با کیفیت و مرغوب ساخته شده است. بنابراین، این مبل شنی بسیار با دوام و مقاوم است و به محض اینکه شما روی آن بنشینید، حس خوبی از نرمی و راحتی به شما می‌دهد.از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان به مبل شنی یک نفره بزرگسال اشاره کرد، طراحی زیبا و جذاب آن است. این محصول با طرح‌های مختلف و جذاب به بازار عرضه شده است و شما می‌توانید طرحی را که به سلیقه‌ی خودتان می‌خورد، انتخاب کنید.به علاوه، مبل شنی یک نفره بزرگسال به دلیل ابعاد کوچک آن، در هر محیطی قابل استفاده است. به عنوان مثال، اگر در یک اتاق کوچک زندگی می‌کنید، این مبل شنی می‌تواند به راحتی در این اتاق جای داشته باشد و برای شما فضای راحتی را فراهم کند.در نهایت، اگر به دنبال یک محصول با کیفیت، جذاب و با دوام هستید، مبل شنی یک نفره بزرگسال یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود.

محصولات زیادی در بازار که دارای استاندارد های بالایی از لحاظ کیفیت و راحتی موجود است ولی در میان تمامی انها مبل های شنی یک سر و گردن از تمامی مبل های راحتی بالاتر می باشند زیرا که با نداشتن بدنه داخلی و نداشتن فرم اولیه می تواند به شکل بدن شما در امده و بهترین تجربه ی روز را برای شما به ارمغان بیاورد از این.

حال در میان تمامی مبل های شنی مبل های انگشت شماری هم دارای کیفیت بالا و هم دارای قیمت مناسب میان این محصولات را دارا می باشند .مبل شنی یک نفره بزرگسال یکی از همین محصولات می باشد که برای خود طرفداران بسیاری جذب کرده زیرا که بسیار با کیفیت و به قولی (( همه چیز تمام )) می باشد در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شوید.

مبل شنی یک نفره بزرگسال با داشتن دو لایه ی (( لایه ی زیرین و رویین )) یکی از مقاوم ترین محصولات شرکت mobl-aramesh.ir نسبت به اشیاء تیز ،گرما، رطوبت ، فشار و ... می باشد 

لایه ی رویین که بیشتر اوقات با محیط بیرون تماس دارد نیازمند جنسی بسیار مقاوم و باکیفیت می باشد که مقاومت و کیفیت را همزمان حمایت کند و علاوه بر مقاوم بودن باید بسیار راحت و لطیف باشد زیرا که این لایه با پوست تماس مستقیم دارد و همین خصوصیات باعث به وجود آمدن کیفیت می شود.

لایه ی زیرین عملا برای نگهداری از محتویات داخل مبل شنی می باشد که به شما این امکان را می دهد که اگر لایه ی رویی کثیف یا اسیب دید به راحتی محتویات را جدا کرده و به آن رسیدگی کنید . البته اطلاعات بیشتری در بخش محتویات در این باره داده شده است .

فرم بدنه

فرم مبل شنی یک نفره بزرگسال بصورت ساده می باشد و پیچیدگی خاصی از لحاظ دوخت ندارد و همین باعث شده است که هم کیفیت دوخت و هم قیمت محصول برای مشتریان ایده آل تر شود. فرم مبل شنی ها عموما به شکل خاصی نیستند و به شکل بدن استفاده کننده در می آید که همین ماه عسل تمام مبل های شنی می باشد از این مبل می توان در منازل ، ادارات و .... استفاده کرد و هم برای تزئین و هم برای استفاده از آن نحصول را تهیه کرد .

رنگ و جنس

همانطور که کی دانید رنگ و جنس هر محصول تاثیر فراوانی در انتخاب ، دکوراسیون خانه و.... مشتریان عزیز دارد و برای همین موضوع مبل شنی آرامش دست مشتریان عزیز را در انتخاب این عناوین باز گذاشته است تا بتوانند به محصول مورد نظر خود برسند و بهترین ها را نسبت به سلایق ایشان انتخاب کنند . تمامی محصولات و پارچه های مورد استفاده شده در تولیدی آرامش از با کیفیت ترین اجناس موجود در بازار می باشد.

((جنس و رنگ تمام محصولات قابل سفارش می باشند))

محلی برای شارژ محصول

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید دارای بدنه ای بسیار ساده می باشد که می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. این محصول دارای بخشی در قسمت پایینی بدنه است که محلی برای ورود شارژ محتویات این محصول است. شارژ بدنه در واقع به معنای این است که می توان آن را از مواد داخلی پر تر کرد و یا میزان آن را کاهش داد. همچنین می توان این محتویات داخلی را به طور کامل با مواد تازه تری جایگزین کرد. شن های یونولیتی که در داخل بدنه مبل شنی وجود دارد را از طریق این بخش از محصول به داخل بدنه وارد و یا از آن خارج کنید و به یک بدنه متناسب با علاقه و تمایل افراد برسید.

خرید

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم این محصول را می توانید با سفارش آنلاین و یا با در میان گذاشتن سفارش خود با کارشناسان شرکت مبل شنی تکمیل کنید.

طول
90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
100سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 40 سانتی متر
جنس بدنه
پارچه
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...