مبل شنی یک نفره دستگیره دار

کد 33053

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی یک نفره دستگیره دار یکی دیگر از محصولات استاندارد با طراحی بدنه طبی و باکیفیت بوده که برای رده سنی بزرگسال طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شده است. برای تولید روکش بدنه از مرغوب ترین نوع پارچه جیر استفاده شده است. زیرا این روکش بدنه ضدتعریق بوده و در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد. شما می توانید این روکش بدنه را با اب و مواد شوینده شستشو دهید. مواد داخلی محصول از نوع یونولیت خرد شده بوده زیرا سبک و منعطف بوده و می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. این مواد را به راحتی می توانید از طریق زیپ انتهایی محصول تعویض و یا مجدد شارژ کنید. وزن بدنه محصول تنها 6 کیلوگرم بوده که با استفاده از دستگیره سرخود ان می توانید به راحتی ان را حمل کنید. از این محصول از فضاهای مختلف از جمله اتاق خواب و محل کار و... می توانید بهره برداری نمایید. رنگ بدنه محصول قابلیت انتخاب توسط اشخاص را دارد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی مرکزی مبل شنی مراجعه نمایید.

  • قطر: 120 سانتی متر
  • ارتفاع : 90 سانتی متر
  • وزن بدنه: 6 کیلوگرم
  • تحمل وزن: 130 کیلوگرم
  • جنس بدنه: جیر

مبل شنی یک نفره دستگیره دار

مبل شنی یک نفره دستگیره دار از سری محصولات جذاب تولیدی مبل شنی آرامش است که دارای امکانات لازم جهت ایجاد نشیمنگاهی منحصر به فرد می باشد. این محصول بدنه ای طبی دارد و جزو اکسسوری هایی است که به عنوان یک محصول طبی راحتی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند جزو وسایل دکوری خانه نیز باشد. از این رو در گروه اکسسوری های منزل نیز قرار خواهد گرفت. این مبل شنی دارای اجزای مختلفی است که این اجزا قادر به مهیا کردن راحتی کامل برای استفاده کنندگان می باشد. از این رو می تواند با مورد استفاده قرار گرفتن رضایت تمامی افراد را به خود جلب کند و بهترین موقعیت را شامل شود. دستگیره دار بودن این مبل شنی سبب شده است تا علاقه مندان نوع استفاده از محصول را نیز آسان بگیرند و در هر موقعیتی تمایل به داشتن ان باشند. به طوری که به راحتی می توانند محصول را با خود به هر نقطه ممکن هدایت کنند. بدنه قابلیت های زیادی دارد اما بسیار ساده طراحی و تولید شده است و می تواند بالاترین میزان رضایت را برای مصرف کنندگان داشته باشد. با افزایش میزان رضایت و راحتی برای استفاده کنندگان می توان این محصول بی نظیر و شیک را به شکل زیبا و خاصی مورد بهره برداری قرار دادو در واقع محصولی پر فروش تلقی می شود. برای کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه مطالب زیر را مطالعه کنید.


دوخت اجزای مختلف بدنه

این مبل شنی از دوخت خاصی پیروی کرده است که قادر به ایجاد شرایطی برای برطرف کردن نیاز افراد می باشد. در نتیجه با خرید این محصول می توان انواع نیاز های استفاده کنندگان مبنی بر داشتن آرامش و راحتی را پاسخ داد و در نتیجه مدت زمان استفاده از آن را نیز به راحتی افزایش داد. بدنه محصول دوختی دارد که باعث شده است بخش نشیمنگاه کاملا فرورفته شده باشد. این فرورفتگی سبب راحتی افراد در زمان نشستن شده است و قادر است که افراد را به بهترین شکل بر روی خود قرار دهد. با توجه به این که بدنه دوختی محکم و تضمینی دارد علاقه مندان قادر هستند که در صورت استفاده مداوم و بی رویه نیز شاهد ایجاد مشکل در ساختار محصول نشوند و در واقع بدنه بدون تغییر پذیری برای استفاده اماده باشد. در نتیجه مبل شنی جهت به کار گیری در مدت زمان طولانی ساخته شده است و قادر به تحمل وزن بالایی نیز می باشد با این وجود اعضای خانواده حتی آن دسته از افراد که دارای وزن بالا نیز می باشند می توانند این نمونه از مبل شنی را خریداری کرده و به راحتی مورد استفاده قرار دهند.


ایجاد تکیه گاه با فرورفتگی وسط محصول

همان طور که گفته شد بخش میانی محصول دارای فرورفتگی است که این فرورفتگی به خاطر دوخت خاص بدنه می باشد. با ایجاد این فرورفتگی و تشکیل نشیمنگاه دقیق و مناسب تکیه گاهی نیز ایجاد شده است که سرخود بوده و جدای از بدنه نمی باشد. در نتیجه می تواند راحتی و آسایش را به طور کامل در زمان استفاده افراد از محصول مهیا سازد تا علاقه مندان نیاز خود را در خصوص راحتی و آسایش برطرف کنند. تکیه گاه بسیار محکم است و افراد قادر می باشند به راحتی به این بخش از محصول تکیه دهند و به لذت بردن از محیط بپردازند. با داشتن این مزیت در مبل شنی بدن حالت استانداردی به خود می گیرد تا بتوان با طول عمر بالا آن را مورد استفاده ایمن افراد قرار داد.


جنس رویه بدنه

مبل شنی از دو بخش اصلی تشکیل شده است که یکی از آن ها رویه بدنه می باشد که در واقع در برگیرنده محتویات داخلی می باشد. این رویه از جنس پارچه جیر است که می تواند بهترین و راحت ترین موقعیت را داشته باشد. همچنین به خاطر این که درجه کیفی محصول بالا تر از سایر محصولات مشابه باشد دارای مواد اولیه بسیار مرغوبی است که راحتی را بیش تر و بهتر ایجاد می سازد.


خرید

کسانی که قصد خرید مبل شنی یک نفره دستگیره دار را دارند می توانند با ورود به سایت مبل شنی آرامش سفارش خود را ثبت کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...