مبل شنی مشکی پشتی دار

کد 32205

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی مشکی پشتی دار با طراحی خاص و شکیل به بازار ارائه شده است تا همه سلایق را پاسخگو باشد. طراحی این مبل به گونه ای است که در عین سادگی بسیار کاربردی و راحت می باشد. از این محصول همانند یک مبل عادی در منزل و محل کار می توانید استفاده کنید. پشتی بلند این مبل به شما این امکان را می دهد که ساعت ها روی آن بنشینید و به فعالیت مورد علاقه خود بپردازید، فیلم ببینید، بازی کنید، مطالعه کنید و یا حتی در محل کار به کار خود بپردازید. این محصول دارای نشیمن گاه دایره ای شکل بوده و پشتی مستطیلی آن به طور کامل به نشیمن گاه متصل است که به راحتی آن می افزاید. در طراحی این مبل از چرم مصنوعی استفاده شده که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا و ساییدگی و پوسیدگی است. فقط کافی است آن را از اشیای نوک تیز و آتش دور نگاه دارید و از پریدن و جامپینگ روی آن خودداری کنید. ضمانت نامه دو ساله این مبل شاهدی برای کیفیت بالای ان است. برای سفارش این محصول خاص و شیک می توانید به فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش مراجعه فرمایید. 

  • طول: 100سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • جنس مواد داخلی: یونولیت (فیبر)
  • وزن محصول: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۸۰ کیلوگرم

مبل شنی مشکی پشتی دار

مبل شنی مشکی پشتی دار برترین نمونه از محصولاتی می باشد که با بدنه ای مقاوم در اختیار افراد است و برای بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرد. این مبل شنی قادر است که راحتی و آسایش را ایجاد سازد تا افراد در تایم شبانه روز از داشتن نشیمنی راحتی بهره مند شوند و بتوانند فعالیت های نشستنی خود را انجام دهند. محصول مورد نظر برای قرار گیری افراد به حالت استاندارد سازگاری های لازم را دارد و در واقع ساختاری منحصر به فرد را ایجاد کرده است که می تواند افراد را در شرایط دلخواه قرار دهد. با این وجود است که استفاده کنندگان می توانند در تایم طولانی نسبت به استفاده از این محصول بپردازند. ظاهر آن نیز مشابه با کاناپه و مبل های چوبی می باشد که از مواد اولیه بسیار با کیفیت تشکیل شده اند و قیمت بیش تری نیز دارند. اما این مبل شنی با قیمت ارزان به فروش می رسد و می تواند رضایت را برای علاقه مندان ایجاد سازد. محصول مورد نظر جزو پر فروش ترین وسایل راحتی است که در سال های اخیر برای علاقه مندان ارائه شده است و می تواند در طولانی مدت برای آن ها کاربرد های مختلف داشته باشد. با این وجود است که در محل های مختلف قادر به استفاده می باشد و می تواند یکی از خاص ترین وسایلی بوده باشد که افراد را در موقعیت راحتی قرار خواهد داد. 


بدنه محکم

این مبل شنی به دلیل داشتن بدنه محکم بسیار پر فروش و پر طرفدار است و می تواند جزو محکم ترین بدنه هایی باشد که در حال حاضر نسبت به خرید آن می توان اقدام نمود. محصول مورد نظر با وجود چنین بدنه ای است که در اغلب موارد قادر به استفاده کردن می باشد و از نوعی با کیفیت تشکیل شده است تا در طولانی مدت نیز مشکلی برای علاقه مندان ایجاد نشود. کسانی که به دنبال یک محصول منحصر به فرد با طول عمر بالا می باشند می توانند این مبل شنی را انتخاب کنند و برای استفاده مداوم در نظر بگیرند. محصولی که تحت عنوان مبل شنی از آن یاد می شود دارای ترکیبی از بهترین مواد است که بدنه را با وجود نرم بودن با استحکام خاصی به خریداران می دهند. در زمان استفاده از این محصول شرایط خوبی نصیب افراد می شود که می توانند با خیالی آسوده نسبت به استفاده از آن در طولانی مدت بپردازند و در نهایت رضایت را نیز داشته باشند. مبل شنی محکم و استوار بر روی سطوح قرار می گیرد و واژگون نمی شود بنابراین به راحتی قادر به فراهم کردن موقعیت دلخواه استفاده کنندگان است تا در نهایت بتوانند در تایم طولانی بیش ترین استفاده را از این محصول داشته باشند.


تکیه گاه و نشیمن محکم

استحکامی که در بند بالا به آن اشاره کرده این شامل حال تکیه گاه و نشیمن می شود که در شرایط محکم و بسیار استواری قرار دارد و می تواند به راحتی برای افراد کاربرد داشته باشد. تکیه گاه بخشی بلند است که در نیمی از نشیمن قرار گرفته است. این قسمت می تواند برای قرار گیری ستون فقرات آماده باشد تا در نهایت در زمانی که افراد به این بدنه تکیه می دهند بتواند برای آن ها موقعیت دلخواهی را ایجاد سازد. کسانی هم که دارای این محصول بی نظیر هستند می توانند با خیالی آسوده بر روی آن بنشینند و از داشتن نشیمن نرم و منعطف آن بهره کامل را ببرند. محصولی که به آن اشاره داریم با چنین بدنه ای قابل مقایسه با مبل های دیگر می باشد و از آن ها بهتر است.


استاندارد و ایمن

مبل شنی برای قرار گیری واستفاده تمامی افراد سازگار است و حتی برای کودکان نیز کاربرد دارد. چرا که بدنه در نهایت استاندارد بودن می باشد و می تواند برای قرار گیری افراد ایمنی لازم را نیز مهیا سازد. به همین خاطر است که جزو پر فروش ترین و محبوب ترین مبل های شنی و راحتی است که در دسترس تمامی افراد قرار می گیرد و برای آن ها استفاده می شود.


خرید

مبل شنی مشکی پشتی دار از سری محصولات به روز در کارخانه مبل شنی آرامش است که می توان آن را با خیالی آسوده نسبت به کیفیت بالا خریداری نمود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...