مبل شنی توپی کودک

کد 12047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی توپی کودک یک محصول زیبا با طراحی بدنه فانتزی بوده که برای کودکان کمتر از 16 سال توسط نمایندگی مبل شنی طراحی و با قیمتی ارزان روانه بازار شده است. طراحی بدنه این محصول برگرفته از یک توپ فوتبال با رنگبندی زرد و مشکی بوده که توانسته در میان کودکان به محبوبیت بالایی دست یابد. به همین دلیل نمایندگی مرکزی امکانی ایجاد کرده تا کودک با توجه به روحیات خود رنگ بدنه را انتخاب کند. این محصول از وزن بدنه 4 کیلوگرمی برخوردار بوده به همین دلیل به سادگی حمل می شود. تحمل بدنه محصول بالغ بر 90 کیلوگرم بوده که از نقاط قوت ان به شمار می رود. جنس بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی انتخاب می شود. این نوع پارچه ضدتعریق بوده پس برای استراحت های طولانی مدت مناسب است. البته توجه داشته باشید ساختار بادوام و ضداب محصول موجب شده تا بتوانید در صورت بروز هرگونه الودگی بدنه محصول را مورد شستشو قرار دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی بوده که امکان شارژ مجدد و یا تعویض ان ها وجود دارد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی رسمی مبل شنی در ایران مراجعه نمایید.

  • طول: 80 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 70 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 90 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی

مبل شنی توپی کودک

مبل شنی توپی کودک جزو گروه محصولات راحتی است که در دسته بندی طبی ترین گزینه ها محسوب می شود و می تواند یکی از خاص ترین مبل های راحتی برای قرار گیری کودکان محسوب شود. این مبل شنی دارای بدنه ای سازگار برای کودکان است و به این صورت می تواند رضایت را برای آن ها فراهم سازد و به راحتی آن ها کمک نماید. محصول مورد نظر دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است تا در نهایت بتوان هم در طی سال های زیاد از آن استفاده کرد و هم به راحتی آن را برای این گروه سنی مورد استفاده قرار داد. محصول مورد نظر دارای ظاهری شبیه به توپ می باشد که در نظر اغلب کودکان جذاب به حساب می آید. این طراحی به خصوص سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند و محصولی مورد پسند کودکان و نوجوانان را مهیا سازند. با در نظر گرفتن ظاهری که از این محصول ارائه شده است کودکانی که به ورزش فوتبال تمایل زیادی دارند نیز می توانند این مبل شنی را خریداری کنند و در اتاق خواب خود به استفاده کردن از آن بپردازند. تمامی این موقعیت ها و شرایط باعث تشکیل و ایجاد یک محصول بی نقص شده است که علاقه مندان را به سمت خرید یک وسیله کاربردی و پر استفاده سوق می دهد. این مبل شنی خصوصیات منحصر به فرد زیادی دارد که برای آگاهی نسبت به آن می توانید به مطالب زیر رجوع نمایید.


بدنه کوچک و کم جا

یکی از خصوصیاتی که شامل استفاده مکرر و زیاد از این مبل شنی شده است این است که بدنه دارای ابعاد کوچک است و می تواند در هر مکانی مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل وجود ابعاد کوچک در این محصول افراد توانسته اند در اتاق های کوچک و یا فضا هایی که برای قرار گیری وسایل طبی دیگر گنجایش ندارند نیز این مبل شنی را مورد استفاده قرار دهند و از داشتن آن لذت ببرند. همچنین ابعاد کوچک نشان دهنده آن است که محصول برای کودکان طراحی و تولید شده است و می تواند بیش ترین میزان کارایی را داشته باشد. مبل شنی منحصر به فرد بدنه ای گرد دارد که بر روی آن فرورفتگی ایجاد می شود. زمانی که افراد بر روی آن می نشینند راحتی زیادی را حس می کنند و می توانند در طولانی مدت موقعیت خود را حفظ نمایند و از آن بهره مند شوند. این بدنه کوچک و کم جا برای استفاده فضای زیادی را در محیط اشغال نمی کند به همین خاطر است که پر استفاده ترین وسیله طبی به حساب می آید که می تواند مزیت راحتی و نرم بودن را برای این گروه از افراد به بهترین شکل ایجاد سازد. 


رویه براق و جذاب

محصولاتی که برای ایجاد راحتی ساخته می شوند دارای ساختار های مختلف هستند که در نتیجه می توان با توجه به این موارد لذت داشتن یک محصول بی نظیر را به دست آورد. محصول مورد نظر دارای رویه ای با جنس چرم مصنوعی است که می تواند براقیت زیادی را ایجاد کند و زیبایی ظاهری را نیز به وجود آورند. به همین خاطر است که خریداران اغلب آن را برای قرار دادن در محیط خانه و اتاق نشیمن می خواهند و از وجود زیبایی های آن نیز نهایت استفاده را به عمل می آورند. مبل شنی با داشتن چنین ظاهری می تواند پر فروش ترین محصول راحتی برای کودکان و نوجوانان باشد که در نهایت برای تایم طولانی توسط آن ها مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سازگاری های لازم نسبت به استفاده کودکان است.


محبوب برای پسر ها

مبل شنی به گونه ای طراحی شده است که ظاهری مشابه با توپ دارد. از این رو کودکان پسر که تمایل زیادی به ورزش فوتبال دارند می توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند تا در نهایت از داشتن چنین بدنه جذابی لذت ببرند. این محصول بی نظیر و کاربردی بالاترین سطح راحتی را برای علاقه مندان ایجاد می کند و سعی دارد که با بالاترین میزان راحتی و آسایش مورد استفاده افراد قرار گیرد.


خرید

مبل شنی توپی کودک جزو پر فروش ترین محصولات در تولیدی مبل شنی آرامش است که با قیمت مناسب خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...