مبل شنی پرنس طرح کودک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پرنس طرح کودک محصولی متفاوت و بسیار زیبا برای کودکان و نوجوانان .که می تواند نیاز آن ها برای اوقات فراغت برای تخلیه ی انرژی از بین ببرد زیرا مبل های شنی بسیار منعطف می باشند و می تواند آنها را برای مدت طولانی سرگرم بازی کند .تمامی محصولات شرکت sandy-sofa دارای بهترین کیفیت تولید پایین ترین قیمت خرید می باشند و تا 2 سال برای هر محصول ضمانت کالا دارد . این محصول را می توانید از طریق همین سایت و یا با ارتباط با کارشناسان فروش ما در میان بگذارید. برای اطلاعات بیشتر از این محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه کنید

مبل شنی پرنس طرح کودک یکی از محصولات پرطرفدار در دنیای مبلمان برای کودکان است. . طراحی این مبلمان به گونه ای است که مناسب برای کودکان در سنین مختلف است. یکی از ویژگی های مهم این محصول، طرح جذاب و کارتونی آن است که باعث می شود کودکان علاقه مند به استفاده از آن شوند. در طراحی این محصول از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده است که باعث ایجاد یک فضای شاد و مفرح برای کودکان می شود.همچنین، مبل شنی پرنس طرح کودک با استفاده از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که علاوه بر ایجاد یک محصول با دوام، ایمنی کودکان را نیز تامین می کند. این محصول دارای پوششی از جنس پارچه است که آسان تمیز می شود و با حفظ شکل و طرح آن، برای استفاده های طولانی مدت مناسب است.با توجه به طرح آن، مبل شنی پرنس طرح کودک می تواند به عنوان یک قطعه دکوراسیونی جذاب در اتاق کودکان نیز مورد استفاده قرار گیرد. این محصول در دسترس در بازار مبلمان می باشد و با توجه به کیفیت و طراحی آن، قیمت مناسبی نیز دارد.در کل، مبل شنی پرنس طرح کودک یک محصول بسیار جذاب و کاربردی است که علاوه بر ایجاد یک فضای شاد و مفرح برای کودکان، به عنوان یک قطعه دکوراسیونی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد

از دیگر مزایای مبل شنی پرنس طرح کودک می توان به اندازه مناسب آن برای کودکان اشاره کرد. با توجه به ابعاد کوچک صندلی و تخت شنی، این محصول به راحتی قابل حمل است و می تواند در هر جایی از منزل قرار گیرد. همچنین، وزن سبک این محصول، برای کودکان به راحتی قابل جابجایی است. از دیگر ویژگی های مبل شنی پرنس طرح کودک، قابلیت تبدیل صندلی بزرگ به یک تخت شنی است. این قابلیت بسیار کاربردی است و به کودکان امکان می دهد در هر لحظه ای که نیاز دارند، به راحتی به یک تخت شنی تبدیل شوند. در نهایت، باید به این نکته اشاره کرد که مبل شنی پرنس طرح کودک یک محصول بسیار پر فروش در بازار مبلمان است. بسیاری از والدین برای فرزندان خود به دنبال مبلمانی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار باشند و در عین حال با طرح جذابی در خانه شان برای کودکان ایجاد کنند. این محصول با توجه به ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، بهترین انتخاب برای والدینی است که به دنبال یک مبلمان با کیفیت برای کودکان خود هستند. در کل، مبل شنی پرنس طرح کودک یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توان برای کودکان در بازار مبلمان پیدا کرد. با توجه به کیفیت بالا، طرح جذاب و کاربردی بودن آن، این محصول بهترین انتخاب برای والدینی است که به دنبال یک محصول با دوام و کیفیت برای کودکان خود هستند.

مبل شنی پرنس طرح کودک محصول جدید شرکت مبل شنی آرامش یکی از مورد پسند ترین محصولات شرکت می باشد که برای کودکان و نوجوانان تولید شده است و آنها را برای ساعت ها مشغول نگه می دارد ، به دلیل اینکه با قابلیت ارتجاعی و انعطاف بسیار بالایه این محصول میتواند مانند یک خمیر بازی عمل کرده و وسیله ای بسیار سرگرم کننده باشد از همین رو این محصول به والدین هر فرزندی توصیه می شود. محصول مبل شنی پرنس طرح کودک همانطور که مشهود می باشد از دسته ی مبل های شنی پرنس می باشد این بدین معناست که این محصول دارای تکیه گاهی راحت برای تکیه دادن می باشد که همین مورد باعث می شود گزینه ی بسیار مناسبی برای بازی های ویدیویی و یا کار با گوشی و یا لپ تاب باشد .

