مبل شنی یک نفره طرح comfy

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی  یک نفره طرح comfy محصولی زیبا و راحت تولید شده توسط تولیدی داخلی آرامش با بهترین کیفیت و بهترین قیمت، آماده سفارش شما مشتریان عزیز می باشد. مبل شنی های تولیدی آرامش از لحاظ کیفیت و قیمت یکی از پیش تازان عرصه تولید مبل شنی می باشند از همین رو بر روی تمامی محصولات خود 2 سال ضمانت کالا قرار داده اند تا مشتریان از خرید خود راضی باشند و این نشانه از اعتماد تولید کننده به محصول تولیدی خود می باشد. پس با خیال راحت سفارش خود را به ما بسپارید. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این محصول به بخش نقد و بررسی مراجعه کنید .

مبل شنی  یک نفره طرح comfy محصولی ساده در عین حال مدرن و لوکس برای خانه های شما می باشد که از همه لحاظ محصولی کامل چه از نظر زیبایی چه کیفیت و چه قیمت می باشد که همین قاعده باعث شده تا این محصول به یکی از پر طرفدار ترین محصولات ما بدل شود. مبل شنی  یک نفره طرح comfy در طرح ها و رنگ های مختلف اماده سفارش می باشند در ادامه با این محصول کامل آشنا خواهیم شد.

مبل شنی  یک نفره طرح comfy از دسته ی مبل های شنی ، بسیار راحت از نوع معمولی و یک نفره می باشد. که این قابلیت را به مصرف کننده می دهد تا در تمام طول روز بر روی ان بنشیند و حتی ذره ای احساس خستگی نکند زیرا طبق قاعده مبل های شنی تمامی آنها بعد از مدتی شکل بدن مصرف کننده را به خود گرفته و به راحت ترین شکل ممکن تبدیل می شوند که همین نکته باعث ایجاد استفاده هایی در دنیای طب از این مبل شده است.

بله درست است مبل های شنی sany-sofa طبی نیز هستند و با قابلیت انعطاف بالا برای تمامی بیماران مناسب می باشند، زیرا بیماری که از مبل شنی استفاده می کند در راحت ترین شکل ممکن به سر می برد و این نوع استراحت برای تمامی افراد سالم و ناسالم پیشنهاد می شود . یکی دیگر از استفاده های این مبل زیبا استفاده ان برای مطالعه کتاب می باشد فقط کافی است در کنار کتابخانه خود این مبل شنی را قرار دهید ، زیرا که این مبل توام با جایگیر نبودن ، زیبا و مدرنیزه بودن را برای محیط مطالعه ی شما به ارمغان می آورد. علاوه بر آن میتوانید ساعت ها بر روی ان نشسته و به مطالعه بپردازید زیرا خستگی به شما رخنه نخواهد کرد.

جنس 

جنس این مبل شنی از چرم میباشد و رنگ ان نیز قهوهای که ترکیبی خوب برای محیط خانه و ... میباشد اما همه مشتریان عزیز ما بر یک باور نیستند و در انتخاب رنگ و جنس سلایق مختلفی دارند از همین رو شرکت مبل شنی آرامش دست مشتریان را در انتخاب رنگ و جنس باز گذاشته است ، شما میتوانید نسبت به سلیقه خود انتخاب های مختلفی از میان بسیاری از رنگ ها و اجناس داشته باشید فقط کافیست انتخاب خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و سفارش خود را ثبت کنید

 فرم بدنه

فرم بدنه مبل شنی  یک نفره طرح comfy  در ابتدا به شکلی توپ می باشد که در گذر چند هفته حالت سفت خود را از دست می دهد و به شکل بدن شما در می آید که همین فرایند نیز می تواند با انتخاب شما تغییر کند زیرا با استفاده از محتویات مختلف میتوان ، مدت زمان تغییر حالت را نیز معین کرد ، در ادامه با تفاوت این محتویات بیشتر آشنا می شوید

محلی برای شارژ بدنه

همان طور که در تصویر محصول مشاهده می کنید دارای بدنه ای بسیار ساده می باشد که می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. این محصول دارای بخشی در قسمت پایینی بدنه است که محلی برای ورود شارژ محتویات این محصول است. شارژ بدنه در واقع به معنای این است که می توان آن را از مواد داخلی پر تر کرد و یا میزان آن را کاهش داد. همچنین می توان این محتویات داخلی را به طور کامل با مواد تازه تری جایگزین کرد. شن های یونولیتی که در داخل بدنه مبل شنی وجود دارد را از طریق این بخش از محصول به داخل بدنه وارد و یا از آن خارج کنید و به یک بدنه متناسب با علاقه و تمایل افراد برسید.

محتویات

محتویات داخل این مبل از یونولیت یا الیاف تشکیل شده که در مقاله ی یونولیت یا الیاف را برای شما مقایسه کردیم.

لحظاتی مفرح

مبل شنی  یک نفره طرح comfy را می توان با خیالی آسوده برای بازی و سرگرمی نیز مورد استفاده قرار داد. از آن جایی که بدنه با دوام و مقاومت بالا ساخته شده است می تواند مورد استفاده مختلف افراد قرار گیرد. به طور مثال کودکان می توانند در زمان بازی این بدنه منعطف را مورد استفاده قرار دهند و از آن لذت ببرند. چرا که بدنه برای این بازی و سرگرمی سازگاری دارد و دچار مشکل نخواهد شد همچنین افراد می توانند با خیالی آسوده بر روی آن بنشینند و از داشتن مقاومت بالای آن برخوردار باشند.

خرید

چنانچه تمایل به داشتن مبل شنی  یک نفره طرح comfy دارید می توانید محصول را از طریق سایت تولیدی مبل شنی آرامش خریداری کنید.

طول
80 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
100سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 40 سانتی متر
جنس بدنه
چرم
مواد داخلی مبل
 یونولیت یا الیاف
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
کارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
 _____

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...