مبل شنی یک نفره راحتی اینتکس

کد 22127

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره راحتی اینتکس از جدیدترین نمونه های گرد تولید شده بر اساس اخرین استانداردهای موجود توسط این کمپانی بوده که توانست در زمان کوتاهی به محبوبیت بسیار بالایی دست یابد. مواد داخلی محصول از جنس یونولیتی و یا همان فیبر مصنوعی بوده که دارای نرمی بالا و وزن کم و همچنین انعطاف پذیری فوق العاده هستند. این مواد دارای توان تحمل بسیار بالایی نیز هستند و اگر دچار اسیب شوند به راحتی قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد را دارند. جنس بدنه محصول از نوع چرم مصنوعی انتخاب شده که علاوه بر ضد تعریق بودن در برابر ساییدگی نیز مقاوم باقی می ماند. ضمانت نامه دو ساله محصول تاکیدی بر این گفته می باشد. این محصول بدنه قرمز رنگ و ساده دارد. در صورت تمایل می توانید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. برای خرید این محصول می توان به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت سندی سوفا اقدام به ثبت سفارش انلاین نمود.


  • طول: 120 سانتی متر 
  • عرض: 120 سانتی متر 
  • ارتفاع: 100 سانتی متر
  •  جنس بدنه: چرم مصنوعی 
  • وزن: 5 کیلوگرم
  •  توان تحمل: 150 کیلوگرم
  •  ضمانت نامه: دو ساله

مبل شنی یک نفره راحتی اینتکس

یکی از جذاب ترین محصولات موجود در سایت مبل شنی آرامش، مبل شنی یک نفره راحتی اینتکس است. این مبل شنی طراحی فانتزی و جذابی دارد و با دارا بودن بدنه ای براق و چرمی به رنگ قرمز، مورد علاقه بسیاری از افراد است. این مبل شنی به دلیل دارا بودن کیفیت بالا در کنار طراحی زیبا و جذاب، به فروش بالایی دست پیدا کرده و توانسته رضایت خریداران را کسب نماید. این محصول برای استفاده در فضاهای مختلفی مناسب است و می توان آن را در هر محیطی قرار داده و از داشتن نشیمنگاهی نرم و راحت لذت برد. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول می پردازیم.


ابعادی استاندارد

در طراحی اندازه های این محصول تمامی استانداردهای روز دنیا لحاظ شده است تا در نهایت محصولی خاص و فوق العاده راحت داشته باشیم. این مبل شنی دارای بدنه ای گرد با قطر 120 سانتی متر است. برای استفاده و قرار دادن این محصول لازم است تا فضایی مناسب برای این ابعاد در نظر داشته باشید. نشیمنگاه این مبل شنی در ارتفاع 60 سانتی متری از زمین قرار گرفته و فاقد دسته است. این نشیمنگاه بسیار جادار و بزرگ بوده و تمامی عرض ذکر شده را تشکیل می دهد. به صورت یک تکه و متصل به نشیمنگاه، پشتی مناسبی قرار دارد که در زمان نشستن بر روی مبل شنی، به خوبی بخش های ستون فقرات را پوشش می دهد. ارتفاع این پشتی به همراه ارتفاع نشیمنگاه از سطح زمین برابر با 100 سانتی متر می باشد. نشستن و برخاستن بر روی این محصول بسیار راحت و ساده بوده و شما می توانید بدون وارد شدن فشار به کمر و زانوها، به صورت مکرر بر روی این محصول نشسته و برخیزید بدون اینکه در کمر و زانوها احساس درد کنید. 


پوشش بدنه مبل شنی 

برای پوشش بدنه این محصول از بهترین نوع چرم مصنوعی استفاده شده است. این نوع از چرم مصنوعی پوسته پوسته نشده و در برابر پارگی و ساییدگی مقاومت زیادی دارد. هم چنین ضد حساسیت است و برای پوست های حساس و کودکان ایجاد مشکل نخواهد کرد. این محصول را می توانید به راحتی در فضاهای باز نیز مورد استفاده قرار دهید. به دلیل کیفیت بالای بدنه این محصول با قرار گرفتن در فضاهای باز و مقابل نور خورشید، دچار آسیب نشده و کیفیت خود را از دست نمی دهد. هم چنین تغییر رنگ نیز نخواهد داد. چرم مصنوعی مورد استفاده در این مبل شنی، در صورت کثیف شدن به سادگی نظافت می شود. شما توسط یک دستمال نم دار به راحتی می توانید رویه این محصول را تمیز کرده و به حالت اولیه بازگردانید. هم چنین در صورت تمایل می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. 


روش نگه داری از رویه

برای داشتن رویه ای با طول عمر بالا، لازم است تا از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه جلوگیری نمایید. هم چنین باید از کشیدن این محصول بر روی زمین خودداری کنید. زیرا در صورت کشیدن مبل شنی بر روی زمین ممکن است محصول به لبه های دیوار و یا اشیای تیز برخورد کرده و دچار آسیب شود. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه می توانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و توسط یک خیاط تعمیر کنید. هم چنین در صورت تمایل به تهیه رویه جدید برای مبل شنی می توانید با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید و با تعویض رویه، محصولی جدید داشته باشید. 


تنظیم انعطاف مبل شنی 

مواد داخلی مبل شنی دارای انعطاف بالایی هستند. به طوری که با نشستن افراد بر روی محصول، مبل شنی به حالتی متناسب با بدن درآمده و فرمی ایده آل برای نشستن را به خود می گیرد. در صورت تمایل به نرم تر شدن و یا کمتر شدن انعطاف محصول، تولید کننده امکان دسترسی به مواد داخلی را برای شما فراهم کرده است. بر روی این مبل شنی یک زیپ قرار دارد که می توانید توسط آن مواد داخلی را کم یا زیاد کرده تا انعطاف آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید. برای تهیه مواد داخلی با شماره های موجود در سایت مبل شنی آرامش تماس بگیرید.


روش خرید

مبل شنی یک نفره راحتی اینتکس را با قیمتی ارزان و کیفیت عالی از طریق نمایندگی فروش مبل شنی آرامش تهیه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...