مبل شنی توپی با زیرپایی

کد 12047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی توپی با زیرپایی با طرح توپ چهل تکه بسیار زیبا و با کیفیت بوده و با رنگ‌ های زیبا و جذاب مورد توجه دختران و پسران جوان در هر سنی می باشد. جنس رویه این مبل نارنجی و سفید رنگ از چرم مصنوعی است که باعث شده رنگ های زیبای آن جلوه خاصی به خود بگیرد. مبل هایی از جنس چرم مصنوعی دوام بیش تری داشته و در برابر سایش و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشند. اگر این محصول را از عواملی مانند شعله و وسایل نوک تیز در امان نگه دارید سال ها می‌توانید از آن استفاده کنید. عاملی که این مبل را از سایر مبل های شنی متمایز می کند داشتن زیر پایی گرد است. زیرپایی باعث می شود تا از نشستن طولانی مدت روی مبل خسته نشوید و بعد از یک روز خسته کننده از استراحت و ریلکس کردن روی این مبل زیبا لذت ببرید. وزن کم این مبل باعث می شود تا به راحتی قابل جا به جایی باشد ولی وزن کم این محصول از کیفیت آن کم نمی کند. داخل این مبل از جنس یونولیت مرغوب می باشد که با وجود وزن سبک بسیار نرم و راحت است. هم چنین محصول فوق قابلیت تعویض رویه و مواد داخلی را دارد. شما به راحتی می توانید این محصول اسپرت و راحت را از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن: 8 کیلوگرم

مبل شنی توپی با زیرپایی

مبل شنی توپی با زیرپایی از سری محصولات به روز و خاص می باشد که با داشتن بدنه ای منعطف قادر است که به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بی نظیر ساخته شده توسط تولیدی مبل شنی آرامش است که افراد را در شرایط طبی و راحتی قرار می دهد و قادر است که بیش ترین میزان آرامش و راحتی را برای افراد ایجاد سازد. مبل شنی می تواند در اغلب موارد مورد استفاده قرار گیرد و در نتیجه می تواند بیش ترین میزان کارایی را داشته باشد. از این رو کسانی که به دنبال یک وسیله پر استفاده و پر مصرف می باشند و می توانند در طول عمر بالا از این محصول بهره مند شوند می توانند این مبل شنی را به راحتی انتخاب کرده و برای استفاده در محیط قرار دهند. افراد قادر هستند در محیط های خارج از خانه مانند باغ و ویلا و یا داخل حیاط منزل خود نیز این محصول را مورد استفاده قرار دهند و به این صورت شرایط استراحت در فضای باز را نیز داشته باشند. چرا که این محصول دوام بالایی در این محیط ها دارد و دارای بدنه ای با ضخامت زیاد می باشد. از این رو بدون آسیب و خرابی درطی سال های زیاد قادر به مورد استفاده قرار گرفتن است و سعی می شود که در اغلب موارد برای افراد استفاده گردد. برای داشتن این مبل شنی ارزان و زیبا با ما در ادامه این مطالب آماده باشید.


دو بخش تشکیل دهنده مبل شنی 

این مبل شنی ترکیبی از بخش های حرفه ای می باشد که به این صورت می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و از آن لذت برد. این محصول دارای یک بدنه بزرگ و جادار است که گرد می باشد و رویه آن نیز دارای فرورفتگی می باشد. با این وجود است که افراد بدن خود را بر روی آن قرار می دهند و به مطلوبیت دلخواه دست پیدا می کنند. مبل شنی می تواند با خیالی آسوده برای افراد مورد استفاده قرار گیرد و به جهت آسان شدن تماشای فیلم و یا مطالعه نیز استفاده می شود. این محصول در کنار بدنه اصلی دارای زیر پایی نیز می باشد که استوانه ای شکل است و می تواند در زیر پای افراد در زمان استراحت قرار گیرد و بدن آن ها را در موقعیت دلخواه قرار دهند. با این وجود است که تمایل استفاده کنندگان به مبل شنی به مراتب بیش تر از سایر محصولات است و می تواند به جهت رسیدن به آرامش زیاد برای آن ها استفاده شود. این دو بخش در کنار هم و یا جدا از هم کاربرد دارد و قادر است که با این وجود جزو محصولات پر کاربرد و منحصر به فرد باشد. با چنین شرایطی است که موارد استفاده از این محصول زیاد تر از سایر محصولات بوده است و در نتیجه رضایت بیش تری برای استفاده کنندگان ایجاد می شود.


طراحی فانتزی بدنه

این مبل شنی در قسمت اصلی خود که دارای بدنه ای بزرگ و جادار می باشد که راحتی را به میان می آورد دارای طرحی فانتزی خواهد بود که به شکل توپ می باشد. این طرح توپ قادر است که ساختاری اسپرت را به وجود بیاورد و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به قرار گیری آن در دکوراسیون خانه اقدام نمود. طرح فانتزی محصول دارای دو رنگ می باشد و دو رنگ بدنه این مبل شنی را تشکیل داده اند. از این رو مورد پسند افراد زیادی قرار می گیرد و می توان با داشتن رنگ دلنشین و شاد به مطلوبیت دلخواه برسد.


استفاده کنندگان از مبل شنی 

این محصول برای استفاده افراد زیادی طراحی و تولید شده است که دارای بدنه ای سازگار می باشد. افراد در هر رده سنی قادر هستند از این مبل شنی استفاده کنند و در نهایت به آرامش آن ها رسیدگی می شود. مبل شنی می تواند به راحتی برای داشتن بدنی بدون درد آماده می باشد و می تواند ستون فقرات آن ها را در موقعیت دلخواه قرار دهد. این محصول قادر است که در زمان استراحت های روزانه نیز مورد استفاده قرار گیرد و بهترین گزینه به حساب بیاید.


خرید

مبل شنی توپی با زیرپایی جزو پر فروش ترین و محبوب ترین وسایل طبی می باشد که با قیمت مناسب در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...