مبل شنی مشکی مخمل

کد 31043

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,637,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مشکی مخمل یکی از جدیدترین محصولات مبل شنی می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. در طراحی این مبل شیک با ظاهر خاص از دو نوع پارچه متفاوت استفاده شده است که دوام و کارایی محصول را تا مقدار قابل توجهی بالا می برد. نشیمن گاه این مبل از پارچه مخمل ضد حساسیت و ضد تعریق می باشد که با خیال آسوده می توانید ساعت ها از آن استفاده کنید. هم چنین بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی است که در برابر سایش و پوسیدگی بسیار مقاوم می باشد. در صورت دور نگه داشتن آن از عواملی مانند اشیا نوک تیز و حرارت و همچنین عدم پریدن و جامپینگ روی آن می توانید مدت ها از داشتن این مبل زیبا لذت ببرید. گارانتی دو ساله این محصول گواهی بر کیفیت بالای ان است. مواد داخلی این مبل از جنس یونولیت خرد شده است که علاوه بر داشتن وزنی بسیار کم و انعطاف پذیری بالا، تحمل وزن بالایی نیز دارد. در صورت نیاز پوسته مبل قابل تعویق است و مواد داخلی مبل قابلیت تعویض یا شارژ مجدد را دارد. این مبل شنی با ظاهر شیک و مدرن را می توانید از فروشگاه اینترنتی آرامش تهیه بفرمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر 
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • جنس پوسته: مخمل و چرم مصنوعی
  • جنس مواد داخلی: یونولیت (فیبر)
  • وزن محصول: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۳۰ کیلوگرم
  • گارانتی ۲ ساله

مبل شنی مشکی مخمل

مبل شنی مشکی مخمل محصولی حرفه ای برای شرکت مبل شنی آرامش است که با خصوصیات منحصر به فرد ساخته شده است و می تواند به جای وسایل طبی گران قیمت مورد استفاده قرار گیرد. در واقع این مبل شنی دارای خصوصیات مشابه با مبل های راحتی دیگر است اما به خاطر داشتن قیمت ارزان و ساختاری ساده به تولید انبوه رسیده است و علاقه مندان زیادی را به خود جذب کرده است. قیمت ارزان مبل شنی سبب شده است که همگی افراد با خیالی آسوده توان خرید وسایل راحتی را داشته باشند و بتوانند برای تمامی محیط ها این مبل شنی را تهیه نمایند. محصولی که تحت عنوان مبل شنی مشکی ساخته شده است دارای حرفه ای ترین بدنه می باشد که اجزای تشکیل دهنده آن ساده بوده ولی کاربرد های بسیار زیادی دارند. همگی این بخش ها را می توان به عنوان مزیت های این مبل شنی در نظر گرفت که در نهایت آرامش و راحتی می تواند علاقه مندان را به سمت داشتن یک محصول کاربردی و طبی سوق دهد. این محصول بی نظیر دارای ترکیبی از دو مخمل است که زیبایی ظاهری زیادی را ایجاد می کند و می تواند محصول را به محصولی با جذابیت بالا تبدیل نماید. ظاهر زیبا در کارایی این مبل شنی نیز نقش مهمی را ایفا کرده است و می تواند محصول را جزو پر کاربرد ترین وسایل راحتی نماید. مبل شنی دارای خصوصیات زیر می باشد که می توان به آن اشاره کرد.


توصیف ظاهر مبل شنی 

این محصول دارای ترکیبی از دو طرح مخمل می باشد که همگی به خاطر وجود کارایی و قابلیت هایی که مد نظر است ایجاد شده اند. این رویه می تواند یک محصول منحصر به فرد و زیبا را ایجاد سازد تا در نهایت افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به داشتن این مبل شنی رسیدگی کنند. مبل شنی کاربرد های زیادی دارد و برای محل های مختلف مد نظر گرفته می شود. اما این محصولبه دلیل داشتن زیبایی های زیاد است که در اتاق نشیمن و یا دکور منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به ایجاد یک دکور حرفه ای و لوکس می باشد. بدنه محصول سازگاری های لازم را برای قرار گیری افراد مختلف دارد و از بدنه ای با مقاومت بالا تشکیل شده است. علت وجود مقاومت بالا این است که دوخت هایی که بدنه را به شکل اصلی تبدیل کرده است محکم و مقاوم می باشند و با تضمین می تواند محصول را برای استفاده در طی سال های زیاد آماده سازد. این مبل شنی می تواند دارای بدنه ای منحصر به فرد باشد تا در برابر ضربه و فشار وارد بر خود دچار خرابی و سست شدن نشود و ظاهری ثابت داشته باشد. این بدنه در طی استفاده در طول سال های زیاد ظاهر خود را ثابت نگه می دارد و می تواند جزو محصولاتی باشد که با دوام زیاد قادر به استفاده کردن از آن هستند.


قابل جا به جایی

برای داشتن راحتی بیش تر حتی در زمانی که قصد جا به جایی مبل شنی را دارید تولید کنندگان در بخش بالایی محصول دستگیره ای دوخته اند که می تواند برای افراد راحتی را ایجاد سازد. با این وجود کسانی که قصد جا به جایی مبل شنی را دارند می توانند آن را به راحتی و با استفاده از این دستگیره جا به جا کنند و به محل مد نظر هدایت نمایند. وزن بدنه نیزبسیار کم است. به همین خاطر می توان آن را بدون نیاز به کمک فرد دیگری بر روی سطوح کشاند و به نقطه دیگری در منزل هدایت کرد. با این شرایط است که می توان گفت محصول مورد نظر قابلیت جا به جایی آسان دارد.


تکیه گاه نرم

بدنه این مبل شنی بسیار نرم و منعطف می باشد و می تواند برای قرار گیری تمامی افراد در موقعیت استاندارد لازم و کافی باشد. این محصول تکیه گاه کوچکی دارد که در نهایت نرمی و لطافت می باشد و می تواند بدن استفاده کنندگان را در موقعیت دلخواه قرار دهد تا آن ها نیز بتوانند با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن بپردازند.


خرید

برای خرید مبل شنی مشکی مخمل تنها می توان وارد سایت مبل شنی آرامش شد و محصول را از بین تمامی محصولات طبی انتخاب و خریداری کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...