مبل شنی یک نفره گرد

کد 33039

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره گرد از جدید ترین محصولات مبل شنی آرامش می باشد. در اولین نگاه ظاهر منحصر به فرد این مبل توجه خریداران را به خود جلب می کند. این محصول دارای دوخت زیبا و طراحی خاصی است که آن را به یک مبل عالی تبدیل کرده. شما می توانید از این محصول در اتاق خواب نشیمن و حتی برای استراحت در محل کار استفاده کنید. بدنه این محصول منحصر به فرد دارای رنگ زیبایی می باشد که از جنس چرم مصنوعی تولید شده و مقاومت بالایی در برابر ساییدگی دارد. فقط کافی است شما آن را از وسایل تیز و آتش دور نگه دارید و از جامپینگ و پرش روی آن خودداری کنید تا سال ها از این مبل زیبا استفاده کنید. مواد داخلی این مبل از یونولیت بوده که وزن پایین و انعطاف پذیری بالایی دارد و قابل تعویض و یا شارژ مجدد می باشد. هم چنین بدنه این مبل قابلیت تعویض دارد. ضمانت دو ساله این محصول گواهی بر کیفیت آن است. شما می توانید این مبل خاص و زیبا را با قیمتی استثنایی از فروشگاه مبل شنی آرامش تهیه بفرمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 95 سانتی متر
  • تحمل وزن بالا
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • جنس مواد داخلی: یونولیت
  • دارای ضمانت دو ساله

مبل شنی یک نفره گرد

محصولاتی مانند مبل های شنی اغلب دارای طراحی های فانتزی بوده و ظاهری ساده دارند. مبل های شنی با طراحی های گرد، مرسوم ترین انواع مبل های شنی بوده و دارای محبوبیت بالایی در میان خریداران می باشند. این محصولات دارای تنوع بسیاری در نوع رویه و رنگ و طرح می باشند و اندازه های متفاوتی دارند به طوری که با توجه به نیاز خود و فضایی که می خواهید محصول را در آن جا قرار دهید می توانید دست به انتخاب بزنید. در سبک دکوراسیون مدرن امروزه استفاده از این محصولات رایج بوده و طراحی های مبل های شنی جدید، مطابق با سبک دکوراسیون مدرن می باشد. مبل شنی یک نفره گرد یکی از زیباترین محصولات این گروه است که در ادامه قصد داریم تا آن را مورد نقد و بررسی قرار دهیم. 


مشخصات رویه مبل شنی 

رویه مبل شنی از مهم ترین بخش های محصول به شمار می رود. زیرا این بخش از مبل شنی در تماس با فضای بیرون بوده و باید از محصول در برابر عوامل خارجی محافظت کند و استحکام بالایی داشته باشد. هم چنین این بخش در تماس مستقیم با پوست بوده و نباید مشکلی برای پوست ایجاد نماید. به همین دلیل انتخاب رویه مناسب برای مبل شنی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای رویه این محصول از نوعی پارچه مخملی مرغوب استفاده شده است که دارای استحکام بسیار زیادی است و نرم و لطیف می باشد. رویه این محصول ضد حساسیت بوده و برای پوست های حساس و حتی کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. استحکام بالای این رویه موجب شده است تا در زمان وارد شدن فشار زیاد به بدنه، رویه محصول حالت خود را حفظ کرده و خراب نشود. هم چنین در صورت استفاده های مکرر، رویه این محصول کیفیت خود را از دست نداده و دچار پارگی و ساییدگی نخواهد شد. این رویه را می توانید به راحتی در ماشین لباسشویی مورد شستشو قرار دهید. برای شستشوی این رویه می توانید از انواع مواد شوینده نیز استفاده کنید. 


نگه داری از رویه

رویه این محصول دارای طول عمر بالایی می باشد که نحوه نگه داری شما از آن بر طول عمر محصول اثر زیادی دارد. باید از پریدن کودکان بر روی این مبل شنی جلوگیری نمایید و مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه نزدیک نکند. هم چنین باید اشیای داغ و پرحرارت را به مبل شنی نزدیک نکنید، زیرا ممکن است باعث سوختگی بدنه محصول شوید. در زمان جابه جایی نیز از کشیدن مبل شنی بر روی زمین خودداری کرده و مبل شنی را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. زیرا با کشیدن محصول بر روی زمین ممکن است مبل شنی دچار آسیب شود. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه محصول می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر نمایید. هم چنین برای تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید. در صورت تمایل نیز می توانید رویه را به طور کامل تعویض کرده و رویه جدیدی را خریداری کنید. 


مشخصات مواد داخلی 

برای پر کردن داخل مبل شنی از مواد داخلی یونولیتی استفاده شده است. این مواد دارای ویژگی های بسیاری هستند که برای استفاده در داخل مبل شنی ایده آل می باشند. اولین ویژگی این مواد داخلی دارا بودن حجم بالا و وزن بسیار پایین است که باعث شده تا شما بتوانید این محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کرده و حمل نمایید. دیگر ویژگی مهم این مواد داخلی داشتن انعطاف بالا می باشد. به طوری که با نشستن فردی بر روی این محصول، مبل شنی حالت بدن فرد را به خود گرفته و به همین دلیل در زمان استفاده هیچ فشاری به بدن وارد نخواهد شد. به همین دلیل این محصول برای استفاده در زمان فعالیت های نشسته مناسب بوده و با استفاده از آن از نشستن خسته نخواهید شد. این مواد داخلی استحکام بالایی دارند و با وارد شدن فشار زیاد، دچار تغییر حالت نشده و حجم و انعطاف خود را از دست نمی دهند. 


روش خرید

برای خرید مبل شنی یک نفره گرد با قیمتی ارزان و کیفیت بی نظیر می توانید به سایت مبل شنی آرامش مراجعه نمایید و پس از ثبت سفارش، این محصول را درب منزل دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...