مبل شنی پشتی دار

کد 31044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی پشتی دار محصولی زیبا و مقاوم بوده که برای استفاده طولانی مدت بزرگسالان به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای متفاوت بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. ارگونومی ساخت بدنه محصول از نشیمنگاهی مستطیل شکل تشکیل شده که تکیه گاهی مثلثی دارد. این تکیه گاه به طور کامل به نشیمنگاه متصل بوده و در اثر استفاده به فرم استاندارد خود خواهید رسید. برای تولید بدنه محصول از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده که ضدتعریق بوده و ساختاری نرم و باکیفیت دارد. این ساختار بدنه قابل شستشو نیز بوده و در اثر تماس با اب و مواد شوینده دچار اسیب نخواهد شد. مواد داخلی محصول از یونولیت خرد شده انتخاب می شود. زیرا وزن کمی داشته و کاملا انعطاف پذیر است. البته این وزن کم قادر بوده تا 100 کیلوگرم را تحمل کند. در صورت نیاز می توانید این مواد را به راحای تعویض و یا شارژ مجدد نمایید. این محصول دارای یک ضمانت نامه معتبر 2 ساله بوده که تضمینی بر طول عمر ان به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مبل شنی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی پشتی دار

مبل شنی پشتی دار به دلیل داشتن خصوصیات منحصر به فرد و مطلوب می تواند جزو بهترین گزینه ها برای استفاده مداوم باشد که در نتیجه افراد قادر به استفاده کردن از آن در موقعیت های زیاد بوده اند. این مبل شنی می تواند شرایط دلخواهی را برای قرار گیری افراد بر روی خود مهیا سازد تا بدن و ستون فقرات آن ها که از اهمیت بالایی در سلامتی نقش دارد در بهترین موقعیت باقی بماند. این محصول بی نظیر یکی از خاص ترین وسایل برای دکوراسیون منزل می باشد که با توجه به داشتن رنگبندی دلخواه و متنوع شرایط برای انتخاب آن به راحتی مهیا می باشد. از این رو افراد خریداران می توانند نسبت به خرید گزینه مناسب اقدام کنند و در نتیجه بیش ترین میزان راحتی را داشته باشند. تکیه گاه و نشیمن استاندارد موجود در این مبل شنی سبب شده است که علاقه مندان نسبت به استفاده درست از این محصول اقدام کنند و در نتیجه آن را جایگزین مبل های راحتی دیگر نمایند. مبل های دیگر دارای قیمت گرانی هستند که برخی از افراد توانایی خرید آن را ندارند به همین خاطر با وجود مبل شنی مشابه با آن ها قادر هستند که آن را خریداری کرده و جایگزین این محصول منحصر به فرد نمایند. جهت آگاهی بیش تر نسبت به خصوصیات منحصر به فرد و مطلوب این محصول که نظر عده زیادی از خریداران را به خود جلب کرده است با ما همراه باشید.


بدنه طبی و راحتی

این مبل شنی به خاطر داشتن بدنه راحتی و منعطفی که دارد جزو محصولات راحتی و پر فروش محسوب می شود که در نهایت آرامش افراد را بر روی خود حفظ می کند. این مبل شنی قادر به داشتن میزان نرمی و لطافت بالا می باشد که در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید یک وسیله طبی و راحتی اقدام کرد. بدنه در نهایت استاندارد بودن و ایمنی طراحی شده است و تولید آن با توجه به مواد اولیه باکیفیت صورت می گیرد. از این رو مبل شنی بی نظیر ترین و بهترین گزینه در خصوص خرید به عنوان یک وسیله راحتی است و قابلیت استفاده در محیط های مختلف را دارد. به همین خاطر خریداران می توانند برای داشتن آرامش در هر فضایی این مبل شنی را مورد استفاده قرار دهند و به آرامش زیاد در بدن خود برسند. به دلیل وجود محتویات نرم در داخل بدنه رویه آن دارای فرورفتگی در هنگام نشستن می شود و می تواند به راحتی محلی مناسب برای قرار دادن بدن افراد تعیین نماید. این مبل شنی به دلیل داشتن محتویات داخلی با چنین خصوصیاتی جزو محصولاتی می باشد که دارای قابلیت شکل پذیری بالا می باشد و می تواند برای تمامی رده های سنی کاربرد بی نظیری داشته باشد.


خصوصیات تکیه گاه محصول

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این مبل شنی از یک بخش بلند تشکیل شده است که در واقع به آن تکیه گاه می گویند. این تکیه گاه قادر است که راحتی را برای افراد استفاده کننده مهیا سازد تا در نهایت استفاده کنندگان قادر به ایجاد آرامش لازم در بدن خود شوند. وجود تکیه گاه سبب شده است که افراد به راحتی کمر خود را به آن تکیه دهند و در طولانی مدت از داشتن این محصول لذت ببرند. با این گونه قرار گیری دیگر مشکلی برای ستون فقرات افراد ایجاد نخواهد شد و در نتیجه می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید این مبل شنی اقدام کرد. این تکیه گاه در نهایت راحتی می باشد اما با این وجود دارای استحکام زیادی است که می توان با خیالی آسوده به آن تکیه داد و از محیط لذت برد.


سفارش محصول با رنگ دلخواه

رویه این مبل شنی از رنگ های متنوعی تشکیل شده است که قدرت انتخاب را به خریداران داده است. از این رو زمانی که علاقه مندان به خرید این محصول اقدام به داشتن آن می کنند می توانند قبل از ثبت سفارش بدنه را با رنگ مورد علاقه خود انتخاب کنند و سپس خرید خود را نهایی نمایند.


خرید

جهت خرید آسان مبل شنی پشتی دار با بدنه اورجینال به تولیدی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...