مبل شنی یک نفره ضدآب

کد 12011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره ضدآب با پارچه ای از نوع چرم مصنوعی برای بخش بدنه یکی از جدیدترین و پرفروش ترین مبل شنی های تولید شده در کارخانه مبل شنی ارامش بوده که مناسب استفاده تمام سنین طراحی و تولید شده است. روکش بدنه این مبل شنی از دوخت باکیفیت و تضمین شده برخوردار بوده که موجب می شود با توجه به مرغوبیت پارچه جنس بدنه بتوانید این روکش را به وسیله آب و مواد شوینده شستشو بدهید. شکل بدنه این مبل شنی گرد و استوانه ای بوده که با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه و در نظر گرفتن وزن بدنه بسیار کم آن که تنها 6 کیلوگرم بوده ، می توانید به راحتی محصول را جا به جا کنید. این مبل شنی می تواند سال های طولانی در منزل و یا محل کار شما برای تمام سنین قابل استفاده باشید. دلیل این امر مربوط به کیفیت و مرغوبیت بالای روکش بدنه مبل شنی در کنار طراحی بدنه استاندارد و طبی آن بوده که می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را بدون افت کیفیت و در مدت زمان بسیار طولانی بر روی خود تحمل کند. بدنه این مبل شنی می تواند به راحتی و با توجه به فرم بدن شخص مصرف کننده با تکرار دفعات استفاده تغییر کرده تا شما ارامش بالایی داشته باشید. برای اسودگی خاطر شما از انتخاب و خرید این مبل شنی یک ضمانت نامه معتبر دوساله نیز در زمان خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت. رنگبندی متنوع این مبل شنی و امکان سفارش رنگ بدنه متناسب با سلیقه مصرف کننده از دلایل محبوبیت این محصول به شمار می رود. برای خرید مبل شنی ضدآب با پارچه چرمی می توانید به تولیدی مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت خرد شده (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهکارخانه مبل شنی ارامش
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

مبل شنی یک نفره ضدآب

مبل شنی یک نفره ضدآب برترین گزینه برای استفاده در محیط های مرطوب می باشد و می تواند در این گونه محل ها بهترین شرایط را داشته باشد. مبل شنی یکی از پر کاربرد ترین وسیله هایی بوده است که در فضایی که دارای آب و رطوبت است بهترین کارایی را ایفا می کند و برای استفاده کنندگان نیز معقول ترین شرایط را فراهم می سازد. داشتن فضای کافی برای بهره برداری از این وسیله یکی از مهم ترین شرایطی است که قبل از خرید محصول باید به آن توجه شود و به این صورت محصول مورد نظر انتخاب و خریداری شود. با توجه به این که مبل شنی برای یک فرد ساخته شده است بدنه نیز برای گنجایش یک فرد طراحی می شود و می تواند بهترین شکل را برای علاقه مندان داشته باشد. هر چه راحتی افراد در زمان استفاده از یک محصول طبی بیش تر باشد می توان گفت که آن محصول جزو وسیله های مورد علاقه استفاده کنندگان است و میزان رضایت از آن نیز زیاد می باشد. در نتیجه این محصول نیز توانسته به همان میزان که افراد به یک کالای طبی نیاز دارند ایجاد راحتی و آرامش کند بنابراین مبل شنی یکی از وسیله هایی است که مورد علاقه و محبوبیت استفاده کنندگان بوده و هیچ گونه نارضایتی برای آن ها ایجاد نکرده است. با توجه به این قضایا همواره افراد زیادی به سمت خرید محصول جذب شده اند و آن را برای خود در نظر گرفته اند. به همین خاطر پر فروش بوده و برای استفاده دائمی به کار می رود.


دوخت تضمینی

یکی دیگر از شرایطی که برای ضد آب بودن محصول مناسب است و به طور کلی مبل شنی را محبوب و منحصر به فرد می سازد دوخت محکم و تضمینی آن بوده است که در هر شرایطی ظاهر محصول را حفظ می کند و از ایجاد آسیب و خطر جلوگیری می کند. دوخت مبل شنی در هر بخشی به میزان لازم استحکام ایجاد کرده است و دارای مقامت بالایی در زمان نشستن و یا فشار وارد بر محصول می باشد. در نتیجه اگر افرادی ک دارای وزن سنگین می باشند از این وسیله کاربردی استفاده کنند قادر خواهند بود که این مقاومت بالا را برای استفاده در نظر داشته باشند و محصول در برابر آن ها واکنشی از خود بروز نمی دهد. تکه های مختلف بدنه که به هم متصل است شرایط لازم را برای ایجاد نرمی و لطافت برای علاقه مندان مهیا کرده است و سبب ایجاد اطمینان کافی در زمان مصرف محصول می شود. به طوری که می توانند در طولانی مدت از آن استفاده کنند و یا برای کاربرد های دائمی در دسترس خود و اعضای خانواده قرار دهند. در این صورت است که محصول دچار آسیب و خرابی نخواهد شد و شرایط برای استفاده از آن به درستی مهیا می باشد.


غیر قابل نفوذ بودن

همان طور که گفته شد مبل شنی ضد آب می باشد از این رو در برابر نفوذ آب مقاومت دارد و جزو محصولات غیر قابل نفوذ در برابر آب و رطوبت می باشد. این شرایط به دلیل وجود رویه چرم آن می باشد و نیز دوخت هایی که توسط آن ها تکه های رویه به هم متصل شده اند و از ایجاد هر گونه شکاف و درز جلوگیری کرده اند. به دلیل وجود چنین قابلیتی در محصول می توان آن را به راحتی در محیط های مرطوب مانند حاشیه استخر ها و باغ ها قرار داد و از وجود آن برای بهره مندی از هوای تازه و فضای زیبا استفاده کرد. مبل شنی مزیت های مقاومت و ضخامت در بدنه دارد که همگی سبب تشکیل این شرایط شده اند و برای غیر قابل نفوذ شدن بدنه مناسب می باشند.


محصولی شکیل و زیبا

مبل شنی از نظر ظاهر نیز زیبایی های دلخواه خود را دارد و می تواند به عنوان یک وسیله زیبا و جذاب در فضای خانه قرار بگیرد و خاص بودن آن را نمایان کند. وسیله مورد نظر از بدنه ای با براقیت و شفافیت برخوردار می باشد و می تواند این عوامل را برای زیبایی خود در نظر بگیرد. علاوه بر این موارد ترکیبی حرفه ای در ساخت مبل شنی بوده است که برای استفاده از آن بهترین موقعیت ایجاد می گردد.


امکان سفارش محصول

تولیدی مبل شنی آرامش بهترین محل برای سفارش و خرید مبل شنی یک نفره ضدآب می باشد که تولید محصولات را با بدنه اورجینال انجام می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...