مبل شنی یک نفره کودک

کد 41014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره کودک یکی از زیباترین انواع محصولات قابل استفاده برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که توسط نمایندگی مرکزی مبل شنی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای برگرفته از مبل های راحتی کلاسیک بوده به همین دلیل توانسته رضایتمندی مصرف کنندگان را فراهم اورد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل بوده که مجهز به یک تکیه گاه سرخود . دو عدد دسته سرخود می باشد. بدنه محصول را از پارچه ضداب تولید می کنند. این ساختار قابل شستشو و ضدتعریق بوده و طول عمری بالا دارد. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده با وزنی کم و توان تحمل وزن بالا می باشد. در بخش بالایی تکیه گاه محصول یک دستگیره تعبیه شده که می توانید با توجه به وزن بدنه کم و با کمک این دستگیره محصول را به راحتی حمل کنید. بر روی بدنه محصول یک جیب نیز تعبیه شده تا بتوانید لوازم مورد نیاز کودک را در این قسمت قرار دهید. این محصول از رنگبندی بسیار شادی برخوردار بوده که می توانید با توجه به سلیقه فرزند یک انتخاب مناسبی داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی رسمی مبل شنی می توانید این محصول را خریداری نمایید.

  • طول: 50 سانتی متر
  • عرض: 50 سانتی متر
  • ارتفاع: 60 سانتی متر
  • جنس بدنه: پارچه ضدآب
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده

مبل شنی یک نفره کودک

مبل شنی یک نفره کودک بهترین محصولی است که در دسترس کودکان است و آن ها را در موقعیت منحصر به فرد و مهمی قرار می دهد. مبل شنی دارای ظرفیت یک نفره است و جزو محصولات منحصر به فرد برای استفاده کودکان می باشد. چرا که آن ها بیش تر از دیگران نیاز به آرامش و راحتی دارند و می توانند با خیالی آسوده بر روی این مبل شنی قرار بگیرند و از داشتن آن لذت ببرند. کسانی که مهیا کردن موقعیت مطلوب برای فرزندان خود را در اولویت قرار می دهند می توانند این مبل شنی را خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند. دارا بودن خصوصیات منحصر به فرد در این محصول سبب شده است که افراد با خیالی آسوده بتوانند از این محصول استفاده کنند و از داشتن آن لذت ببرند. مبل شنی ظاهری مشابه با کاناپه دارد و برای تمامی افراد راحتی را ایجاد می سازد. بنابراین کسانی که به دنبال یک وسیله کاربردی می باشند که کودکان را بر روی آن قرار دهند و ایمنی آن ها را نیز تضمین نمایند می توانند این مبل شنی را خریداری کنند. چرا که بدنه در نهایت آرامش و راحتی است و می تواند ایمنی را نیز برای علاقه مندان ایجاد سازد. بنابراین داشتن این مبل شنی رضایت و خشنودی را برای تمامی افراد ایجاد می کند و می تواند برای تمامی آن ها شرایطی یکسان را به وجود آورد. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه این مبل شنی با ما همراه باشید.


اجزای تشکیل دهنده مبل شنی 

همان طور که گفته شد مبل شنی مد نظر ظاهری مشابه با کاناپه دارد که در نهایت می تواند رضایت و آرامش را برای کودکان مهیا سازد. کاناپه ها همواره از بخش هایی مانند نشیمن راحت و دستگیره و تکیه گاه تشکیل شده اند که می تواند به راحتی آن ها کمک کند و در نتیجه بیش ترین میزان کارایی را برای آن ها داشته باشد. کودکان و نوجوانان تمایل به کار های تفریحی دارند و سعی دارند این کار ها را به حالت نشستنی انجام دهند. بنابراین نیاز به داشتن یک موقعیت مناسب دارند و در آن از وسایل طبی استفاده می کنند. با این وجود می توانند از نشیمنی راحت برخوردار شوند تا در نهایت آرامش و راحتی برای آن ها ایجاد گردد. افرادی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کنند. چرا که این محصول بی نقص است و از اجزایی تشکیل شده است که بیش ترین میزان راحتی را برای آن ها ایجاد می کند و قادر است که بدون هیچ مشکلی برای مطالعه و یا تماشای فیلم برای کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار گیرد. محصول مورد نظر قادر است که بیش ترین میزان راحتی را ایجاد سازد تا در نهایت این گروه از استفاده کنندگان دچار کسل شدن و خستگی نشوند.


محکم و استوار

با وجود این که بدنه منعطف و نرم است دارای ساختاری محکم می باشد که استوار بوده و می تواند در محیط به راحتی قرار گیرد. این مبل شنی در نهایت استحکام می باشد که بر روی سطوح قرار می گیرد و می تواند تعادل خود را در هر زمانی حفظ کند و از این رو دچار واژگونی نیز نخواهد شد. با این وجود است که از بدنه ای مقاوم تشکیل شده است که تمامی نیاز های افراد نسبت به داشتن یک مبل شنی خاص و منحصر به فرد را پاسخ می دهد و می تواند بهترین و خاص ترین وسیله کاربردی برای نشستن کودکان و نوجوانان در اغلب موارد باشد.


حمل آسان

به دلیل داشتن وزن کم بدنه می توان محصول را به راحتی حمل کرد. جهت حمل آسان تر نیز این محصول دارای دستگیره می باشد که در بالای تکیه گاه قرار دارد. این دستگیره قادر است که به آسانی محصول را بر روی سطوح جا به جا کند و به نقاط مختلف هدایت نماید. با وجود این بخش است که افراد می توانند جهت تغییر دکور و یا تمیز کردن محیط مد نظر به راحتی مبل شنی را جا به جا کنند و برای این کار نیازی به کمک شخص دیگری ندارند.


خرید

مبل شنی یک نفره کودک دارای قیمت ارزان می باشد و از کارخانه مبل شنی آرامش خریداری می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...