مبل شنی یک نفره شیبدار

کد 52019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره شیبدار یک محصول زیبا با طراحی بدنه منحصر به فرد برای استفاده رده سنی بزرگسال بوده که به تازگی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول یک تکیه گاه شیبدار و مثلثی داشته که تمامی سطح کمر شخص مصرف کننده را پوشش داده و موجب راحتی ان می شود. نشمینگاه این محصول مستطیل شکل با یک فرورفتگی بوده تا ارامش را به شما در زمان استفاده هدیه دهد. برای تولید روکش بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل استفاده شده که نرمی و دوام بالایی داشته و ساختاری ضدتعریق دارد. این روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده است. مواد یونویلیت خرد شده داخلی محصول وزنی کم ونرمی بالا با امکان تحمل وزن تحمل وزن بسیار زیادی داشته که قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد دارند. رنگ روکش بدنه محصول را می توانید به راحتی و در صورت تمایل شخصا انتخاب کنید. این محصول وزن بدنه بسیار کمی داشته که مصرف کننده بتوانند به راحتی ان را جا به جا نمایند. در زمان خرید محصول یک ضمانت نامه 2ساله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. برای خرید این محصول می توانید به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • جنس بدنه: مخمل

مبل شنی یک نفره شیبدار

مبل شنی یک نفره شیبدار نمونه ای جذاب از محصولات طبی است که دارای قابلیت منحصر به فرد می باشد و با داشتن ساختار متفاوت بدنه قادر است که راحتی و آسایش را برای استفاده کنندگان مهیا سازد. این مبل شنی ترکیب خاصی است که دارای بدنه مستطیلی شکل می باشد. برخلاف سایر محصولات که بدنه ای گرد و یا استوانه ای شکل دارند این مبل شنی با بدنه مستطیلی شکل می تواند نهایت آرامش و راحتی را برای علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد. این محصول خاص تمامی شرایط مورد نیاز افراد را به جهت داشتن راحتی و آسایش فراهم کرده است تا آن ها بتوانند به راحتی و در طول عمر بالا این موقعیت را به دست آورند. مبل شنی مد نظر بدنه ای کم جا و کوچک دارد و به راحتی جای کمی را به خود اختصاص می دهد. با این وجود است که محصول برای به همراه بودن افراد طراحی و تولید شده است و قادر است که در مسافرت نیز به همراه افراد باشد. در این محیط ها نیز نشیمنگاه دلخواهی را مهیا می سازد تا افراد بتوانند تایم طولانی را در این حالت باشند و لذت ببرند. مبل شنی بدنه ای دارای قابلیت های مختلف دارد و تنها به راحتی افراد رسیدگی می کند. با این وجود است که می تواند بالاترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان مهیا سازد و در نتیجه در موقعیت های مختلف به کمک آن ها بیاید.


کاربرد محصول

مبل شنی به دلیل ساختار خاصی که دارد و با سایر محصولات متفاوت می باشد می تواند کارایی های بیش تر نیز داشته باشد تا افراد در نهایت آرامش و راحتی قادر به برخورداری از شرایط لازم باشند. این محصول بی نظیر مستطیلی شکل است و به صورت کج قرار می گیرد. نشیمنی که با وجود این محصول ایجاد شده است به دلیل نوع دوخت رویه می باشد که به حالت کج قرار گرفته و تشکیل سطح شیبداری را می دهد. این سطح شیبدار راحتی زیادی به بدن افراد می دهد و می تواند آرامش لازم در زمان برخی فعالیت ها را بر قرار می سازد. به همین خاطر است که کاربرد بدنه به دلیل چنین ساختاری افزایش می یابد و سبب می شود تا در تایم طولانی نیز افراد قادر به قرار گیری بر روی بدنه باشند. مبل شنی را می توان در هنگام انجام گیم مورد استفاده قرار داد. چرا که این محصول سطح شیبداری را ایجاد می کند که با تکیه دادن در نهایت راحتی افراد را قرار می دهد. در نتیجه قادر است که راحتی و آسایش را مهیا سازد تا علاقه مندان محصول را با کاربرد های زیاد مورد استفاده قرار دهند. 


تیکه گاه استاندارد

در تصویر سطح شیبدار به وجود آمده توسط این مبل شنی مشخص است. اما تصور می شود که این بخش از محصول موقعیت خوبی را ندارد و نمی تواند تکیه گاه منحصر به فردی باشد. اما این محصول بی نظیر سازگاری های لازم را برای ستون فقرات افراد مهیا می سازد و می تواند کمر آن ها را در زمان قرار گیری در محیطی دلخواه به حالت آرامش بخش قرار دهد. از این رو کیفیت نقش مهمی در ایجاد استاندارد های لازم در مبل شنی دارد و می تواند نرمی و لطافت را نیز شامل شود. این محصول قابلیت منعطف بودن دارد که در بخش سطح شیبدار نیز رعایت شده است و می تواند تایم طولانی را به این صورت قرار گیرد. نحوه قرار گیری تکیه گاه در واقع ثابت است و به همین حالت باقی مانده است.


جنس بدنه

این مبل شنی دارای رویه ای با جنس مخمل است که بهترین رویه در خصوص ساخت محصولات طبی می باشد. رویه مد نظر علاوه بر این که در نهایت کیفیت وجود دارد می تواند لطافت زیادی نیز داشته باشد و در نتیجه بهترین و خاص ترین گزینه در خصوص محصولات طبی باشد. از این رو جنس بدنه بیش ترین میزان رضایت را برای استفاده کنندگان ایجاد می سازد و جزو محبوب ترین وسیله راحتی در منزل می باشد.


خرید

مبل شنی یک نفره شیبدار با قیمت ارزان در تولیدی مبل شنی آرامش به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...