مبل شنی یک نفره فومی

کد 32172

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره فومی محصولی با رویه بدنه منحصر به فرد بوده که در سال جدید میلادی برای رده سنی بزرگسال توسط نمایندگی مبل شنی طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. این محصول ارگونومی ساخت بدنه با نشمینگاه گرد و تکیه گاهی سرخود بوده که تمامی سطح کمر فرد را پوشش می دهد. پس می توانید در زمان ساتراحت و یا مطالعه و کار و ... از این محصول استفاده کنید. روکش بدنه این مبل شنی را از پارچه فوم مخصوص تولید می کنند. زیرا نرمی و لطافت بالایی داشته و ضدتریق و مقاوم است. این روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده نیز می باشد. برای بخش داخلی محصول از مواد یونولیت خرد شده استفاده می شود. زیرا این مواد منعطف و نرم بوده که وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بسیار بالا دارند. شما می توانید میزان این مواد را از طریق زیپ انتهای محصو کم یا زیاد کنید. این محصول بسیار سبک بوده پس حمل و نقل اسانی دارد که از نقاط قوت ان به شمار می رود. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • طول: 100 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 125 سانتی متر
  • وزن بدنه: 4 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • جنس بدنه: فوم مخصوص

مبل شنی یک نفره فومی

مبل شنی یک نفره فومی دارای اجزای مناسبی است که علاوه بر این که محصول را طبی تر و راحت تر کرده است قادر می باشد که با دوام بالا بهترین نوع استفاده را داشته باشد. این محصول به خاطر داشتن تکیه گاه استاندارد بالا ترین میزان رضایت را برای علاقه مندان فراهم می کند و می تواند بیش ترین کارایی را داشته باشد. در نتیجه طراحی این مبل شنی بر اساس تمامی آیتم های مد نظر برای داشتن یک محصول نرم و طبی ساخته شده است و قادر می باشد که در طول عمر بالا برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. کسانی که به دنبال یک جایگزین برای محصولات طبی می باشند می توانند از انواع مبل شنی استفاده کنند و با خرید آن ها بهترین موقعیت را برای علاقه مندان مهیا سازند. مبل شنی تک نفره دارای راحتی بی نظیری است که افراد با تکیه بر بدنه می توانند احساس خوشایندی را تجربه نمایند. این بدنه دارای مواد اولیه با کیفیتی در داخل خود می باشد که قادر به ایجاد قابلیت منعطف بودن بسیار زیاد است و تمایل افراد به داشتن یک استراحت روزانه را افزایش می دهد. با داشتن این مبل شنی افراد می توانند آن را به راحتی در طول روز در دفعات بالا استفاده کنند و محصول را به راحتی در بخش های مختلف منزل قرار دهند. نکاتی که در ادامه مطرح شده است در خصوص کیفیت و کارایی این محصول می باشد که با هم بررسی می کنیم.


خصوصیات رویه مبل شنی 

همان طور که از نام مبل شنی مشخص است می توان پی برد که رویه این محصول از پارچه فومی تشکیل شده است که بسیار نرم می باشد. در واقع اولین خصوصیتی که در این محصول قابل بررسی است و تمایل استفاده کنندگان را از این محصول افزایش می دهد رویه نرم و لطیفی است که بدنه را تشکیل داده است و قادر به جلب رضایت استفاده کنندگان خواهد شد. این رویه خاص را می توان با توجه به سلیقه و امکانات خود خریداری کرد. چرا که بدنه قابل استفاده برای تمامی اعضای خانواده می باشد و در واقع به گونه ای طراحی شده است که می توان آن را به هر حالت ممکن مورد استفاده قرار داد. همچنین دارای قابلیت ضد تعریق و ضد حساسیت نیز بوده است تا استفاده کنندگان در هر شرایطی قادر به مصرف از این محصول باشند. نشیمنی که توسط مبل شنی ایجاد می شود قادر به تحمل وزن بالای افراد است و می تواند در هر آب و هوایی مورد استفاده افراد قرار گیرد. در نتیجه کیفیت و کارایی بالایی دارد و دارای خصوصیات منحصر به فردی است که علاقه مندان به داشتن مبل شنی همواره به دنبال چنین محصولی می باشند.


خصوصیات مواد یونولیتی داخل محصول

مبل شنی یک بدنه گرد می باشد که با داشتن دوخت های مختلف به حالات گوناگونی در آمده است. بنابراین به خاطر این خصوصیات دارای موادی در داخل خود می باشد که از نوع یونولیت می باشد. این یونولیت ها به صورت قطعات ریز در آمده اند که در برخی از محصولات به صورت شن های یونولیتی هستند. از این رو این شن ها می توانند ظاهر منحصر به فرد مبل شنی را ایجاد سازد. شن ها نباید در مقابل رطوبت و آب قرار گیرند. چرا که نوعی خاصیت دارند که در زمان برخورد با چنین شرایطی به هم می چسبند و قابلیت نرم بودن خود را از دست می دهد. در نتیجه مواد داخلی بدنه نباید در معرض آب و رطوبت قرار بگیرد تا بتواند طول عمر خود را داشته باشد و بیش ترین میزان استفاده از محصولات طبی را مهیا سازد.


ضمانت نامه رسمی

در خصوص خرید این مبل شنی یک ضمانت نامه رسمی تشکیل شده است که از زمان خرید آغاز و تا مدت زمان دو سال ادامه خواهد داشت. این ضمانت نامه رسمی برای این است که محصول در صورت داشتن مشکل تعمیر شود و به صورت رایگان این کار انجام شود. 


خرید

مبل شنی یک نفره فومی با بالاترین کیفیت در فروشگاه مبل شنی آرامش آماده خرید شما عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...