محصول ما معمولا دارای دو لایه ی رویی و آستر می باشند که این ویژگی برای خانم های خانه دار و والدین بسیار امتیاز خوبی تلقی می شود زیرا معمولا کودکان بعد از مدتی استفاده از این محصول باعث کثیف شدن مبل میشوند و این می تواند از جمله آلودگی های میکروبی یا شیمیایی مانند رنگ روغن ، پاستل ،لاک و .... را ایجاد کند و این برای استفاده ی دوباره ی آن برای فرزندانمان بسیار خطرناک باشد .پس از همین رو فروشگاه مبل شنی اقدام به ایجاد لایه ی آستر کرده است تا در صورت کثیف شدن لایه ی رویی این محصول محتویات آن را بدون ایجاد خرابی و پخش شدن محتویات به بیرون از رویه خارج کرده و لایه ی رویه را شسته ، و مانند روز اول مبلی نو و تمیز را داشته باشید.

همچنین مبل شنی پرنس طرح کودک دارای گزینه های مختلفی اعم از زیر پایی ، جیب کناری ، جای هدفون و .... می باشد که در صورت سفارش مشتریان عزیز به محصول اضافه خواهد شد . لازم به ذکر است که تمامی آپشن ها از جنس خود محصول می باشند که باز هم نشان از کیفیت و زیبایی محصول می تواند .(( تمام آپشن های این محصول اختیاری می باشد ))

جنس این محصول

از آنجایی که این مبل شنی  برای کودکان تولید می شود نیاز به جنسی بسیار با کیفیت برای رویه ی آن می باشد زیرا که پوست کودکان حساسیت بیشتری نسبت به دیگر سنین دارند ، و نیاز به مراقبت بیشتری نیز هست پس برای این محصول ، جنسی مقاوم در برابر اشیاء تیز و برنده نیاز است که برای پوست آن هم برای تماس برای مدتی طولانی مناسب باشند نیاز است .جنس تعبیه شده برای این محصول جنس پارچه ی مازراتی می باشد .که هم از لحاظ کیفیت و هم قیمت جنسی بسیار عالی و به صرفه به نظر می رسد . ((البته تمامی محصولات شرکت مبل شنی قابلیت تغییر جنس را دارا می باشند))

رنگ این محصول 

البته که رنگ یکی از کلیدی ترین ها در دیزاین خانه می باشد و ما نیز این را میدانیم و به همین دلیل دست شما عزیزان را در انتخاب رنگ باز گذاشته ایم و می توانید به سادگی تم محصول خود را با کارشناسان فروش کا در میان گذاشته و آن را با محیط خانه ی خود تطابق دهید البته رنگ های پیش فرضی نیز در لیست هر محصول می باشد که می توانید آنها را به صورت آماده تهیه کرده و محصول را زود تر تحویل بگیرید.

محتویات 

محتویات داخل محصولات شنی همه از ترکیب یک یا چند ماده متفاوت می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد که البته عنصری  تعیین کننده در خرید این محصولات می باشد. بر خلاف آنچه از اسم و عنوان محصول پیداست محصول با شن پر نمیشود زیرا در صورت استفاده محصول بسیار سنگین شده و نسبت به رطوبت بسیار واکنش پذیر می باشد. برای همین در پر کردن این محصولات از موادی مانند یونولیت ، الیاف و ابر استفاده می شود که از لحاظ قیمت و واکنش پذیر بودن بسیار بر شن ارجحیت دارند . البته نسبت به کیفیت هر کدام قیمت ها نیز متفاوت می باشد که در مقاله ای با نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به بررسی مواد استفاده شده درمبل شنی می پردازیم 

خرید 

برای خرید این محصول کافی است از طریق سفارش در سایت و یا ارتباط با ما اقدام به سفارش محصول دلخواه کنید .

طول
60 سانتی متر
عرض
60 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
مازراتی 
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی آرامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...