مبل شنی رنگی با طرح توپ بسکتبال

کد 11017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
992,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی رنگی با طرح توپ بسکتبال از سری مبل های با طراحی اسپرت و ورزشی می باشد که توجه نوجوانان را به خود جلب می کند. در رنگ آمیزی این مبل از رنگ های نارنجی، زرد، سبز، آبی، قرمز، قهوه‌ای و سفید استفاده شده است که به دلیل تنوع رنگی بالا با هر دکوری در منزل می توانید از آن استفاده کنید و یا حتی محیط های یکنواخت را در منزل به یک محیط شاد تبدیل کنید. بدنه این محصول از جنس پلی استر می باشد که کارایی بالا و دوام بالایی دارد و شما با خیال آسوده می توانید آن را در هر محلی قرار داده و از استراحت کردن روی آن لذت ببرید. جنس مواد داخلی این مبل از فیبر مصنوعی می باشد که بسیار سبک و راحت است. با هر بار نشستن روی آن حالت مبل بیشتر به شکل بدن شما نزدیک می شود و ستون فقرات شما در حالت ایده آل قرار می گیرد. در صورت نیاز مواد داخلی مبل قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. زیبایی و کارایی بالای این محصول باعث شده که در میان بقیه نمونه های مبل شنی بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. برای سفارش و خرید این محصول می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش سفارش داده و دریافت کنید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن محصول: ۶ کیلوگرم
  • تحمل وزن:۱۵۰ کیلوگرم
  •  جنس بدنه: پلی استر
  • دارای دو سال ضمانت

مبل شنی رنگی با طرح توپ بسکتبال

مبل شنی رنگی با طرح توپ بسکتبال جذاب ترین مبل شنی می باشد که با طرح توپ توانسته عده زیادی را مشتاق به خرید نماید. این مبل شنی می تواند با داشتن طرح توپ بسکتبال طرفداران این ورزش مهیج را به سمت خود جذب مند و برای آن ها شرایط خوبی را مهیا سازد. به همین خاطر است که افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند و افراد دیگر را با این خرید تحت تاثیر قرار دهند. مبل شنی مد نظر جزو به روز ترین و خاص ترین محصولاتی است که امروزه نسبت به داشتن آن می توان اقدام نمود و خرید آن را انجام داد. این محصول بی نظیر و منحصر به فرد علاوه بر این که دارای ترکیباتی در ظاهر خود می باشد و خود را جذاب و فانتزی کرده است دارای کیفیت بی نظیر نیز بوده است که در هر شرایطی می توان با طول عمر بالا از آن استفاده کرد. محصول مورد نظر جزو وسایل طبی به حساب می آید که ساختاری منحصر به فرد و راحتی دارد و می تواند به جهت  آسایش و راحتی افراد در نظر گرفته شود. با این وجود است که این محصول جزو پر فروش ترین وسایل طبی نیز محسوب شده است و با بدنه ای نرم و منعطف شناخته شده است. محصولی که تحت عنوان مبل شنی از آن یاد می شود قابلیت های زیادی دارد که مهم ترین آن ها کیفیت بالا است. در کیفیت بالای آن نیز ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد زیادی نیز نهفته است که می توان نسبت به خرید آن اقدام نمود. 


رنگبندی متنوع و شیک

همان طور که در خصوص ظاهر این محصول اشاره داشته ایم این نمونه از مبل شنی دارای ظاهری مشابه با توپ بسکتبال می باشد که می تواند بهترین و خاص ترین بدنه را شامل شود. این محصول دقیقا مشابه با این توپ بوده است اما رنگ آن در عین سادگی بسیار متنوع و فانتزی می باشد. توپ بسکتبال می تواند با داشتن چنین رنگ هایی در نظر عده زیادی از افراد جالب محسوب شود و یکی از خصوصیاتی است که خرید آن را با تعداد بالا انجام می دهد. بنابراین این مبل شنی جزو پر فروش های سال های اخیر است که علاوه بر این که قادر به مهیا کردن موقعیت مطلوب از نظر مخاطبان می باشد می تواند شرایط خوبی را نسبت به داشتن یک وسیله کاربردی و طبی برقرار سازد. مبل شنی دارای رنگ های متنوع است که رویه آن را تشکیل داده اند و در واقع ظاهر این محصول را فانتزی کرده است. از این رو می توان با خیالی آسوده آن را برای دکوراسیون محیط های اسپرت استفاده کرد و از داشتن آن لذت برد. زیبایی به وجود آمده در بدنه این مبل شنی سبب رضایت خریداران شده است و تمایل آن ها به خرید را به مراتب افزایش داده است.


مناسب برای استراحت 

این مبل شنی به دلیل داشتن بدنه ای که در نهایت منعطف بودن و نرمی ساخته شده است می تواند بهترین محیط برای استراحت افراد را مهیا سازد و در نتیجه مطلوبیت خاصی دارد. محل استراحت افراد باید به گونه ای باشد که بتوان با خیالی آسوده نسبت به قرار گیری بدن بر روی آن اقدام کرد و در نهایت توانست از یک نشیمن راحتی برخوردار شد. این مبل شنی نیز دارای خصوصیاتی مشابه با یک وسیله طبی و راحتی می باشد که در نتیجه افراد می توانند با قرار گیری بر روی آن به بهترین شکل رضایت را داشته باشند و بدن را در استاندارد ترین حالت قرار دهند. مبل شنی جهت استفاده تمامی سنین ساخته شده است و می تواند بهترین نشیمن را برای آن ها فراهم سازد.


مقاومت رویه محصول

رویه این مبل شنی از بهترین پارچه تشکیل شده است که دارای مقاومت بسیار زیادی می باشد. با توجه به برخورداری مبل شنی از این رویه می توان محصول را برای استفاده در هر محیطی قرار داد و در طی مدت زمان طولانی از داشتن آن استفاده های لازم را به عمل آورد. این محصول می تواند در محیط های باز و یا محیط های سرپوشیده مورد استفاده قرار گیرد و راحتی را برای علاقه مندان ایجاد کند.


خرید

مبل شنی رنگی با طرح توپ بسکتبال در فروشگاه مبل شنی آرامش موجود است و می توان آن را خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...