مبل شنی طرح چرم تک نفره مازراتی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی چرم تک نفره محصولی بسیار با کیفیت تولید شده در تولیدی آرامش تولید و برای شما مشتریان عزیز ارسال می شود . این محصول از یکی از محصولاتی است که برای تمامی خانه ها و ادارات و ... مناسب می باشد زیرا که با حجم بسیار کم و کیفیت بالا برای شما در هر مکانی راحتی را به ارمغان می اورد. برای اطلاع بیشتر از این محصول می توانید به بحش نقد و بررسی مراجعه کنید.

مبل شنی چرم تک نفره یکی از محصولات پرطرفدار در بازار مبلمان است که با استفاده از چرم با کیفیت بالا و طراحی جذاب، ظاهری شیک و دوست‌داشتنی دارد. این محصول به دلیل دوام و کیفیت بالای چرمی که در ساخت آن به کار رفته، بسیار مورد توجه مشتریانی قرار گرفته است که به دنبال مبلی با عمر طولانی هستند. چرمی که در ساخت رمبل شنی تک نفره به کار رفته است، از جنس چرم طبیعی است که باعث می‌شود این محصول ظاهری بسیار زیبا و طبیعی داشته باشد. همچنین، چرم طبیعی از دوام بالایی برخوردار است و به دلیل مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خراش، سال‌ها می‌توانید از این محصول استفاده کنید.طراحی رمبل شنی چرم تک نفره نیز بسیار جذاب است. با یک پشتیبان نرم و راحت و بسته شدن گردن، این محصول باعث راحتی بیشتر در حین استراحت می‌شود همچنین رنگ‌بندی‌های مختلفی نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. با توجه به کیفیت بالای چرمی که در ساخت این محصول به کار رفته است، ارزش خرید این محصول بسیار بالا است ولی در عین حال ارزش خرید خود را نیز دارد، زیرا شما از دوام بالای چرم و کیفیت تولید این محصول با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تکنیک‌های حرفه‌ای انجام می‌شود. هر قطعه از چرمی که در ساخت رمبل شنی تک نفره به کار رفته است، با دقت و با استفاده از تکنیک‌های مخصوص قطع و دوخت شده است. بنابراین، این محصول به دلیل طراحی و ساخت با کیفیت، یکی از محصولات مرغوب و ارزشمند در صنعت مبلمان است.

در مجموع، رمبل شنی چرم تک نفره یک محصول بسیار کاربردی، زیبا و با کیفیت است که با توجه به دوام بالای چرم، می‌تواند برای سال‌ها در منزل شما باقی بماند. این محصول با ظاهری جذاب و انعطاف پذیری در انتخاب رنگ و نوع پایه، می‌تواند بهترین گزینه برای تزیین و افزایش راحتی در منزل شما باشد. همچنین، رمبل شنی تک نفره به دلیل کیفیت ساخت و چرم با کیفیت، یکی از محصولاتی است که به طور واقعی ارزش خرید خود را دارد. برای اینکه از ظاهر و کیفیت این محصول بهتر بیماران، می‌توانید قبل از خرید، مشخصات فنی و جزئیات دیگر مربوط به این محصول را به دقت مطالعه کنید.

مبل شنی چرم تک نفره همانطور که از نامش پیداست محصولی تک نفره می باشد، دارای جنسی بسیار با کیفیت از چرم  و رنگی بسیار دلپذیر که در ادامه با جزئیات بیشتری با ان اشنا خواهیم شد چشم نوازی میکند این محصول محدویدتی در استفاده ندارد و شما میتوانید از آن برای کار های روزمره مانند کار با گوشی ، لپتاب ، بازی های ویدیویی ، گوش دادن آهنگ در یک مکان راحت و.... استفاده کنید .  یا با استفاده از یک میز تحریر می توانید ساعت ها مشغول کار کردن با لپتاب و یا طراحی و... باشید بدون اینکه ذره ای احساس خستگی در بدنتان احساس کنید .

