مبل شیبدار شنی

کد 33077

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شیبدار شنی دارای بهترین نوع رنگبندی بوده که مناسب استفاده بزرگسالان تولید شده است. بدنه این محصول ابی رنگ بوده اما با توجه به تنوع بالای این نمونه تولید شده شما می توانید رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود شخصا انتخاب کنبد. بدنه این محصول از پارچه چرم مصنوعی تولید می شود. این نوع پارچه ضداب بوده و نرمی و دوام بالایی دارد. ساختار ضداب محصول موجب شده تا در صورت بروز هرگونه الودگی بتوانید روکش بدنه را شستشو دهید. توجه داشته داشته باشید بدنه محصول ضدتعریق بوده پس در صورت استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نخواهد کرد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده انتخاب می شود. زیرا وزن کم و تحمل وزن بالایی دارد. در بخش انتهایی محصول یک زیپ تعبیه شده تا در صورت نیاز بتوانید مواد داخلی را تعویض و یا شارژ مجدد کنید. این محصول وزن بدنه ای بسیار کمی در حدود 5 کیلوگرم داشته که موجب حمل اسان ان می شود. در زمان خرید یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله برای محصول دریافت خواهید کرد که تضمینی بر طول عمر ان می باشد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره درج شده در داخل سایت آرامش استفاده نمایید.

  • طول: 120 سانتی متر
  • عرض: 120 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیتی

مبل شیبدار شنی

مبل شیبدار شنی بدنه ای منحصر به فرد دارد که در نهایت می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و آن را مورد استفاده قرار داد. ظاهر این محصول شیک دارای ترکیبی از مواد اولیه ساده می باشد و در عین سادگی قابلیت های زیادی را ایجاد می کند. به همین خاطر است که تنها می توان به خاطر وجود قابلیت های منحصر به فرد آن محصول را برای استفاده در مدت زمان طولانی در نظر گرفت. این مبل شنی ساده ترین بدنه را دارد اما می تواند با قابلیت های مختلف برای علاقه مندان بیش ترین میزان استفاده را به عمل آورد. به دلیل سادگی این مبل شنی می توان آن را در محل های مختلف قرار داد و به استفاده کردن از آن پرداخت. به هر حال این محصول جزو پر استفاده ترین وسایل طبی و راحتی می باشد که در هر شرایطی قابلیت استفاده کردن دارد و می تواند موقعیت راحتی افراد را در شرایط مختلف ایجاد سازد. محصول مورد نظر نشیمنی بزرگ و حرفه ای دارد که نرم و منعطف بوده است و می تواند نیاز افراد به راحتی و آسایش را به راحتی پاسخ دهد. با این وجود است که افراد می توانند این مبل شنی را در مدت زمان طولانی و در طی سال های زیاد مورد استفاده قرار دهند و به جای وسایل طبی دیگر آن را در نظر بگیرند. اطلاعات مهمی در خصوص این مبل شنی ذکر شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید.


نرمی زیاد بدنه

مبل شنی تنها به خاطر وجود نرمی و لطافت و همچنین منعطف بودن است که جایگزین محصولات طبی دیگر می شود و می تواند موقعیت دلخواه استفاده کنندگان را فراهم سازد. این مبل شنی دارای یک بدنه کاملا نرم است که زمانی که افراد بر روی آن قرار می گیرند می تواند ایجاد فرورفتگی کند و آن ها را در بر بگیرد. به این صورت می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن این مبل شنی اقدام کرد و خرید آن را انجام داد. این مبل شنی قادر است که محیطی مطابق با سلیقه افراد برای آن ها ایجاد سازد تا در نهایت بتوان با خیالی آسوده نسبت به استفاده زیاد از این محصول پرداخت و شرایط خوبی را به دست آورد. این مبل شنی دارای فضای خالی در داخل خود می باشد و علت اصلی منعطف بودن آن هم بوده است. چرا که با وجود فضای خالی در داخل آن می توان در زمان نشستن فرورفتگی را به دست آورد و بدن را در موقعیت استاندارد قرار داد. با توجه به این که افراد می توانند این محصول را در طولانی مدت نیز مورد استفاده قرار دهند ساختار آن برای ایجاد نرمی و لطافت دائمی سازگاری دارد و می تواند به راحتی و با خیالی آسوده برای مدت زمان طولانی توسط افراد مورد استفاده قرار گیرد.


تکیه گاه و نشیمن طبی

به خاطر وجود ساختار طبی این محصول مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است و به همین خاطر برای کسانی مناسب است که نیاز به آرامش در بدن خود دارند. افراد مسن که از بدنی حساس برخوردار می باشند و دچار مشکل در عضلات و استخوان های خود می باشند می توانند با خیالی آسوده بر روی این مبل شنی بنشینند و ساعات زیادی را سپری کنند. در زمانی که قصد تماشای فیلم دارند و به همین خاطر مدت زمان طولانی به حالت نشسته قرار می گیرند می توانند از داشتن مبل شنی و نشیمنی راحت برخوردار شوند و از تکیه گاه محصول نیز نهایت استفاده را ببرند. به همین خاطر است که بهترین گزینه برای افراد مسن می باشد و به این منظور برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.


استفاده در سفر

افراد در سنین مختلف نیاز به آرامش در هر زمانی دارند و با داشتن محیطی راحتی می توانند به استراحت در طی شبانه روز بپردازند. این مبل شنی قادر است که با داشتن چنین بدنه ای برای مسافرت نیز مناسب باشد و به این صورت نشیمنی راحتی برای علاقه مندان به سفر مهیا سازد تا در نهایت آرامش و راحتی بتوانند مسیر مسافرت خود را طی کنند.


خرید 

مبل شیبدار شنی پر فروش ترین محصول در کارخانه مبل شنی آرامش است که با قیمت مناسب به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...