مبل شنی یک نفره شیبدار چرم

کد 53021

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره شیبدار چرم یکی دیگر از محصولات خاص و زیبای نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که طراحی بدنه منحصر به فرد و طول عمر بالایی دارد. این محصول ارگونو می ساخت بدنه مربع شکل داشته که ارتفاع تکیه گاه سرخود ان بسیار بلند است. این تکیه گاه بلند سطح کمر شما را پوشش داده و راحتی بالایی دارد. به همین دلیل می توانید از این مبل شنی متفاوت برای زمان های تماشای تلویزیون و مطالعه و استراحت و... به راحتی استفاده کنید. وزن بدنه مبل شنی 5 کیلوگرم بوده به همین دلیل به راحتی حمل می شود. البته این وزن کم تاثیری بر استحکام بدنه محصول نداشته و این مبل شنی قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را دارد. شما می توانید در صورت تمتیل رنگ بدنه مبل شنی را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش دهید. این مبل شنی دارای گارانتی معتبر 2ساله بوده که تضمینی بر طول عمر بالای ان به شمار می رود. روکش بدنه مبل شنی را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. این نوع پارچه ویژگی های مثبت بسیاری از جمله نرم بودن ، بادوام بودن ، ضدتعریق بودن ، ضداب بودن و.... را داشته به همین دلیل موجب افزایش طول عمر مبل شنی می شود. این نوع روکش بدنه را می توانید با اسودگی خاطر با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی نیز از یونولیت خرد شده هستند. مواد یونولیتی وزنی کم با قابلیت تحمل وزن بالا می باشند. این مواد کاملا نرم و انعطاف پذیر بوده به همین دلیل برای شما راحتی را به همراه می اوردند. برای خرید این مبل شنی با قیمت ارزان و طول عمر بالا می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • وزن بدنه: 5 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • دارای رنگبندی بالا
  • دارای ضمانت نامه 2ساله

مبل شنی یک نفره شیبدار چرم

مبل شنی یک نفره شیبدار چرم مبلی ساخته شده با طراحی متفاوت است که می توان گفت که تقریبا مستطیلی شکل بوده و ابعاد بسیار بزرگی را دارد . این مبل شنی قابلیت تا شدن را داشته و شما می توانید آن را به صورت L در آورده و بر روی آن بنشینید . این نوع از مبل های شنی محبوبیت های خاص خود را داشته و برخی از مشتریان با توجه به علاقه ای که دارند ، این نوع از مبل های شنی را انتخاب می کنند . مبل شنی فوق در چندین رنگبندی تولید شده است و شما در واقع مبلی را مشاهده می کنید که در رنگ آبی ساخته شده است . این رنگ خاص موجب زیبایی هر چه بیشتر مبل شنی شده و آن را بسیار جذاب کرده است . تنوع در مبل های شنی بسیار بالاست ، ولی در این بخش ما به طور کامل شما را با ویژگی های مبل شنی یک نفره شیبدار چرم آشنا خواهیم کرد . 

مبل شنی یک نفره شیبدار چرم می تواند هم به صورت یک مبل شنی مورد استفاده قرار بگیرد و همچنین می توانید از آن به عنوان یک تخت شنی استفاده کنید . برای اینکه اگر مبل شنی را به طور کامل بر روی زمین پهن کنید ، یک تختی خواهید داشت که از انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار بوده و می تواند در یک شرایط ایده آل تری به شما کمک کند که استراحت داشته باشید . این مبل شنی دارای طول 140 سانتی متری بوده و عرض آن نیز 90 سانتی متر است . اگر مبل را به صورت تصویر قرار دهید ، ارتفاعی 50 سانتی متری دارد که می تواند یک تکیه گاه خوبی را نیز برای شما به همراه داشته باشد تا به راحتی بر روی آن نشسته و استراحت کنید .

تولیدی مبل شنی آرامش همواره سعی کرده است تا تمامی مبل های شنی خود را به نوعی طراحی کند که دارای تکیه گاه باشد تا شما بتوانید در هنگام استراحت کردن در شرایط ایده آل تری از محصول استفاده کرده و فشاری را بر روی کمر خود نداشته باشید . برای ساخت و تولید مبل شنی یک نفره شیبدار چرم از پارچه چرم مصنوعی استفاده شده است . این پارچه یکی از بهترین پارچه های ساخته شده در بازار بوده و می تواند برای مبل های شنی یک پارچه فوق العاده باشد که هم از نظر کیفیتی بسیار عالی و خوب است و همچنین ظاهری زیبا را داشته و باعث زیبایی هر چه بهتر مبل شنی خواهد شد . پارچه های چرمی طول عمر بالایی را دارند و اگر به درستی از آن نگهداری شود ، دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . 

بهتر است که این مبل شنی را به واسطه جنسی که دارد اصلا در کنار وسیله های گرمایشی راه اندازی نکرده و یا آن را در محیط های روباز و در معرض نور خورشید استفاده نکنید . مبل شنی یک نفره شیبدار چرم در برابر چرک و کثیفی ها مقاوم تر بوده و چندان در طول استفاده کثیف نمی شود و در صورت کثیف شدن نیز به راحتی پاک می شود . شما می توانید برای تمیز کردن مبل شنی بدون اینکه نیازی به شستشو آن باشد ، با یک دستمال نمناک مبل شنی را تمیز کنید . و اما در داخل مبل شنی از یونولیت یا همان فیبر استفاده شده است ، ولی این فیبر ها به صورت خرد شده هستند و در داخل مبل ریخته شده اند تا انعطاف پذیری فوق العاده ای را به مبل شنی ببخشند . 

شما در هر حالت از مبل شنی استفاده کنید ، متوجه خواهید شد که مبل همان فرم بدن شما را به خود خواهد گرفت و این ویژگی می تواند باعث نرمی فوق العاده مبل شنی شود . البته استفاده از این مواد برای پر کردن مبل شنی یک نفره شیبدار چرم باعث شده است تا محصول یک ویژگی بسیار خوب دیگر داشته باشد و آن هم سبک بودن وزن مبل شنی یک نفره شیبدار چرم است . این محصول تنها 5 کیلوگرم وزن دارد و به سادگی می توان آن ر جابجا کرد . فروشگاه مبل آرامش مبل شنی یک نفره شیبدار چرم را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند . مبل شنی یک نفره شیبدار چرم می تواند به راحتی تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...