دوخت این محصول به گونی طراحی شده که میتواند برای خانه های مدرن به مانند مکمل عمل کرده و با قابلیت انتخاب رنگ می تواند به شما  در چیدن دکوراسیون خانتان کمک به سزایی بکند زیرا که در ساخت اینمبل شنی از دوختی بسیار مدرن و باکیفیت استفاده شده است که بسیار مشتری پسند نیز می باشد. 

این محصول در حال حاضر آماده سفارش می باشد

این محصول دارای زیر پایی بسیار راحتی نیز می باشد که اتفاقا از جنس همین محصول می باشد و دارای محتویات مشترکی نیز کی باشند که می توانید آن را نیز بصورت جداگانه یا از طریق کارشناسان ما ثبت سفارش را انجام دهید.

مبل شنی چرم تک نفره مبلی همه کاره می باشد که شما را هر روز راضی تر از دیروز نگه میدارد زیرا که هر محصول با کیفیتی این کار را میکند در ادامه به جزئیات بیشتری از این محصول می پردازیم مانند رنگ این محصول و یا جنس و لایه های آن که اطلاعات بسیار ضروری برای خرید این مبل شنی چرم تک نفره می باشد، که به شما را در خریدی بهتر راهنمایی می کند.

رنگ و جنس این محصول 

جنس این محصول از چرم خاکستری تولید شده است که از بهترین جنس های موجود در بازار تهیه شده است و این امکان را به شما می دهد که مبل خود را در برابر ضربات تیز چاقو و یا از برخورد مبل شنی با اشیاء تیز مقاوم باشد که این یکی از ویژگی های دیگر این مبل شمی باشد .رنگ این مبل شنی همانطور که در بالا ذکر شد قابلیت تغییر نیز دارد و خب این برای خانم های خانه داری که علاقه ی زیادی به چیدن دکوراسیون خانه خود به بهترین نحو ممکن دارند یک ویژکی انکار نشدنی و بسیار مهم می باشد و همین ویژگی را می توانند درباره ی جنس محصول مورد خاطر قرار بدهند .بله امکان تغییر جنس محصول هم برای تمامی محصولشرکت  sandy-sofa  قرار گرفته است که مشتریان عزیز بدون هیچ دغدغه ای این محصول را سفارش داده و بدستشان برسد. 

لایه ی های این محصول 

محصولات مبل شنی معمولا دارای یک لایه ی بیرونی و یک لایه ی داخلی می باشند : لایه ی بیرونی باری ارتباط با پوست و مقاومت در برابر اشیاء تیز می باشد که مسلما نیاز به یک جنس بسیار با کیفیت می باشد اما لایه ی داخلی وظیفه ی نگه داری محتویات داخل مبل را به عهده دارد که این ویژگی برای شستوشوی این بهتری مبل شنی تعبیه کرده ایم (( شما میتوانید لایه ی بیرونی را بدون بیرون ریختن محتویات بشورید )) و این ویژگی یکی از بهترین قابلیت ها برای یک خانم خانه دار می باشد.

محتویات 

محتویات داخل محصولات شنی همه از ترکیب یک یا چند ماده متفاوت می باشند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد که البته عنصری  تعیین کننده در خرید این محصولات می باشد. بر خلاف آنچه از اسم و عنوان محصول پیداست محصول با شن پر نمیشود زیرا در صورت استفاده محصول بسیار سنگین شده و نسبت به رطوبت بسیار واکنش پذیر می باشد. برای همین در پر کردن این محصولات از موادی مانند یونولیت ، الیاف و ابر استفاده می شود که از لحاظ قیمت و واکنش پذیر بودن بسیار بر شن ارجحیت دارند . البته نسبت به کیفیت هر کدام قیمت ها نیز متفاوت می باشد که در مقاله ای با نام یونولیت یا الیاف به صورت کامل به بررسی مواد استفاده شده در مبل شنی می پردازیم 

خرید

 برای خرید این محصول میتوانی از طریق خود سایت و یا ارتباط با ما سفارشتان را ثبت کنید.

طول
100 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
60 سانتی متر
جنس بدنه
چرم
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...