مبل یک نفره با پشتی بلند

کد 33038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل یک نفره با پشتی بلند از جدیدترین محصولات مبل شنی می باشد. طراحی خاص این محصول تمام توقعات شما را از داشتن یک مبل شنی برآورده می کند. پشتی بلند این مبل به راحتی کمر و پشت شما را دربر می گیرد و شما ساعت ها می توانید روی آن استراحت یا مطالعه و یا حتی در محل کار خود به کارتان بپردازید بدون این که ذره ای به ستون فقرات شما آسیب برسد. این محصول با ارتفاع مناسب پاهای شما را در بهترین وضعیت قرار می دهد. در طراحی این مبل علاوه بر راحتی به زیبایی هم توجه شده است. بدنه این محصول دارای رنگ زیبایی است که از جنس چرم مصنوعی می باشد که جلوه ای خاص دارد. جنس بدنه این محصول باعث می شود در برابر ساییدگی مقاوم باشد. بدنه این محصول در صورت نیاز قابلیت تعویض هم دارد. مواد داخلی این مبل از جنس فیبر مصنوعی (یونولیت) است که علاوه بر وزن سبک انعطاف بالایی دارد و هم چنین در صورت نیاز قابلیت تعویض و شارژ مجدد را دارا می باشد. این محصول را با بهترین قیمت می توانید از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 90 سانتی متر
  • وزن مبل: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه از چرم مصنوعی

مبل یک نفره با پشتی بلند

یکی از انواع محصولات بسیار راحت که برای استفاده در اغلب فعالیت های نشسته کاربردی می باشد، مبل یک نفره با پشتی بلند است. این محصول دارای طراحی ساده و شیک می باشد و برای استفاده در تمامی فضاها طراحی شده است. مبل شنی فوق از سری محصولات تولید شده توسط گروه مبل شنی آرامش می باشد که دارای طراحی ویژه و خاصی است. برای خرید یک محصول متناسب با نیاز های خود لازم است تا اطلاعات کاملی در خصوص مبل های شنی ارائه شده داشته باشید تا بتوانید بهترین مبل شنی را انتخاب و تهیه نمایید. به همین جهت قصد داریم تا در ادامه این مطلب، مبل یک نفره بلند با پشتی بلند را مورد نقد و بررسی قرار داده و به بررسی مشخصات آن بپردازیم. 


ساختمان کاربردی در همه فضاها

این محصول طراحی ساده و شیکی دارد که در تمامی فضاها قابل استفاده می باشد. ساختمان این محصول کاملا طبی می باشد و همه گروه های سنی می توانند از این مبل شنی استفاده نمایند. این محصول دارای نشیمنگاهی به صورت گرد می باشد و حالتی استوانه ای شکل دارد. این نشیمنگاه در ارتفاع مناسبی از سطح زمین قرار دارد به طوری که هر فردی به راحتی می تواند بر روی آن نشسته و برخیزد بدون اینکه به کمر و زانوها فشاری وارد شود. نشیمنگاه این محصول فاقد دسته است و فضایی راحت و جادار برای نشستن شما فراهم خواهد کرد. از مشخصات مهم این مبل شنی دارا بودن پشتی بلند و راحت برای نشستن است. این پشتی حالتی مستطیلی شکل دارد و به صورت یک تکه با بدنه اصلی می باشد. پشتی این محصول پهن بوده و ضخامت مناسبی دارد به طوری که در زمان نشستن، بخش های کتف و شانه ها را به خوبی پوشش می دهد و به دلیل داشتن ضخامت مناسب، انعطاف خوبی دارد. این پشتی با داشتن ارتفاع بلند، تا قسمت سر و گردن را پوشش داده و به همین دلیل به راحتی می توان بر روی آن به استراحت پرداخت و یا به خواب رفت. زیرا با انعطاف بالایی که دارد به خوبی بخش های ستون فقرات را پوشش داده و گودی کمر و انحنای ستون فقرات را دربر می گیرد. 


محصولی برای تمامی گروه های سنی 

این محصول دارای ساختمانی طبی است که استفاده از آن لذت بخش بوده و در صورت نشستن طولانی مدت، هیچ فشاری به بدن وارد نکرده و اذیت نخواهید شد. به همین جهت برای تمامی گروه های سنی مناسب می باشد. خصوصا برای سالمندان که بیشتر وقت خود را به صورت نشسته سپری می کنند و نیازمند فضایی راحت و طبی برای نشستن می باشند. این محصول دارای ساختمانی کامل و مناسب است که سالمندان عزیز به راحتی می توانند به استفاده از آن اقدام نمایند و با نشستن بر روی این مبل شنی، از خشک شدن پاها و کمر در زمان نشستن جلوگیری کنند. این مبل شنی برای استفاده در تمامی فضاها مناسب است و با داشتن طراحی ساده و استفاده از رنگ طوسی در بدنه، شما به راحتی می توانید آن را در فضاهای متفاوت قرار داده و با انواع دکوراسیون هماهنگ کنید. این محصول را می توانید در محیط های مختلفی همانند دفتر کار، منزل، مقابل تلوزیون، اتاق مطالعه و ... استفاده نمایید. به دلیل کیفیت بالای این مبل شنی شما خواهید توانست از این محصول در فضاهای متفاوتی همچون فضاهای باز و تراس منزل نیز استفاده کنید. با قرار دادن این مبل شنی در تراس منزل، فضایی راحت خواهید داشت تا از هوای تازه و نور خورشید لذت ببرید. نور خورشید به بدنه مبل شنی آسیب وارد نمی کند.


روش استفاده 

برای استفاده از این مبل شنی نیازی به تجهیزات خاصی نداشته و این محصول به صورت آماده به دست شما می رسد. فقط کافی است فضای مناسبی را جهت استفاده از آن انتخاب کرده و دقت نمایید که اشیای تیز بر روی زمین نباشد. سپس محصول را از بسته بندی خارج کرده و در فضای مورد نظر قرار دهید. با نشستن شما بر روی این مبل شنی، محصول فرمی ایده آل برای بدن شما را به خود می گیرد و به فضایی راحت و بدون فشار برای بدن شما تبدیل می شود. 


روش خرید

برای خرید انواع مبل شنی می توانید به فروشگاه اینترنتی مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و شاهد بالاترین تنوع محصولات باشید. مبل یک نفره با پشتی بلند را می توانید از طریق سایت مبل شنی آرامش با ارزان ترین قیمت تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...