مبل شنی یک نفره زیرپایی دار

کد 32124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره زیرپایی دار یکی دیگر از زیباترین محصولات تولید شده توسط نمایندگی رسمی مبل شنی بوده که برای استفاده تمام سنین با کیفیت بالا طراحی و روانه بازار شده است. این مبل شنی ساختاری استاندارد و راحت داشته پس برای زمان مطالعه و کار و استراحت و... می توانید محصول را مورد استفاده قرار دهید. وزن بدنه مبل شنی تنها 6 کیلوگرم بوده که شما می توانید با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی بدنه به راحتی محصول را جا به جا کنید. البته این مبل شنی می تواند تا 180 کیلوگرم وزن را تحمل کرده به همین دلیل تمام افراد با هر وزنی می توانند محصول را خریداری نمایند. روکش بدنه مبل شنی را از پارچه چرم مصنوعی تولید کرده اند. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق ، ضداب ، قابل شستشو ، نرم ، بادوام و.. بوده و در برابر فشار و ضربه دچار اسیب نمی شود. شما می توانید روکش بدنه را به راحتی با اب و مواد شوینده بشویید و نگرانی بابت طول عمر ان نداشته باشید. زیرا محصول گارانتی 2 ساله داشته که تضمینی بر دوام و استحکام بدنه آن به شمار می رود. مواد تشکیل دهنده داخلی مبل شنی از نوع یونولیتی هستند. مواد یونولیت خرد شده نرم و سبک بوده اما می توانند وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. شما می توانید برای کم یا زیاد کردن مواد یونولیتی از زیپ طراحی شده بر روی بدنه مبل شنی استفاده نمایید. این مبل شنی یک زیرپایی زیبا نیز داشته که با استفاده از ان می توانید خواب راحتی را تجربه کنید. این زیرپایی امکان استفاده به عنوان میز را نیز دارد. اگر قصد خرید این مبل شنی را دارید فرصت را از دست نداده و به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • تحمل وزن: 180 کیلوگرم
  • جنس بدنه: چرم مصنوعی
  • مواد داخلی: یونولیت خرد شده
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم

مبل شنی یک نفره زیرپایی دار

یک مبل شنی بسیار ایده آل و مناسب برای استفاده یک نفره بوده و شما می توانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید . این مبل های شنی مناسب برای استفاده در فضاهای نسبتا کوچک بوده و از آن جا که طراحی بسیار نرم و راحتی دارد به یکی از بهترین و مناسب ترین مبل های شنی تبدیل شده است که شما می توانید از ان استفاده کنید . این مبل شنی بسیار وزن سبکی دارد و شما می توانید آن را به راحتی جابجا کرده و در هر محلی که مورد نظر شماست قرار دهید . نکته دیگری که در رابطه با مبل شنی فوق وجود دارد ، داشتن یک زیرپایی در کنار محصول می باشد که به شما کمک خواهد کرد تا در یک حالت بسیار ایده آل تر و بهتر از آن استفاده کنید . یک مبل شنی می تواند راحتی را به همراه داشته باشد و شما می توانید برای مدت های طولانی از این مبل ها برای نشستن استفاده کنید . 

وجود زیرپایی تنها در یک سری از مبل های شنی بوده و شما باید قبل از خرید مبل شنی به این نکته مهم توجه ویژه ای را داشته باشید . بنابراین اگر به دنبال خرید مبل شنی زیرپایی دار هستید می توانید در فروشگاه مبل شنی آرامش این عبارت را جستجو کرده تا تمامی مبل های شنی که دارای زیرپایی هستند برای شما نمایش داده شود . این در حالی است که تنوع در مبل های شنی زیرپایی دار نیز متنوع بوده و شما می توانید آن ها را آن طور که دوست دارید انتخاب کنید . رنگبندی در مبل شنی یک نفره زیرپایی دار نیز زیاد است ولی شما در این بخش یک مبل شنی بسیار زیبای نارنجی رنگ را مشاهده می کنید که یک زیرپایی استوانه ای در کنار خود دارد . 

طراحی و جنسی که این مبل شنی دو تکه دارد ، شبیه به هم است . یعنی قسمت زیرپایی و همچنین مبل شنی هر دو از چرم مصنوعی ساخته شده اند که یکی از بهترین و مناسب ترین پارچه ها برای ساخت مبل شنی می باشد . این رویه یکی از بهترین و گرانترین رویه هایی است که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود . برای همین محصولی که از این جنس ساخته شده باشد می تواند یک مبل شنی بی نظیر و بسیار زیبا باشد که شما می توانید از ان به عنوان یک مبل لوکس در خانه استفاده کنید . خرید این مبل های شنی به صورت تکی نیز می باشد و شما می توانید تنها یکی از آن را خریداری کرده و استفاده کنید . مبل های شنی که از رویه چرمی ساخته می شوند به بهترین شکل ممکن می توانند در برابر اسیب دیدگی ها مقاوم باشند . 

از سوی دیگر توجه داشته باشید که این رویه می تواند به راحتی تمیز شود . زیرا برای تمیز کردن آن حتی نیازی به شستشو نبوده و می توانید تنها با استفاده از یک دستمال خیس آن را به بهترین شکل ممکن تمیز کنید . و اما داخل این مبل شنی از یونولیت پر شده است و یکی از بهترین مواد ها برای پر کردن مبل شنی می باشد . استفاده از این مواد باعث شده است تا مبل ها بسیار نرم و راحت باشند و شما بتوانید به راحتی از ان ها استفاده کرده و احساس رضایت داشته باشید . مبل های شنی یونولیتی وزن سبکی را دارند و به همین دلیل در جابجا کردن آن ها بسیار راحت خواهید بود . شما می توانید از مبل های شنی در محل کار نیز استفاده کنید ، بنابراین این محصولات تنها برای استفاده در خانه نخواهند بود . سایر ویژگی ها و خصوصیت های این محصول را می توانید در بخش ابعاد و مشخصات مطالعه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...