مبل شنی دو نفره بزرگسال پارچه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو نفره بزرگسال پارچه محصولی عالی به منظور مطالعه ، تماشای تلویزیون و .... می باشد که با بالاترین کیفیت ممکن و پایین تری قیمت ممکن از تولیدی ارامش قابل سفارش می باشد. مبل های شنی عموما برای نشیمن و استراحت موقت می باشد و در این محصول این مبل میتواند برای خواب و استراحت های طولانی استفاده شود که همین یک ویژگی بسیار با اهمیت و با ارزش می باشد که می توان از ان را یکی دیگر از چندین ویژگی این مبل نام برد. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شوید.

محصول مبل شنی دو نفره بزرگسال یکی از محصولات جذاب و کاربردی در دنیای مبلمان است. این مبل دارای ظاهری شیک و زیباست و برای استفاده در اتاق نشیمن یا سالن خانه مناسب است.این مبل دارای قابلیت شستشو با آب است و می‌توانید با استفاده از مواد شوینده معمولی به راحتی آن را تمیز کنید. همچنین با بهره‌گیری از جنس شنی، این مبل دارای دوام و مقاومت بالایی نسبت به رطوبت و خشکی است و می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.ابعاد این مبل به‌گونه‌ای طراحی شده که دو نفر بزرگسال به‌راحتی می‌توانند روی آن قرار بگیرند. همچنین با توجه به طراحی زیبا و جذاب آن، می‌توانید با استفاده از این مبل، دکوراسیون مناسبی را در فضای نشیمن خود ایجاد کنید.با توجه به مزایای ذکر شده، می‌توانید با خرید این مبل، از آن به‌عنوان یکی از اجزای اصلی دکوراسیون خانه خود استفاده کنید و از راحتی و زیبایی آن لذت ببرید.

مبل شنی دو نفره بزرگسال پارچه

مبل شنی دو نفره بزرگسال پارچه محصولی بسیار با کیفیت و محبوب می باشد که از جنس پارچه مازاراتی و با فرم بدنه ای بسیار استاندارد  که می تواند اوقات فراغت شما را به بهترین شکل ممکن پر کند . این محصول با داشتن یک لایه ی آستر قابلیت این را دارد که محتویات داخل آن را خارج و لایه ی رویی را بیرون آورده و آن را به راحتی بشویید و در ادامه با قابلیت های و ویژگی های بیشتر این مبل شنی آشنا خواهیم شد.

قابلیت و کاربر های این محصول 

این محصول از نظر کاربردی بودن بسیار مورد اطمینان و قابل استفاده می باشد زیرا با طول 160 cm خود می تواند خوابگاهی برای خوابیدن و یا نشیمنگاهی برای دو نفر الا سه نفر باشد که می تواند در مواقع تفریح با دوستان و خانواده ی خود از این مبل بیشترین استفاده را برد برای مثال میتوانید از آن برای انجام بازی های چند نفره و بازی های ویدیویی استفاده کرد علاوه بر آن میتوانید از آن به صورت فردی لذت ببرید و فعالیت های از قبیل مطالعه ، تماشای تلویزیون و ... را با آرامش خاطر انجام دهید و روز خود را بسازید 

جنس و رنگ این محصول 

جنس این محصول از پارچه ی مازاراتی تشکیل شده است که یک از مقاوم ترین محصولات در برابر سرما ، رطوبت ، گرما و تماس با اشیاء تیز می باشد و از این رو در ساخت مبل های شنی بسیار استفاده می شود .تمامی محصولات ما دارای 2 سال ضمانت می باشند شرکت آرامش برای سلیقه مشتریان عزیز احترام قائل است و میداند که رنگ در چیدن دکوراسون خانه بسیار حائز اهمیت می باشد و از همین رو رنگ این محصول نیز محدود به رنگ قهوه ای نمی باشد و مشتریان عزیز می توانند ، محصول خود را با رنگ دلخواه سفارش داده.فقط کافیست سفارش خود را با پشتیبانی سایت در میان بگذارند و از مشاوره کارشناسان بهرمند شوند.

فرم و شکل بدنه این محصول 

مبل های دارای تنوع زیادی در نوع و دسته می باشند و این مبل در دسته های مبل های بزرگ قرار می گرد زیرا که دارای طولی 160 سانتی و ارتفاع و عرض 90 می باشد که فضای زیادی را اشغال میکند و این مبل معمولا برای خانه های بزرگ و جادار مورد استفاده قرار می گیرد .عموما به مبل هایی از این دسته مبل های سوسیسی نیز می گویند . البته بعد از استفاده این مبل حالت سفت و مقاوم خود را از دست داده و به راحتی به شکل بدن شما در میاید. این محصول بسته به محتویات داخل خود می تواند طول عمر حالت اولیه خود را در زمان متفاوتی از دست بدهد. که در قسمت محتویات با آن بیشتر آشنا خواهیم شد. این محصول در تولیدی شنی آرامش با بهترین و استاندارد ترین نوع دوخت تولید و آماده تحویل می باشد.

محتویات مبل شنی 

مبل های شنی بر خلاف آنچه اسم آن اشاره می کند از شن تولید نشده است و اگر هم با شن تولید می شد دارای وزن بسیار بالا و غیر قابل انتقالی میشد از همین رو تولیدکنندگان این دسته از محصولات از یونولیت و الیاف و ابر برای تولید آن استفاده می کنند که انتخابی بسیار مناسب برای یک مبل شنی می باشد در برای مقایسه کاربرد و قیمت این محصولات می تواند به مقاله ی یونولیت یا الیاف مراجعه کنید و اطلاعات تکمیلی را برای اطمینان در خرید خود اخذ کنید .

خرید 

برای خرید این محصول می توانید از طریق خرید آنلاین در همین سایت مراجعه فرمایید و یا با کارشناسان ما سفارش خود را در میان بگذاری.

طول
140 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
پارچه ی مازاراتی
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...