مبل کیسه شنی

کد 32066

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل کیسه شنی یکی دیگر از مبل های شنی شیک و ساده ای بوده که توسط کارخانه مرکزی مبل شنی طراحی و با قیمت ارزان روانه بازار شده است. این مبل شنی با داشتن ظاهری شکیل و طراحی استاندارد و طبی و تضمین دوخت بدنه توانسته در زمان کوتاهی به یکی از پرفروش ترین مبل شنی های موجود در بازار تبدیل شود. در همین راستا باید عنوان شود که بدنه این مبل شنی کاملا آبی رنگ و ساده بوده اما به دلیل استقبال گسترده عموم از محصول و همچنین رفاه حال مصرف کنندگان تولیدی مرکزی مبل شنی امکانی ایجاد کرده تا بتوانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهید. این مبل شنی از توان تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار بوده به همین دلیل تمام افراد حتی با وزن بالا نیز می توانند به راحتی بر روی این محصول بنشینند. از این مبل شنی توصیه می کنیم در داخل منزل و یا محل کار خود برای استراحت های خود و زمان کار و بازی های کامپیوتری و... استفاده کنید. جنس روکش بدنه که پارامتری مهم در حفظ طول عمر بالای محصول بوده ، از مرغوب ترین نوع پارچه پلی استر با ساختاری کاملا ضدآب و ضدتعریق می باشد. روکش های پلی استر دوام بالایی داشته و در برابر وزن و فشار بسیار بالا دچار اسیب نمی شوند. مواد تشکیل دهنده داخل مبل شنی نیز از نوع یونولیتی با ساختاری کاملا خرد شده می باشند. این نوع ساختار یونولیتی کاملا انعطاف پذیر و نرم و منسجم بوده که در عین حال وزن بسیار کمی دارد. تحمل وزن بالای بدنه این مبل شنی مربوط به کیفیت فوق العاده زیاد مواد یونولیتی داخل آن می باشدو با مراجعه به فروشگاه مبل شنی ارامش می توانید همین حالا اقدام به ثبت سفارش خرید خود برای مبل کیسه شنی نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: پلی استر
  • دارای وزن بدنه کم و تحمل وزن بالا
  • دارای رنگبندی متنوع
  • دارای گارانتی 2 ساله

مبل کیسه شنی

مبل کیسه شنی دارای بدنه ای ساده می باشد که در بطن آن مزیت های منحصر به فردی گنجانده شده است. این مزیت ها مورد اهمیت برای تمامی افراد می باشد و می تواند این مبل شنی را بهترین گزینه برای تمامی رده های سنی مناسب نماید. در این صورت خریداران و متقاضیان خرید مبل شنی می توانند نمونه های متنوع را انتخاب کنند و محصول را از بین محصولات پر فروش انتخاب نمایند. انتخاب این محصول به دلیل داشتن طراحی به خصوص آسان می باشد و علاقه مندان را به راحتی تحت تاثیر قرار می دهد. در نتیجه هر کس که دارای قابلیت های مختلف می باشد و می تواند به راحتی این محصول دلخواه را مورد استفاده قرار دهد آن را در دسترس قرار می دهد و برای به کار گیری در محیط های مختلف مورد استفاده قرار خواهد داد. مبل شنی به شکل کیسه ای از شن های یونولیتی می باشد که بدنه را نیمه پر کرده است که هم منعطف و نرم باشد و هم از قابلیت های منحصر به فرد برخوردار شود. برای داشتن مبل شنی تنها باید یک فضای مناسب جهت نصب وجود داشته باشد و شرایطی که بتوان به راحتی از آن استفاده نمود. با وجود این موقعیت ها استفاده از مبل شنی برای تمامی افراد آسان می شود و می تواند بالاترین میزان رضایت را ایجاد سازد. در صورت تمایل به داشتن و خرید این محصول ابتدا مطالب زیر را به دقت مطالعه نمایید.


کیسه شنی مناسب

این مبل شنی به یک کیسه شنی تشبیه شده است که در واقع به دلیل فرم بدنه آن به این نام نامگذاری شده است. کیسه شنی می تواند برای راحتی افراد میزان شن های داخل خود را تغییر دهد و کمک و زیاد سازد. قابلیت های به کار رفته در کیسه شنی به گونه ای است که می تواند هر فردی را مجذوب به داشتن خود نماید. علاوه بر این موارد ساختمان این محصول نیز به گونه ای بوده است که می توان بدنه را از شن ها تخلیه کرد و به صورت خالی برای حمل وسایل های مختلف در مسافرت ها به همراه داشت. با این وجود بدنه از ابعاد بزرگی تشکیل شده است که برای این گونه مصارف مناسب است و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان رقم بزند. افرادی که تمایل به خرید مبل شنی دارند می توانند از این گونه به خصوص استفاده کنند. چرا که بر روی طراحی بدنه خود دارای تکیه گاه نیز می باشد و می تواند برای جلوگیری از آسیب به ستون فقرات به کار گرفته شود. در نتیجه رضایت افراد خریدار در این زمینه محصولات طبی و راحتی بسیار حائز اهمیت است و می تواند بهترین شرایط را داشته باشد.


تکیه گاه مناسب

محکم بودن تکیه گاهی که در این محصول به وجود آمده است باعث شده است که افراد به راحتی بر روی آن قرار بگیرند و زمان کار و انجام برخی فعالیت ها نیز به آسانی به این محصول تکیه دهند. با داشتن این وسیله کاربردی علاقه مندان به آسانی در تایم طولانی نیز قادر به استفاده از آن می باشند و می توانند به بدنه تکیه دهند. در صورتی که با توجه به سلیقه افراد تکیه گاه استحکام مد نظر را نداشت می توانید یا با شن های بیش تر بدنه را احاطه کنید و یا به دیوار و بخشی محکم تکیه داده و از مزیت داشتن راحتی برخوردار شوند. این وسیله کاربردی بدون نقص طراحی شده است و قابلیت ایجاد برطرف کردن نیاز به آرامش را دارد. در این صورت است که می توان به راحتی از وجود مبل شنی برخوردار بود و نهایت بهره برداری از آن را به عمل آورد.


بدنه بادوام

از سوی دیگر در ساخت این مبل شنی بهترین مواد اولیه به کار رفته است که می تواند بدنه را به بدنه ای مقاوم تبدیل کند. همچنین می تواند محصول را برای به کار گیری در طول عمر بالا سازگار نماید. از سوی دیگر بدنه در اثر استفاده مکرر و دائمی شکل ظاهری خود را حفظ می کند و از بروز هر گونه آسیب نیز جلوگیری می نماید.


خرید

مبل کیسه شنی بی نقص ترین محصولی است که امروزه برای منزل و محل کار استفاده می شود و با طراحی ویژه خود در فروشگاه مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...