مبل شنی یک نفره راحتی با تکیه گاه

کد 33026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,969,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنییک نفره راحتی با تکیه گاه یکی دیگر از محصولات قابل استفاده برای رده سنی بزرگسال بوده که طول عمری بالا و طراحی بدنه طبی و راحت دارد. این مبل شنی دارای ارگونومی ساخت بدنه با نشیمنگاه مستطیل شکل بوده که تکیه گاهی شیبدار و سرخود داشته و تمامی سطح کمر را پوشش می دهد. به همین دلیل می توانید در زمان استراحت های طولانی و یا مطالعه و.. از این مبل شنی به راحتی استفاده کنید. برای تولید روکش بدنه مبل شنی از مرغوب ترین نوع پارچه مخمل استفاده می شود. این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و ساختاری بادوام و نرم دارد. شما می توانید با اسودگی خاطر روکش بدنه مبل شنی را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. بخش داخلی مبل شنی از مواد یونولیت خرد شده تشکیل می شود. این مواد ساختاری سبک و انعطاف پذیر داشته که قابلیت تحمل وزن بالایی دارند. از طریق زیپ تعبیه شده بر روی بدنه می توانید به راحتی مواد داخلی تعویض و یا حتی شارژ کنید. برای خرید این مبل شنی با قیمتی ارزان و کیفیت بالا توصیه می کنیم به فروشگاه مبل شنی ارامش مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

  • طول: 90 سانتی متر
  • عرض: 80 سانتی متر
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  • جنس بدنه: مخمل
  • وزن بدنه: ۵ کیلوگرم
  • تحمل وزن: ۱۶۰ کیلوگرم

مبل شنی یک نفره راحتی با تکیه گاه

مبل های شنی اغلب حالتی تغییر پذیر دارند و به راحتی تغییر شکل پیدا می کنند. برخی از این محصولات نیز دارای شکل ثابت هستند و تغییر شکل زیادی ندارند. هر یک از این محصولات دارای ویژگی های خاص خود هستند و هر یک طرفداران خود را دارند. مبل شنی یک نفره راحتی با تکیه گاه نیز از شکل ثابتی برخوردار است و دارای ویژگی های بسیاری می باشد که برای استفاده تک نفره ایده آل است. این محصول بسیار با کیفیت و مرغوب بوده و فوق العاده کاربردی می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این مبل شنی خواهیم پرداخت. 


محصولی با تکیه گاه شیبدار

این مبل شنی به صورت جالبی طراحی شده است. نشیمنگاه این محصول به صورت مربعی می باشد و در اطراف دارای زاویه است. ارتفاع این نشیمنگاه نیز به صورت استاندارد طراحی شده است و به راحتی می توان بر روی آن نشست و برخاست. داشتن تکیه گاهی مربعی و زاویه دار، متناسب با نوع نشیمنگاه، زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. این تکیه گاه به صورت شیب دار می باشد که به راحتی می توان به آن تکیه داد. هم چنین داشتن ضخامت بالا نیز به انعطاف بیش تر این تکیه گاه کمک شایانی می کند. این محصول سبک طراحی خاصی داشته و قابلیت استفاده در بسیاری از محیط ها را دارد. 


استفاده در فضاهای رسمی 

طراحی این مبل شنی به صورت بسیار ساده و شیک است که امکان استفاده در فضاهای رسمی را به شما می دهد. شما می توانید این هپی چیر را در دفتر کار خود قرار دهید و با استفاده از آن، محیطی راحت در محل کار خود داشته باشید تا در اوقات فراغت از کار و یا زمان استراحت، با نشستن بر روی این محصول از خستگی روزانه خود کم کرده و استراحتی کوتاه و مرغوب را تجربه کنید. شما می توانید از این محصول در محیط هایی هم چون سالن پذیرایی نیز استفاده نمایید. این مبل شنی به دلیل داشتن طراحی ساده و شیک و دارا بودن رنگ بدنه که در طیف رنگ های قهوه ای قرار می گیرد، امکان استفاده آسان را در تمامی فضاها به شما می دهد و قابل هماهنگی با اغلب دکوراسیون می باشد. 


بدنه ای بسیار مرغوب 

برای پوشش بدنه این محصول از بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه استفاده شده است. این نوع پارچه از جنس خاصی از مخمل بوده که به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. رویه این مبل شنی بسیار با کیفیت بوده و در برابر ساییدگی و فشار مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین علت امکان استفاده در تمامی فضاها، خصوصا فضاهای باز را به شما می دهد. این رویه را می توانید به راحتی و بدون نگرانی از وارد شدن آسیب، در هر محیطی مورد استفاده قرار دهید. رویه مبل شنی دارای استحکام زیادی در برابر ضربه می باشد و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. بنابراین در برابر پارگی مقاوم است. با استفاده های زیاد و مکرر نیز دچار ساییدگی نخواهد شد و رویه هپی چیر دچار پوسیدگی نمی شود. به این ترتیب رویه دارای طول عمر بسیار بالایی است. برای حفظ کیفیت این رویه لازم است در زمان جابه جایی از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. زیرا ممکن است در صورت برخورد با لبه های دیوار و یا کشیده شدن اجسام تیز بر روی بدنه، دچار آسیب شده و یا پاره شود. در صورت تغییر دکوراسیون و یا آسیب دیدن رویه می توانید رویه جدیدی را خریداری کرده و با رویه قبلی جایگزین کنید. به این ترتیب یک مبل شنی جدید خواهید داشت که رنگی مطابق با سلیقه شما و دکوراسیون جدید محیط دارد. 


استفاده آسان 

مبل شنی به صورت آماده به دست شما می رسد و نیازی به تجهیزات خاصی برای راه اندازی ندارد. شما برای استفاده از این محصول لازم است تا مبل شنی را از بسته بندی خارج کنید و در فضای مورد نظر خود قرار دهید. پس از این کار با نشستن بر روی مبل شنی، محصول به فرمی دلخواه شما می رسد و می توانید به راحتی از آن استفاده کنید. 


روش خرید

مبل شنی یک نفره راحتی با تکیه گاه را می توانید با ارزان ترین قیمت از طریق سایت مبل شنی آرامشخریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...