مبل شنی دو رنگ آبی سفید

کد 23116

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
973,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی دو رنگ آبی سفید محصولی با کیفیت از جنس پارچه مخمل نرم می‌باشد. سایز مناسب این محصول باعث شده به راحتی در هر نقطه از منزل حتی جاهای کوچک بتوانید از آن استفاده کنید. زیبایی ظاهری از جمله موضوعاتی است که باید در هنگام خرید لذت بخش به آن توجه داشت. این مبل با رنگ خاص آبی و سفید و با طراحی زیکزاکی توقعات شما را برای داشتن یک مبل جذاب و اسپرت مرتفع خواهد کرد. ظاهر جذاب و سایز کوچک این محصول باعث شده مناسب تمام گروه های سنی حتی نوجوانان و کودکان باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های خاص این محصول داشتن دسته برای جا به جایی راحت تر می باشد. مواد داخلی این مبل از جنس یونولیت (فیبر) بوده که علاوه بر داشتن وزن سبک دارای انعطاف بالایی است. شما در صورت نیاز می توانید مواد داخلی آن را تعویض و یا شارژ نمایید. این مبل دایره ای شکل بعد از نشستن به راحتی فرم بدن شما را می گیرد و امکان یک استراحت عالی را برای شما فراهم می کند. شما می توانید این مبل جالب مخمل را از فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش با قیمتی مناسب تهیه کنید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 80 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۵۰ کیلوگرم
  • دارای ضمانت دو ساله

مبل شنی دو رنگ آبی سفید

مبل شنی دو رنگ آبی سفید جزو وسایل مورد استفاده و ضروری می باشد که می توان با خیالی آسوده نسبت به استفاده کردن از آن پرداخت و از آن نهایت لذت را به عمل آورد. این مبل شنی دارای رنگی جذاب و منحصر به فرد است و به همین خاطر مورد پسند عده زیادی قرار می گیرد. این محصول قادر است که به خاطر داشتن بدنه منعطف و نرم و داشتن زیبایی های زیادی که دارد پر فروش باشد و افراد زیادی به سمت خرید آن جذب شوند. از این رو محبوبیت دلخواه دارد و در نهایت فانتزی بودن می تواند در محیط های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. مبل شنی مزیت های زیادی دارد و از بدنه با کاربرد فراوان تشکیل شده است. اجزای تشکیل دهنده آن بسیار ساده می باشند اما به طور کلی می توان آن را در اغلب موارد مورد استفاده قرار داد و از داشتن آن لذت برد. به دلیل داشتن راحتی بسیار و وجود بدنه منعطف و نرم می توان این محصول را مورد استفاده آسان قرار داد و در هر شرایطی نیز از آن استفاده کرد. در دست داشتن این مبل شنی با داشتن مزیت های فراوان سبب شده است که در هر موقعیت از نشیمنی راحت برخوردار شد و در نهایت آرامش این محصول را مورد استفاده قرارداد تا در مدت زمان طولانی نیز قادر به داشتن یک نشیمن منحصر به فرد بود. کسانی که این مبل شنی را مورد پسند قرار می دهند از مزیت های زیر برخوردار خواهند شد.


ساختمانی فانتزی و رنگی

مبل شنی مد نظر از سری محصولات به روز و شیک می باشد که دارای ترکیب رنگ به خصوصی می باشد. این محصول بی نظیر قادر است که به راحتی برای استفاده افراد آماده باشد و در نتیجه بتوان با کاربرد زیاد از آن استفاده کرد. مبل شنی می تواند در محیط های اسپرت قرار گیرد و مورد استفاده عده زیادی از علاقه مندان به سبک اسپرت قرار گیرد. از این رو ساختاری اسپرت دارد و برای اتاق خواب نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول بی نظیر دو رنگ است و از رنگ سفید و آبی تشکیل شده است. به همین خاطر برای اتاق هایی که دارای ترکیب رنگ این چنینی می باشند مورد استفاده قرار می گیرد و می توان آن را در محیط برای ست بودن با وسایل دیگر و دکوراسیون اتاق در نظر گرفته شود. دیگر رنگ ها نیز در ساختار این بدنه به کار رفته است تا در نهایت بتوان رنگ های دلخواه خود را نیز انتخاب نمود و خرید را بر اساس رنگ دلخواه خود انجام داد.


موارد استفاده از محصول

این مبل شنی قادر است که در موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار گیرد. این محصول بدنه ای نرم و منعطف دارد که قابلیت شکل پذیری بالایی نیز شامل حال آن شده است و می تواند در اغلب موارد به راحتی برای علاقه مندان کاربرد داشته باشد. قابلیت شکل پذیری بالا در این محصول سبب شده است که افراد بتوانند با خیالی آسوده بر روی آن قرار گیرند و در زمان مطالعه و یا تماشای فیلم آن را مورد استفاده قرار دهند. این محصول دارای امکان تخلیه مواد داخلی دارد که در این صورت می توان از آن به عنوان کیسه حمل وسایل استفاده کرد. کیسه حمل وسایل برای به همراه داشتن وسایل مورد نیاز در مسافرت نیز در نظر گرفته می شود و می تواند به راحتی مواد ضروری را به همراه داشت. دستگیره ای شامل این محصول شده است که حمل آن را آسان کرده است و از این رو می توان برای به همراه داشتن وسایل مورد نیاز در داخل این بدنه به بهترین شکل اقدام کرد.


ابعاد کوچک

با توجه به این که ابعاد این محصول کوچک است و به اندازه 90 در 90 می باشد و ارتفاع 80 سانتی متری دارد می تواند در محیط های کوچک نیز قرار گیرد و مورد استفاده علاقه مندان واقع شود. این محصول با چنین ابعادی به راحتی در فضای کم قرار خواهد گرفت و توسط افراد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.


خرید

آسان ترین روش برای خرید مبل شنی دو رنگ آبی سفید مراجعه به سایت مبل شنی آرامش است که این محصول را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...